Søgning på: psykologi c eksamen. Resultater: 19641 til 19660 af 90566
  • Utilfreds med karakter

    Forumindlæg
    Da jeg er meget utilfreds med en eksamenskarakter, som jeg fik d. 2. juni, vil jeg høre om, der overhovedet er chance for, at jeg kan gøre eksamen om? Jeg er klar over, at en eventuel klage skal indgives senest 14 dage efter eksaminen, men jeg søger ever alternativer til at få denne karakter lave...
  • Ligning for højden

    Forumindlæg
    Lad der i planen være punkterne A(2,6), B(7,1) og C(5,-6) Bestem en ligning for højden i trekant ABC (på formen ax+by+c=0) Kan nogen hjælpe med den?
  • Anklaget for eksamenssnyd

    Forumindlæg
    Hej, Jeg i dag været til en eksamen uden hjælpemidler, hvor jeg efter har afleveret opgaven havde nogle notater fremme. Kan man blive anklaget for snyd selvom man ikke har?
  • Privat undervisning

    Forumindlæg
    Nogen der tilbyder noget privatundervisning i tysk? Skal til 2.g eksamen på næste mandag så jeg har bruge for nogen for lige at snakke lidt med...
  • matematik fsa 2012

    Forumindlæg
    hjællp til eksamen i morgen d. 2 maj matematik hmmmmmmm hvad ska jeg øve mig i ?
  • Perfectum, Imperfectum m.m.

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-)
  • Karaktergivningsgrundlag

    Forumindlæg
    Kan det passe, at læreren skal give karakter på baggrund af det, som læreren tror, eleven ville få, hvis eleven skulle til eksamen ved karaktergivningen?
  • Linær regression?!

    Forumindlæg
    Hej (: Har et eksamens spørgsmål om Linær funktioner.. Her indgår spørgsmålet: Forklar begrebet Linær regression? Nogen som kort kan forklare mig hvad det går ud på? På forhånd tak.
  • Hjælpelære i fransk

    Forumindlæg
    Jeg ska til eksamen i fransk i 2.g ville høre om der er nogle som ville undervise mig i fransk selvfølgelig med betaling mvh Laura Kornerup
  • metoder?

    Forumindlæg
    Hvilke metoder bruger man i historie og idræt ? og hvad kan jeg fortælle om det til AT-eksamen Tak på forhånd
  • hjæææææælp

    Forumindlæg
    heej.. skal snart til eksamen, så ville spørge om i ikke nok ville skrive nogle ting som er sket for nylig som jeg kan snakke om det.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu fik 7 i årskarakteren skriftlig, bliver den så slettet fordi jeg har været oppe i skriftlig eksamen, eller vil de tælle begge karakterer med i gennemsnittet?
  • Har et spørgsmål vedrørende årskarakter+eksamenskarakter.

    Forumindlæg
    Med hensyn til ens eksamensresultat har jeg et spørgsmål:Hvis man feks. har fået 6 til eksamen, men 9 i årskarakter.Hvad bliver selve eksamensresultatet så. Bliver det 7 eller 7,5..??
  • Bachelor i Kemi og Teknologi - DTU

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har bare et par spørgsmål: 1) Er alle bøger i engelsk eller dansk? 2) Er eksam i engelsk eller dansk? 3) Hvor mange lektioner har de på en uge? Tak :)
  • Gode råd?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til fysik eksamen i morgen (9.kl.) nogen der har gode råd? eller nogen gode fif til at score et godt karakter ;)
  • The green mile

    Forumindlæg
    Hej min lærer har opgivet filmen, the green mile til eksamen, nogen der har nogen ideer om hvad spørgesmålet kunne være om/til den filmen?? ;)
  • Hvad betyder tolkning

    Forumindlæg
    Sidderog forbereder mig til en dansk eksamen i morgen og kom pludselig i tvivl, hvad betyder og hvad er forskellen på en tolkning og en analyse? Sarah
  • Omkostninger

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen her snart og er meget dårlig eø på den matematiske del. Er der nogen der vil sende mig en liste over hvordan man regner det forskellige ud??? fx: VO, VE, SE osv.
  • råd

    Forumindlæg
    hej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame..
  • har brug for et svar :-)

    Forumindlæg
    Hej Ja sidder her og skal op til naturgeografi eksamen Fredag... og er lige noget til landskaber.. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen mellem sediment og aflejring? med mindre det er det samme? Tak for på forhånd :-)

Søgninger relateret til psykologi c eksamen