Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19641 til 19660 af 321608
-
Sygeplejerske uddannelse
ForumindlægHej, hvis man skal studere sygeplejerske, skal man så også på praktik på et plejehjem? -
Naturvidenskabelig prøve
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i naturvidenskab, hvori biologi og fysik er kombineret. Derfor søger jeg et emne, der repræsenterer både fysik og biologi og med udgangspunkt i et af følgende forsøg (forstå mig ret, et forsøg hvori der ligger et fysik element og biologi element.): Forsøg udført i fysi... -
dansk opgave
Forumindlægjeg vil gerne skrive om muslimernes måde at opdrage børn på Er der nogen der har nogle ideer til problemformulering????? -
energiindtagelsen
Forumindlæghey har rapport som står i min opgave nævn andre faktore end alder, der har betydning når man vurderer energiindtagelsen er det ikk måske at man ikke vokser -
Ondskab
ForumindlægHejsa Nogle forslag til en novelle, hvor det er en dansk forfatter, og temaet er Ondskab?? Tak på forhånd -
Nitrofurantoinpræparater!
ForumindlægHvad bruges nitrofurantoinpræparater til? -
Fylder salte opløst i vand det samme?
ForumindlægHvis jeg f.eks. tager 10 gram NaCl og opløser i 100 mL vand og derefter tager 10 gram Mg(SO)4 og opløser i 100 mL vand... Vil de 2 prøver have det samme volumen??? -
Lidelse i islam
ForumindlægHej Er der en, der kort vil redegøre for lidelse i islam? Er det ligesom i kristendommen? -
Findes der organisationsteori om fastholdelse?
ForumindlægSpørgsmålet er ganske enkelt - kender nogen her til en teori inden for organisation der går på fastholdelse af (videns)medarbejdere? På forhånd tak. -
Gammeldansk --> Nudansk
ForumindlægHvordan skal denne sætning forståes??? Betragt din cykel med samme øjne som en ung Pige sit Rygte... Har fundet i en gammel bog, men ved ikke hvad det skal betyde Hjælp måske ;) -
Hvordan sir man?
Forumindlægmanden, som får til opgave at .. ? -
HAAAASTEEEER :)
Forumindlæghej alle. når man skal skrive denne sætning på engelsk, skal der så -s på make ?? er lidt i tvivl, "These days it is very easy to get oneself firearms, which make(s) it a lot easier to. . . " er wichh i 3.pers. ental ?? :S -
Energi?
Forumindlæger der nogen fordele og ulemper ved brug af atomkraft, vandkraft og vindenergi? -
9/11 og Ondskab
ForumindlægHalløj. Nok ligesom mange andre er jeg i gang med srp. Mit spørgsmål går ud på, hvad vil i definere som ondskab? er det muligt at finde en psykologisk forklaring på ondehandlinger -
Studerende på KU :)
ForumindlægWee, nu er jeg officielt studerende på KU :) Er der andre der kommer til Studenterrådets fest d. 14 aug? Er det generelt et arrangement mange kommer til? -
jødedom - de 10 lande med mest jøder?
Forumindlægnogen der ved hvilke lande der er mest jøder i ? -
Naturalisme vs. Social realisme.
ForumindlægHey alle, jeg har længe gået og funderet over, hvori ligger forskellen imellem det moderne gennembruds naturalisme og social realismen (fra 1930'erne, var det vidst?). For mig at så har begge et kritisk blik på samfundet, hvor bl.a. kvindens rolle kritiseres, samfundsforhold m.m... Og sprogli... -
Darwin og Lamarck
ForumindlægHvad er forskellen på Darwin og Lamarcks evolutionsteorier?! -
Hjælp til korrekturlæsning
ForumindlægHej! Jeg er en kandidatstuderende, som skal aflevere mit speciale om 1,5 uge. Jeg har desperat brug for hjælp til korrekturlæsning. Er der mon nogle søde og hjælpsomme sjæle, der har tid til at læse nogle sider igennem fra specialet??? Vh D. -
Er dette snyd?
ForumindlægEr det snyd at bruge Grammerly til Engelsk A HHX skriftlig eksamen? Jeg var oppe i 2017, men turde ikke selv at bruge den, da jeg var i tvivl om det var snyd. Jeg har en veninde, der skulle op nu her, som havde samme spørgsmål omkring Grammerly. Jeg vil udmiddelbart selv mene, at den ligger i gr...
