Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19641 til 19660 af 321608
  • Sygeplejerske uddannelse

    Forumindlæg
    Hej, hvis man skal studere sygeplejerske, skal man så også på praktik på et plejehjem?
  • Naturvidenskabelig prøve

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i naturvidenskab, hvori biologi og fysik er kombineret. Derfor søger jeg et emne, der repræsenterer både fysik og biologi og med udgangspunkt i et af følgende forsøg (forstå mig ret, et forsøg hvori der ligger et fysik element og biologi element.): Forsøg udført i fysi...
  • dansk opgave

    Forumindlæg
    jeg vil gerne skrive om muslimernes måde at opdrage børn på Er der nogen der har nogle ideer til problemformulering?????
  • energiindtagelsen

    Forumindlæg
    hey har rapport som står i min opgave nævn andre faktore end alder, der har betydning når man vurderer energiindtagelsen er det ikk måske at man ikke vokser
  • Ondskab

    Forumindlæg
    Hejsa Nogle forslag til en novelle, hvor det er en dansk forfatter, og temaet er Ondskab?? Tak på forhånd
  • Nitrofurantoinpræparater!

    Forumindlæg
    Hvad bruges nitrofurantoinpræparater til?
  • Fylder salte opløst i vand det samme?

    Forumindlæg
    Hvis jeg f.eks. tager 10 gram NaCl og opløser i 100 mL vand og derefter tager 10 gram Mg(SO)4 og opløser i 100 mL vand... Vil de 2 prøver have det samme volumen???
  • Lidelse i islam

    Forumindlæg
    Hej Er der en, der kort vil redegøre for lidelse i islam? Er det ligesom i kristendommen?
  • Findes der organisationsteori om fastholdelse?

    Forumindlæg
    Spørgsmålet er ganske enkelt - kender nogen her til en teori inden for organisation der går på fastholdelse af (videns)medarbejdere? På forhånd tak.
  • Gammeldansk --> Nudansk

    Forumindlæg
    Hvordan skal denne sætning forståes??? Betragt din cykel med samme øjne som en ung Pige sit Rygte... Har fundet i en gammel bog, men ved ikke hvad det skal betyde Hjælp måske ;)
  • Hvordan sir man?

    Forumindlæg
    manden, som får til opgave at .. ?
  • HAAAASTEEEER :)

    Forumindlæg
    hej alle. når man skal skrive denne sætning på engelsk, skal der så -s på make ?? er lidt i tvivl, "These days it is very easy to get oneself firearms, which make(s) it a lot easier to. . . " er wichh i 3.pers. ental ?? :S
  • Energi?

    Forumindlæg
    er der nogen fordele og ulemper ved brug af atomkraft, vandkraft og vindenergi?
  • 9/11 og Ondskab

    Forumindlæg
    Halløj. Nok ligesom mange andre er jeg i gang med srp. Mit spørgsmål går ud på, hvad vil i definere som ondskab? er det muligt at finde en psykologisk forklaring på ondehandlinger
  • Studerende på KU :)

    Forumindlæg
    Wee, nu er jeg officielt studerende på KU :) Er der andre der kommer til Studenterrådets fest d. 14 aug? Er det generelt et arrangement mange kommer til?
  • jødedom - de 10 lande med mest jøder?

    Forumindlæg
    nogen der ved hvilke lande der er mest jøder i ?
  • Naturalisme vs. Social realisme.

    Forumindlæg
    Hey alle, jeg har længe gået og funderet over, hvori ligger forskellen imellem det moderne gennembruds naturalisme og social realismen (fra 1930'erne, var det vidst?). For mig at så har begge et kritisk blik på samfundet, hvor bl.a. kvindens rolle kritiseres, samfundsforhold m.m... Og sprogli...
  • Darwin og Lamarck

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på Darwin og Lamarcks evolutionsteorier?!
  • Hjælp til korrekturlæsning

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er en kandidatstuderende, som skal aflevere mit speciale om 1,5 uge. Jeg har desperat brug for hjælp til korrekturlæsning. Er der mon nogle søde og hjælpsomme sjæle, der har tid til at læse nogle sider igennem fra specialet??? Vh D.
  • Er dette snyd?

    Forumindlæg
    Er det snyd at bruge Grammerly til Engelsk A HHX skriftlig eksamen? Jeg var oppe i 2017, men turde ikke selv at bruge den, da jeg var i tvivl om det var snyd. Jeg har en veninde, der skulle op nu her, som havde samme spørgsmål omkring Grammerly. Jeg vil udmiddelbart selv mene, at den ligger i gr...