Søgning på: biologi b eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 117955
-
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Newtons universelle gravitationslov
ForumindlægEr Newtons universelle gravitationslov "kun" en approximation? -
Sammenligne eksamensbesvarelser?
ForumindlægNogle der er friske på at sammenligne besvarelser fra prøven i dag? -
MATEMATIK (REGRESSIONER)
ForumindlægHej allesammen Jeg forstår ikke denne her matematikopgave jeg har fået for, er der nogen der evt. vil hjælpe mig? Opgaven er vedhæftet -
engelsk a-niveau sproglig
ForumindlægHvad for nogle stile kan man komme ud for at skulle skrive i løbet af året? -
differentiallligning
Forumindlæghej. nogen der kan hjælpe mig i gang med den her opgave. jeg er helt lost.....i en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed y vokser, er propertional med pro... -
3,9 i snit
ForumindlægHvis nu man har 3,9 i snit indtil videre på sit eksamensbevis, og man skal op til sommer. Hvor mange 02 eller 00 skal der til for at komme under 2,0 i snit? -
spænding det samme som spændingsforskel
ForumindlægEr spænding og spændingsforskel det samme?? -
Erfaring med supplering Mat A??????
ForumindlægHej alle på siden. Jeg skal snart starte i et 3 ugers matematik a kursus. Jeg er lidt nervøs hvad angår sværhedsgraden og om jeg overhovedet når at følge med i undervisningen. Kan man godt score en høj karakter i sådan et kursus? Jeg håber nogen vil svar. på forhond rigtig mange tak! -
Eksamener på ny reform
ForumindlægHej Jeg har hørt noget om, at UVM har tænkt sig at lave fordelingen af skr. og mdt. eksamener om. Som det er nu skal man, hvis man har 4 A-niveau, op skr. dansk, eng og sine to A-fag. Men UVM vil lave det om, så man kun skal op i 3 skr. eksamener. Det foregår med lodtrækning. Er der nogen der k... -
uddannet som advokat
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange år det tager, at blive uddannet som advokat, med de 3 år på gymnasiet? .. PS: er de 10 år i folkeskolen obligatorisk for ALLE dansk statsborgere? -
Hvad skal du så være sidste skoledag :D
Forumindlæg? ... -
Fysik/Kemi forsøg - FSA
ForumindlægHeeej alle! Som mange andre, skal jeg snart op i fysik/kemi FSA, og så sad jeg lige og spekulerede over en ting. Jeg har fundet nogle forsøg på nettet som er meget oplagte at lave, men desværre har vores lærer ikke gennemgået dem/lavet dem med os, så ville det være dumt af mig at lave dem til... -
Engelsk synopsis emnevalg (teknisk område)
ForumindlægHej alle. Det er snart eksamenstid i engelsk og vi skal i gang med en synopsis. Men hvad skal jeg vælge? Har før skrevet en artikel om Blu-ray til et 12 tal, men er det et klog valg til synopsis? Hvis i havde lyst så post lige nogle ideer til hvad jeg skulle vælge, gerne inden for tekniske som fx... -
"Don't let the song go down on me" Elton John
ForumindlægNogle der har tips om hvordan jeg skal bære mig ad med formanalysen? Og evt andre ting? (Jeg er utrolig talentløs til musik) Og det er Musik C -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
Hjælp!
ForumindlægHej Kan jeg stadig blive bygningsinginør hvis jeg vælger linjen MAT A SAM A på stx? -
Udregning af ligning
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med at udregne denne ligningen. (1-4)^2+(-7+3)^2 -
Intelligent Design
ForumindlægEr der ikke lige et par biologer, der vil sige et par ord om, hvorfor Intelligent Design-teorien ikke holder? -
Co-evolurion
Forumindlæghej. jeg skal skrive en opgave hvor co-evolution skal indgå, men jeg kan ikke finde noget der disideret beskrive hvad det er, heller ikke på google. det eneste sted der står noget er på wikipedia, men det er meget kort. kan i ikke hjælpe mig, det er vigtigt !
