Søgning på: virksomhedsøkonomi b eksamen 2019. Resultater: 19701 til 19720 af 113806
  • Gang ind

    Forumindlæg
    Kan det her passe? er rimelig usikker på det (3a+5)•(a+b) = (3a*a) + (3a*b) + ( 5*a) + ( 5 *b) 3a + 3ab + 5a + 5b 8a+3ab+5b
  • Problemløsning - hjælp

    Forumindlæg
    For A -formaterne gælder at: b/l = 1/2 * l/b b: bredde l: længde Vis, at forholdet mellem bredde og længde er 1/kvadratrod2 Nogen der kan hjælpe mig, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal! Tak
  • Forvirring

    Forumindlæg
    Hej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for...
  • Ændring af karakter?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige et spørgsmål angående ændring af karaktere.Vi fik jo alle vores afgørende årskarakter lige inden vi fik af vide hvilke fag vi skulle op i. Jeg var desværre så uheldig at blive trukket til at skulle op i spansk - mit forhold til min spansk lære er ikke just det bedste. Men så ske...
  • Formler

    Forumindlæg
    Forklar med ord. A=l*b a=h*g o=pi*d Tak på forhånd.
  • Analyse af glæden ved vin

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville lige høre om der er nogle som har en analyse af glæden ved vin af Klaus Rifbjerg, som jeg kunne få eftersom jeg har brug for noget inspiration. skal op til dansk eksamen om 3 dage så det kunne være dejligt med lidt inspiration. På forhånd tak Frederik
  • LEJ EN HISTORIE LÆRER

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til historie eksamen (stx 3.g) d.27 trækker d. 26.. og jeg søger en historie lærer, selvfølelig mod betaling. Nogle der har lyst/kan hjælpe? Hilsen Christopher
  • Snyd?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal til fysik eksamen og har fundet en fantastisk disposition på nettet, som passer perfekt til mit emne. Men jeg er i tvivl om hvor meget jeg må bruge denne disposition? Altså er det i orden at kopiere de emner som dispositionen indeholder?
  • Lysias' 1. tale

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan give nogle gode råd om hvad i vil snakke om hvis i trak et stykke fra "FORSVARSTALE I SAGEN OM DRABET PÅ ERASTOSTHENES" til en old-eksamen? Hvordan vil i analysere/fortolke den? Vil i komme med eksempler på de appelformer der anvendes i talen eller hvordan vil...
  • MUNDTLIG SPANSK!

    Forumindlæg
    Jeg skal op og trække spørgsmålet til min mundtlige spansk eksamen onsdag og sidder nu og læser. Men jo mere jeg læser, jo mere uoverskueligt bliver det hele. Er der ikke én som har nogle fif til at læse op til mundtlig spansk?
  • Tjek dansk

    Forumindlæg
    Hej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak
  • spørgsmål-ang.eksamen

    Forumindlæg
    HejSa Allesammen :) havde lige et kort spørgsmål ! .. Er der nogen der ved om man i 3års eksamen (STX) godt kan komme op i et stil emne som en 1eller 2-års elev har skrevet stil om ?? det tror jeg ikke, men vil bare lige være 100% sikker ..
  • er jeg dumpet?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis.
  • Hjælp til Systemudviklingeksamen

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis.
  • Iliaden

    Forumindlæg
    Hejsa... Jeg sidder og er ved at læse old op til eksamen og synes egentlig at jeg har ret godt styr på det meste, men ville lige høre om nogen af Jer herinde har styr på Iliadens 23.+ 24.sang??På forhånd tak :)
  • Kunstnerisk fag...huuh??

    Forumindlæg
    Hey!Tænkte på, om der er nogen herinde der ved, hvordan en billedkunst eksamen foregår?! Jeg har selv mediefag, som kunstnerisk fag, men kunne godt tænke mig, at vide, hvad man ellers gør i sådanne fag som billedkunst mht. gym.eksamen???...
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hej hvad betyder det helt konkret, at dumpe en studentereksamen? altså ved ik om det betyder, at du eksempelvis går hen og får 00 til en engelsk eksamen. Og kan derfor ikke bluve student
  • Opgave 3 maj 2005

    Forumindlæg
    Har lidt problemer med sidste delopgave under opgave 3. Hvor man skal bestemme arealet af trekanten. Problemet er at mine krydsprodukter giver 0. Linket ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/MED0581SF.pdf
  • Kan ikke forklare.

    Forumindlæg
    Jeg har et stort problem når jeg skal forklare. Ingen forstår hvad jeg siger x/ Er et stort problem her til eksamen. Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg 'lære' at forklare? Nogle ideer?
  • Haster- Hjælp!!

    Forumindlæg
    Jeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe??