Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 19721 til 19740 af 132250
-
(planintergrale) Bestem den formel, som angiver volumen af en pyramide, der har sidelængden b og højde h.
ForumindlægHar problemer med opgave 7.e på side 20 i vedhæftet. Kan nogle forklare mig hvilken fremgang måde jeg skal bruge til at nå frem til et svar? Har prøvet med definere værdierne som er punkts A og B's x og y, som bredden * cos(45 deg) (kvardratrod((bredde^2)+(bredde^2)))/2 (kvardratrod((gru... -
A-B-C niveau - hvor lang tid hvert år?
ForumindlægHej! Jeg ved, at A B OG C niveau er på henholdsvis 1,2 og 3 år. Dog, hvis man har fx matematik B, skal man så have det i 1.g og 2.g? Jeg er forvirret pga. min bror har religion, som valgfag, og han trak det op til B niveau, men han skal have det i 3 g det forstår jeg ikke.. ... -
Hvad forventes af en 24 timers IØ eksamen?
ForumindlægJeg skal op i IØ A som min sidste eksamen inden jeg bliver student, men er meget i tvivl om, hvordan den forløber. Er der nogle der sidder inde med gode råd til, hvordan man evt. griber denne eksamen an, eller måske en mening om, hvor meget der skal læses op på inden selve eksamen, modtages disse... -
studenterhus, sidste eksamen - hele forløbet?
ForumindlægJeg har sidste eksamen næste uge, og vi har ikke modtaget huerne endnu. Vil bare lige høre hvordan det kommer til at foregå? Altså får jeg huen på til min sidste eksamen? Hvem skal give mig den på? Møder forældre op til sidste eksamen? Eller får man først huen på, når hele klassen har været op? ... -
Er der nogen der gider at rette min engelsk aflevering?
ForumindlægEr der nogen der har tid til, at rette min engelsk aflevering. Det kunne være rigtig dejligt, hvis der var nogen. (Den skal afleveres imorgen) -
Eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010/2009
ForumindlægHej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (A) fra august /maj2010 Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet ! -
nogen der vil rette min engelsk stil, (afleveres imorgen)
ForumindlægHej Nogen der gerne vil rette min engelsk stil? Håber der en sød sjæl, som vil hjælpe mig :) den skal afleveres imorgen. På forhånd tak -
engelsk termins prøve non fiction analysis
Forumindlæghej er der nogen som vil være rigitg sød og se min engelsk termins prøve del 2 igennem, og give mig en feedback på den :) den er på omkring 700 ord :) ? -
2G - Hjælp til Dansk A og Engelsk A -Odense
ForumindlægHej Vi har desperat brug for hjælp til Engelsk og Dansk i Odense området. Hvem byder ind. Gerne nogle faste eftermiddage / aftener. -
matematik-c mundtlig eksamen - noter?
ForumindlægHej, Må man gerne have maskinskrevet (computer skrevet) noter med? Eller skal de være håndskrevet? -
Historie eksamen disposition - den sorte død
ForumindlægHej alle, har 24-timers forberedelse inden historieeksamen og har trukket 'den sorte død'. Ville høre om der var nogen som lå inde med en disposition eller nogle problemstillinger man kunne tage fat i, angående den sorte død. Ville virkelig være lækkert med lidt inspiration. -
Eksamen i kemi niv c på HF
ForumindlægJeg er ved at læse op til eksamen, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe eksamen an. Til eksamen kan vi komme op i vores rapporter eller journaler. Det er som sådan også fint nok, men er lidt i tvivl om at hvis jeg til eksamen trækker en af mine rapporter fx. saltes opløselighed i vand. ... -
Fordele og ulemper ved regnvejr og sol - hjælp til eksamen
ForumindlægHej allesammen, jeg er igang med at læse op til min allersidste eksamen. Jeg er igang med at øve mig på følgende spørgsmål. Vil I ikke være sød at komme med jeres bud? Overalt på jorden ændrer nedbørsmønstrene sig. Nogle steder falder der mere regn end der plejer, og andre steder falder der mind... -
Fysik A eksamen d. 27 maj 2013
ForumindlægEr der nogle der vil uploade en nogenlunde rigtig besvarelse af opgavesættet? http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130527%20Opgaver_FYS_stx_A.ashx -
Biologi eksamen hjælp - nerve og hormon systemet
ForumindlægHej alle biologer på studieportalen. Jeg skal til ekssamen i Biologi C om 4 dage og er ved at forberede diverse opgaver. Jeg har i en opgave omkring Kommunikation – hormoner og transmitterstoffer fået flg. spørgsmål som jeg finder utroligt svært: "Beskriv hvordan kroppens celler ka... -
tysk eksamen 2014 - Die Artistin
ForumindlægSom mange andre Tysk A studerende var jeg til skr. tysk i går. Jeg vil høre, om nogle herinde har tid til at læse den igennem og give en eventuel karakter? Oversættelse: Der folgende text ist ein Artikel über das Mädchen Sandra. Sie ist aufgewachsen mit ihren Eltern die im südlichen Teil Deuts... -
y*x=1 skal skrives som: (x²/a²)-(y²/b²)=1???
ForumindlægHej er igang med min SRP opgave men er løbet ind i et problem. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal vise at formlen y=a/x kan skrives på forlen (x²/a²)-(y²/b²)=1 Jeg håber meget at der er nogen der ved hvordan dette skal gøres og gerne inden alt for længe, da jeg snart skal aflevere. på forhånd ta... -
Matematik C, Svar? 2010
ForumindlægVille høre hvilke resultater folk får i disse opgaver gerne med udregninger! Opgave 1: En person indsætter 30.000kr på en konto med en fast årlig rente på 2,3% a) bestem beløbet på kontoen efter 4 år. b) Hvor mange år går der ialt før beløbet kommer over 35.000kr? Opg 3: I 2009 betalte... -
Finde a,b,c,d når man har fået dem tegnet i 6 forskellige tilfælde
ForumindlægHej Alle. Jeg sidder med en matematikaflevering, hvor der i den ene opgave er tegnet 6 forskellige parabler for f(x)=ax2+bx+c. Jeg skal bestemme fortegnene for a, b, c og d i de 6 forskellige tilfælde. Er der nogen der kan hjælpe med det? På forhånd tak! -
HASTER! Hej alle, kommentare til min indledning til en engelsk essay søges
ForumindlægHej alle :) Sidder og skriver eng. stil om novellen " the Dress" by Julia Darling. Har brugt lang tid på at skrive en sigende indledning som får præsenteret temaet i teksten som er " kommunikation mellem familiemedlemmer" Så jeg har brug for nogen der gider at kommenatare i...
