Søgning på: dansk eksamen 2016. Resultater: 19761 til 19780 af 69074
-
Retfærdighed og straf
ForumindlægHej Er der nogen der har skrevet noget om udvikling af den danske og franske straffesystem og kan hjælpe mig med at få nogle inspirationer til min projekt? -
jura familie- arveret
Forumindlæghej jeg søger hjælp til familie- arveret eksamen Vh Melanie -
Billedkunst! hurtig spørgssmål.
ForumindlægMå gerne til eksamen vise et billed fra en bog. ? eller skal man have det i papir ? -
Talepapir
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der vil kigger på min talepapir til spansk eksamen? :) -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
Oversættelse!
ForumindlægHjælp- Oversæt Hvis vi sammenligner Obama med Martin Luther King som i 60’erne prædikede lige rettigheder for sorte og hvide, valgte man dengang at skyde den sorte mand hvor mand i dag i USA valgte at gøre ham til præsident. Dette viser tydeligt den forandring som er sket i USA igennem ... -
FSA Tysk imorgen....
ForumindlægHey kloge hoveder og andet godtfolk Skal op i Tysk mundtlig imorgen og er rimelig lost. Jeg skal redegøre for mit selvvalgte emne som er "Kinder mit Schulproblemen" i 5 min og så trække et emne og snakke om det i 10 min. Nogen der kan hjælpe mig med at finde noget relevant jeg kan k... -
En københavner i Jylland
ForumindlægHey. Er der nogle, som har analyseret ''En Københavner i Jylland''? Står nemlig og skal op i den til eksamen, og jeg kan ikke helt komme igang. Så hvis der er en venlig sjæl, som vil sende en analyse, ville det være rigtig dejligt. Tak på forhånd -
Matematik skriftlig - computer eller "i hånden"?
ForumindlægHej! Jeg skal til skiftlig eksamen i matematik B på tirsdag, og jeg er nysgerrig for at vide, hvad andre gør i delprøven med hjælpemidler. Bruger i fx WordMat, eller laver I det bare "i hånden"? Jeg har selv en Mac, og det virker WordMat ikke til, så jeg er meget i tvivl om, hvad jeg s... -
Hvad skal der til for at bestå et fag?
ForumindlægHej Jeg er bare i tvivl om, hvad der skal til, for at bestå et fag. Det er noget med en årskarakterer, og hvor meget faget vægter osv. Men lad os sige, at man har matematik B. I årskarakterer får man: Mundtlig: 4 Skriftlig: 02 Eksamen: Skritlig: 00 Består man ? -
Tæller årskarakten for et fag på b-niveau?
ForumindlægHej. Mit spørgsmål er om årskarakteren tæller med i 3.g beviset eller om det kun er eksamenskarakteren der vil tælle med? Hvis jeg dumper matematik b til enten den mundtlige eller skriftlige eksamen og får karakteren 4 eller 7 som årskarakter. Har jeg så ikke bestået det fag? -
Synopse? hjælp
ForumindlægHar fået afvide at man ikke skal sige præcis det samme til eksamen, som der står i synopsen, men at man skal komme med noget nyt. Mit spørgsmål er derfor: Skal besvarelsen til hvert spørgsmål i synopsen være: A) kortfattet og præcis, og så uddybet med mere info og teori til eksamen (mundtligt... -
Intet eksamensbevis? pga sygdom
ForumindlægHej, Det er sådan, at jeg er blevet syg og skal til eksamen i morgen :(. Så jeg ville lige høre om det er rigtigt at hvis man ikke kommer til eksamen pga. sygdom, og man har lægeerklæring, skal man så virkelig vente med eksamensbeviset til næste år? Eller får man det på samme tidspunkt so... -
rettelser af tysk oversættelse
Forumindlægheji skal bare skimte den hurtig igennem og gerne med begrundelserpå forhånd tak Peter Bichsel.Peter Bichsel ist geboren in Schweiz 1934. Seine Kindererzählung erscheinen in 1969.Bichsel hast geben sieben das Buch Erzählung solcher Form, das man denkt, das die Erzähler einer groß Kind ist. Das Wo... -
AT 1.g
Forumindlæghej... har skrevet en AT opgave om slaverne i romerriget, og ville spørge om nogen ville se den igennem og måske kommentere den... -
rettelse
ForumindlægDa sie wegen ihrer Religion verfolgt wurden, wanderten sie in die USA aus. Den første sætning bliver helt VOLAPY; Så pga. deres religion fulgte ville, vandrede de ind i USA. -
Hjælp, til en lille oversættelse.;)
ForumindlægHej, er der en der vil kigger på min oversættelse... Viele junge Menschen lieben fast food. Warum? Sie sagen: ”Fast food schmekt gut und kost nicht so viele” Das interessen für fast food hat sich schnell entwicken. Früher kannt nicht diesem Begriff. Vielicht kaufte man einen Würstchen auf dem st... -
Ræven
ForumindlægJeg skal bruge en smule hjælp til en opgave om ræven: Har dens udseende noget med dyrets levesteder at gøre og/eller deres forhold til eventuelle fjender? -
Studieportalen
ForumindlægEr der andre studieportaler? F.eks. en fra et engelsk-talende land? Jeg kan ikke finde det på google nemlig.. -
Radon/radioaktivitet - mangler litteratur
ForumindlægHej studieportalen! Skal skrive studieretningsprojekt i næste uge. Jeg skal skrive om radon i fysik og matematik. Jeg er lidt ude at skide, da jeg ingen litteratur omkring emnet har endnu. På bibliotek.dk kan jeg finde mange bøger omkring radioaktivitet og radon, men har svært ved at finde ud af ...
