Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 19781 til 19800 af 141843
-
SSO RÅD
ForumindlægHej jer der har skrevet SSO, har i nogle DONT og nogle fede råd til den SSO jeg skal skrive i år.. noget jeg skal tænke over? Pa nogle der kan give et eksempel på en delkonklution? og hvor tit i opgaven man laver en? -
sidetal til storeopgave
Forumindlægjeg laver min 2.g's opgave .. og skal kun skrive mellem 8-10sider .. Men har skrevet 12 sider .. Og er færdig med den .. Tror i det gør ngt ? Jeg har prøvet at hakke ned på det overflødige .. :s .. Hjææælp .. -
Er det snyd?
ForumindlægHejsa I forbindelse med en individuel aflevering hjalp jeg en ven fra klassen med hans. Blandt andet gav jeg ham min opgave, så han kunne se hvordan det skulle gøres - under betingelsen af, at han lovede ikke at kopiere min opgave. Står nu efterfølgende og er blevet lidt nervøs, fordi h... -
Trekantsregning
ForumindlægHej. Jeg sidder lige med en opgave som egentlig er meget simpel, men jeg forstår ikke helt den måde som den er formuleret på. I trekant ABC er vinkel C ret, og |BC| = 5 Bestem |AB| som funktion af x, når |AC| = x -
Differentiering!!
ForumindlægHej, jeg sidder og laver min matematik aflevering og har problemer med den sidste opgave, der lyder på f(x)=7e^-2,35x-6,28. Måske nogen kan hjælpe mig evt med hvilken regel jeg skal bruge?? på forhånd mange tak :D Mvh Alex -
Samfundsfag hjælp til et spørgsmål ..
Forumindlægheej .. Der er et spørgsmål i min samfundsopgave, som jeg ikke helt forstå.. Ville høre om der var nogle, som ville hjælpe mig med at forstå spørgsmålet .. : 1. Politiet har ikke ressourcer til at tage sig af alle kriminelle handlinger. Kunne man uddelegere nogle af politiets opgaver? Hvilke og h... -
Det haster!
ForumindlægDet jeg vil spørge er, om der er nogen af jer derude, som har lavet opgaverne 15.3 + 17.1 + 17.5 på side 58 i ''ISIS C'' bogen? Mvh. Hadi -
Mundtlig Mat C Eksamen
ForumindlægHvordan er det mundtlig eksamen foregår på Matematik C? Jeg trækker et spørgsmål, forbereder mig og vil inde til selve eksamen få en opgave som jeg skal løse? Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er ret usikker på hvordan det foregår. -
P.S Krøyer "fra Burmeister & Wains jernstøberi"?!
ForumindlægHej medstuderende. Jeg skal skrive Da/Hi-opgave de her dage, og vil gerne hører om der er nogen som har en god analyse af maleriet "fra Burmeister & Wains Jernstøberi", som jeg kunne få nogle ideer fra:). Hilsen Julie. -
Sukkerroe
ForumindlægHejsa. Jeg har fået tildelt en opgave som jeg ikke kan svare på, på trods af google søgning og læsning i bøgerne. Beskriv hvad der sker inde i en sukkerroe. Det kunne være fedt hvis der var lidt hjælp at hente. På forhånd tak :-) -
funktion, digetværsnit og monotoniforhold
ForumindlægHej alle. Jeg har fået 3 matematik opgaver for, som jeg håber i har lyst til at hjælpe mig med :-). venligst send mig en besked herinde, hvis i har lyst, jeg vil være online og tjekke indbakken hele tiden!! -
Organisk kemi
Forumindlæghej jeg sidder med denne opgave i kemi. hvor at jeg skal lave en video, ud fra svarene, men jeg kan ikke finde ud af at besvare spørgsmålene er der en der kan hjælpe mig med at besvare dem Obs mit molekyle er propansyre -
90% fraktil
ForumindlægHej, jeg sidder med et eksamens hæfte (Matematik B HHX, Mandag d. 16 december 2013) Jeg har problemer med opgave 12B som lyder således: Experimentarium I København har registreret det årlige antal besøgende siden åbningen i år 1991 til år 2012. Nedenstående tabel viser et udsnit af data som fi... -
Finansøkonom, Erhvervsøkonomi og statistik
ForumindlægHej Jeg er lige begyndt på finansøkonom udd. og søger en privatlærer/tidligere studerende til hjælp med opgaverne. Du behøver ikke være skarp på/i alle fag, men hvis du er gode til nogen bestemte fag, så vil det også være en stor hjælp. Håber at der er nogen som byder ind. -
Hjælp mig!! :S , :,( eksamenssæt kemi
ForumindlægHjælp!!! hej alle, jeg sidder med studentereksamensopgaver i kemi fra maj 2005. jeg er dygtig til kemi får 10 og 12, men jeg er stesset i denne og næste uge, så ville hører om der er nogen der har lavet denne opgave og ville sende den til mig via. mail, jeg vil med glæde selv hjælpe andre ved at ... -
Identitetsdannelse
ForumindlægNogen der skriver opgave om identiteten i det senmoderne samfund? -
eksamensopgaver 1 matematik
ForumindlægHar brug for hjælp til følgende opgaver; 3030 , 3034 , 5038 -
Den blandede partielle afledede
ForumindlægHejsa! Jeg har brug for hjælp til opgave b: På forhånd tak! -
opg. 1437 mat 1
ForumindlægEr der nogen der kan løse denne opgave, har kogt over den i noget tid. Tak. -
Opg 5029-5033 og 5062
ForumindlægHej... er der nogen som har lavet disse tre opgaver fra Eksamenopgaver i matematik
