Søgning på: religion eksamen. Resultater: 19781 til 19800 af 37418
  • Opgave med afledet funktion

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1998/hf9883v.pdfJeg kan ikke lige gennemskue første spørgsmål i opg. 7.a? Nogen der kan hjælpe?
  • Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende?
  • Punkt og parameter

    Forumindlæg
    I http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-1-MED.pdf - hvordan bestemmer jeg så punktet C i opgave 2?
  • Jysk case

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som lavede case om jysk i 2006, jeg skal nemlig lave den nu som en prøve eksamen, så søger Case om jysk til samfundsfag. På forhånd tak.
  • Hvor mange point skal man have for at få 10?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der helt præcist ved hvordan sammenhængen mellem antal point i en skriftlig kemi eksamen og den tilhørende karakter er?
  • sansynlighed

    Forumindlæg
    Nogle der gider forklare sidste spørgsmål i opgave 2?http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/med0182.pdf
  • Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren?

    Forumindlæg
    NV EKSAMEN 1G Hvilken betydning har hhv. temperatur og salinitet har for Grønlandspumpen om vinteren? Og hvad har feedback mekanisen noget at gøre med grønlandspumpen?
  • asymptoter

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/MED_2002-8-2.PDFopgave 3:Er der ikke en der kan forklare mig det med de asymptoter... fatter overhovedet ikke hvordan man skal finde dem...
  • skr. fysik 2005

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/fysikhn-2005-7-1.pdfnogen der kan hjælpe med opg 2B-C og opg 5B-C?????
  • MANGAN I STÅL?

    Forumindlæg
    Hejsa... Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave: MANGAN I STÅL (opg 4) http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-4.pdf tak...
  • en som er god til eng.

    Forumindlæg
    Jeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ?
  • mentor til grammatik BA niveau

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender til en mentor, der vil hjælpe mig med især syntaks (perioder og sætningsskema)? Skal til mundtlig eksamen medio juni og har ikke helt styr på dette emne.
  • Et godt essay?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i dansk imorgen og derfor vil jeg gerne lige have nogle sidste fif med på vejen..Hvad indeholder et godt essay?
  • ekamen d. 16-5-06?

    Forumindlæg
    nogle der ved hvad for en stil man kan risikere at komme op i til skr eksamen i 3g? jeg er sproglig!Karina
  • Polynomier

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal forstille mig at jeg skal op til eksamen om polynomier, hvordan skal jeg så gribe det an? Hvad skal min disposition indeholde?
  • hf-hold

    Forumindlæg
    Hvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak
  • Medbring din egen printer!

    Forumindlæg
    Kan det passe, at man skal medbringe sin egen printer, hvis man vil bruge computer til den skr. eksamen/årsprøve?
  • Mutationer

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen, men er brændt fast.. Jeg kan ikke finde ud af, hvorledes mutationer i arvemassen kan afspejles fænotypisk. Er der en der kan hjælpe?
  • eksamensopgave

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/2003-8-4-FG-UDEN.pdfOpgave 7?Er der nogle der kan hjælpe med denne? Bare give et hint eller to
  • Forberedelse til tysk skr. stx?

    Forumindlæg
    kender i nogle sider med tyske øvelser, man kan øve sig på inden tysk skriftlig eksamen?

Søgninger relateret til religion eksamen