Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19841 til 19860 af 52987
-
Vektorer
ForumindlægHey, har virkelig brug for hjælp i en opgave om vektorer Bestem vinklerne i trekant ABC, når A (5,8), B (8,13), C (12,8) På forhånd tusind tak :)))) -
Logisk & associativ
ForumindlægNogen som kan forklare forskellen på logisk og associativ opbygning, smat hvad disse betyder i en tekst? Kan virkelig ikke finde en eneste definition på det nogen steder... -
induktion - "inducere" hvad betyder det?
ForumindlægSkal op i fysik i næste uge og forstår virkelig ikke induktion. Hvad betyder det f.eks. at "der induceres en spændingsforskel over spolen"? Hvad betyder det når noget induceres...? osv. tak på forhånd:) -
HÆÆÆLP - AKUT ! Engelsk stil
ForumindlægGodmorgen.. Nogen der har mulighed for at rette min engelsk stil inden kl. 12, da jeg skal aflever kl 1? Det haster virkelig :/ .. V.h Sandi .. -
Hjælp! Flader og integraler
ForumindlægHej SP. Er der nogen der er venlige lige at kigge lidt på denne tråd https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1347204 Jeg er helt lost i opgaven, og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. På forhånd mange tak :). -
vektor
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp! skal op i matematik i morgen og har et problem med et spørgsmål: Vis sætningen om areal af et parallelogrom (trekant) udspændt af to vektorer - gerne med et eksempel Er der nogen der kan beviset for det? På forhånd tusind tak :-) -
Elisabeth Grundtvig vs. Georg Brandes?
ForumindlægTalen "Nutidens sædelige lighedskrav" - Var Elisabeth og George enige om den sædelige lighedskrav? Det virker bare som om de to var uenige og havde to vidt forskellige holdninger omkring det? Haster :) -
BRUG FOR JERES HJÆLP MENNESKER! (MIndste kvadraters metode)
ForumindlægHej allesammen. håber virkelig i kan hjælpe mig, jeg kan udlede formlen for mindste kvadraters metode ? er der nogen der kan hjælpe mig? PLEASE! det er vigtigt. -
:( Differentialkvotient :(
ForumindlægHej allesammen:) Er der nogen som kan forklare (uddybende) denne figur til mig???? Figuren tilhører opskrift 1 for differentialkvotient. Jeg har vedhæftet den, så I kan kigge på den. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. :) -
Einfach so side 23- Hjælp tiil tysk.
ForumindlægHej jeg håber der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig med at oversætte Einfach so opsamlingsøvelse side 23. Har virkelig brug for hjælp da jeg stinker til tysk -
Lineær funktion vs. udvikling
ForumindlægHej.. Jeg sidder og er ved at forbedrede mine eksamensprøgsmål, og er kommet i tvivl. Er lineær udvikling det samme som lineær funktion?? Og hvis ikke, hvad er forskellen, er virkelig lost??? -
Færdighedsregning 9 klasse 2010
ForumindlægHej :) Jeg tænkte på, om der var nogle der havde link eller opgave til Færdighedsregningsprøven 2010, i matematik selvfølgelig. Jeg forguder jer virkelig hvis i kan skaffe mig noget. Det skal være inden mandag, tak :-D. -
AT eksamen hjælp
ForumindlægHej Jeg skal op til AT eksamen på fredag og jeg er virkelig nervøs. Jeg er bange for at jeg bliver helt blank og glemmer det hele. Har i nogle gode råd? -
spansk spg (hurtigt)
Forumindlæghey et hurtigt spørgsmål. hvordan siger man "dig" på spansk? er det té?? eller qué? eller noget helt andet skal bruge det til i morgen og det står ingen steder! sorry hvis det virker som et dumt spg. -
hjælppp!!!!!!!
ForumindlægJeg har terminsprøver på mandag, er der nogle der kender en god måde at øve sig på dansk retskrivning- og læseprøve. please please hjælp folkens.. det virkelig vigtig :) -
Hjælp?
ForumindlægJeg spørger pænt om nogen kan hjælpe med følgende opgave.. Opgaven har virkelig drillet mig og jeg kan ikke få et resultat :/ http://peecee.dk/upload/view/287216 -
hypotetisk-deduktiv
ForumindlægForskellen mellem deduktiv og hypotetisk deduktiv er det, at man selv fremsætter en hypotese, og det gør man ikke ved deduktiv? Men hvorfor hedder det så ikke bare induktiv-deduktiv? Eller har jeg virkelig misforstået noget her? -
Perspektivering af Svinedregen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig eksammen i Dansk på tirsdag og kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal perspektivere Svinedrengen til tidsperioden, Romantikken. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det... Hjælp! På forhånd tak ;) -
f(x) = 4*a
Forumindlægf(x) = 4 * a hvor a er et positivt tal. grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100) ^^bestem tallet a HJÆLP er virkelig helt blank -
Studie: Finansøkonom - Alle optaget, kan det passe?
ForumindlægJeg ser inde på ug's hjemmeside, at omrking 80 % af alle uddannelse stederne, til finansøkonom, bliver alle optaget, kan det virkelig passe?Tak på forhånd!
