Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 19841 til 19860 af 104934
-
Hæve fag til A-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart på gymnasiet og jeg ønsker studieretningen: Mat A fysik B Kemi B. Mit spørgsmål er så: Kan jeg både hæve fysik og kemi til A-niveau eller er det kun muligt at hæve et af fagene?? -
Analyse af Bare en Regnvejrsaften. " alt skal igen blive dit"
ForumindlægJeg skal til årsprøve i mundtlig dansk, og jeg skal ,som en del af mit emne lyrik analysere en " bare en regnvejrsaften" af Halfdan Rasmussen. Der er et sætning der går igen, " alt skal igen blive dit", og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal tolke den. Bare en... -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
Tabte krigen
ForumindlægDa Tyskland tabte krige i 1914 Hvorfor følte de sig nederlag? Nogle der ved det -
Billedet
ForumindlægNogle der kan foreklar mig hvad billedet forestiller sig -
Ekstra A-fag
ForumindlægHvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag? -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
Frankrig i 1700-tallet
ForumindlægHej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d... -
Oversætte en sætning
ForumindlægHej Jeg vil høre om der en der vil oversætte følgende sætning: "Derfor taler man undertiden om "præstationspresset". På forhånd tak -
Med ilden i ryggen
Forumindlæghej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor... -
filmanmeldelse
ForumindlægHeej Jeg skal skrive en filmanmeldelse til i morgen.. Er der nogle punkter som jeg kan skrive ? Evt. et eksempel på hvordan en filmanmeldelse ser ud .. ? -
vindmøller
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om noget håber I kan hjælpe mig. Hvad er grundene til, at Danmark har førerposition i vindmølleindustrien? Hvad kan være en trusel mod vindmølleindustrien i Danmark? -
Transportteknologien under 1. verdenskrig
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp i historie om "transportteknologien under 1. verdenskrig" Det er svært, at finde nogle oplysninger om transportteknologien under 1. verdenskrig... Nogen som har noget viden om transportteknologien under 1. verdenskrig? Det ville være en stor hjælp! - Ma... -
En sætning (analyse korrekt?)
ForumindlægSætningen: Wir erfahren durch die Geschichte, dass die Hauptperson eine richtige gute Person ist mit einem gutes Hertz. Min forklaring: Person er hunkøn og da (en rigtig god person) er akk. Led i sætningen, så mødes disse om et (-e) i bøjningsskemaet, derfor er endelserne e på eine. Richtige gut... -
Fransk Mundtlig eksamen
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen, som har læst teksten, "t'as tout pour être heureuse"? Jeg har trukket teksten til 24 timers mundtligt eksamen på A niveau, og jeg synes teksten er noget svær. Hvis nogle har læst den og kan give et referat, så vil der være super!!! :) jeg har v... -
fejlsætning
Forumindlæg6. The house costed a lot. Det er the house cots a lot, men kan ikke forklar hvorfor er der nogen der kan være rare og hjælpe. -
TITRERINGSANALYSE
ForumindlægHejsa :-) Er der nogen som kan forklare mig hvad en titreringsanalyse er, og samt dets formål? -
Mellemkrigstiden, perspektivering??
ForumindlægHJÆLP, hvad kan man perspektivere mellemkrigstiden til nutiden med, med henblik på versailletraktaten?? Plz hjælp :( -
hjælp til engelsk
Forumindlæghjælp folkens !!! :) skal fremlægge efter ferien !!! :) vil virkelig gerne bliver bedre til engelsk har taget mange teste her inde, men stadig føler ikke det noook ;D har i nogle gode råd :D håber i vil svare :D -
Hvilken linje?
ForumindlægHej! Jeg har nogle generalle spørgsmål angående gymnasium osv. Jeg er en pige i 9.klasse, som ofte bliver stillet spørgsmålet, hvad skal du efter 9.klasse? jeg har tænkt meget, og snakket med min skolelærer, han vil have mig videre på 10 angående jeg har svært ved sprog (engelsk) jeg har prøvet...
