Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19881 til 19900 af 34078
-
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg ville bare lige spørge, hvornår det er man må gange sit snit med 1.08 i stx? På forhånd tak :) Hans C -
summary of The World and Me from the book worlds of english
Forumindlægsummary of the world and me -
pot, kit og termisk
ForumindlægNogle der er gode til energiomdannelse? -
Skrive en klage!??!?
ForumindlægHvordan skal man skrive en klage? Hvor skal man gør det henne? Skal det være en håndskrevet klage? Hvad skal den indeholde? Kan jeg få et pr gode ideer Det er nemlig min tyske mundtlige karakter- jeg gerne vil klage over! I mine forgående indlægs- er der uddybende grunde til- hvorfor, jeg har ... -
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
NV? Hvad er det?
ForumindlægJa, jeg læste det i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:) -
Eksponentiel udvikling bevis for b
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik, og skal under eksponentielle funktioner f(x) = b*a^x bevise, at b findes ved y1/x^x1. Beviset står ikke i min bog. Nogle der kan hjælpe?? -
Engelsk oversættelse - Corn power put to the test
ForumindlægJa, så gik det som det før er gået.. Kommer sent om aftenen i tanke om lektier, så jeg bliver nød til at lave det og tit kommer til at lave noget "juks". Så kom jeg i tanke om jer! og tænke at i måske har lyst til at læse det igennem og gennemskue nogle af mine åndsvage fejl.. På forh... -
Er det muligt?..
ForumindlægHej. Jeg er en pige som har svært med matematik så vil derfor spørge jer, om det er muligt at gå fra karakterer 02- til 10 tal på et år hvis jeg arbejder på det. Kom gerne med gode råd, opgaver osv :-) -
Uddannelser
ForumindlægHej kender I nogle uddannelser som har primært skriftlige eksamener og har de vinterstart? -
vand
ForumindlægVand er: kovalent polær, da der er forskel i elektronegativitet (0,5 - 1,5) kan det passe? - Hvis noget har en større massefylde end vand, bliver det 'mixed' godt ind? - Men når noget har en mindre massefylde end vand, og man blander det - så bliver det ved vand overfladen? - Er kovale... -
At studere til tandlæge
ForumindlægHej mennesker :) Jeg vil spørge nogen som har studeret til odontologi/tandlæge eller studere nu måske. Er der gruppeeksamner eller bare generalt gruppearbejde både i bachelor og kandidat, eller er for det meste individuelt arbejde? I må meget gerne efterlade et svar :D Tak på forhånd. -
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering... -
Symposion!!!!
ForumindlægHej allesammen!! Jeg skal op i oldtidskunstskab i morgen. I opgivelserne er der en overordentlige stor djævle, der hedder Symposion, skrevet af Platon. Jeg forstår udmærket teksten, men jeg finder det meget svært at skulle behandle til eksaminationen. Jeg ved rent ud sagt ikke hvordan jeg skal gr... -
Boddhisatva vs. tulku?
ForumindlægHvad er forskellen mellem en boddhisatva og en tulku? -
lyd
Forumindlæghej er ved at læse min notater op, men jeg tror ikke jeg har gjort den færdig for så ellers forstår jeg den ikke. håber i vil forklar det 1.der står at jo højere lyden er jo højere bliver svigningene / styrken 2.jo lavere lyden er jo længere tager det for os at høre lyden tager jeg f... -
ordets betydning?
Forumindlæghvad betyder metaforer ? -
fysik
ForumindlægNu sidder jeg her og læser hele bogen igennem, men kom lige til at støde på ordet 2 tals systemet flere gange. hvad er det og hvad anvender man det til ?? -
Karakterer!
ForumindlægHvad skal man regne med ville være et godt gennemsnit for at komme på universitetet? Please svar og jeg spørger ikke kun om gennemsnit i engelsk jeg mener bredt over alle fag -
Hukommelse
ForumindlægEr der nogen, der kender en god metode til, hvordan man kan huske de matematiske beviser? Jeg snakker om 1-årigt matematik A niveau.
