Resultater: 19901 til 19920 af 436512
-
trigonometri
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe med b) ? synes jeg mangler nogle informationer.. -
Oversættelse..
ForumindlægHej - Jeg er lige startet i 1G for et stykke tid siden, og har fået en oversættelse for, det meste af det er let nok, dog er der 1 ting der ikke står i bogens ordbog så er lidt blank..Here goes;(11 millions dans la région d'I(med ^ over)le de France)Kan godt være det bare er mine tømmermænd d... -
indfald og brydningsvinklen + andet guf
Forumindlæghttp://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=1415Da jeg har været syg, har jeg ikke været til de sidste 3 fysik timer, og har derfor nogle problemer med opgaven...Håber I kan hjælpe mig. -
Haste opgave om gradtallet !!!
Forumindlægjeg har en opgave & i den stå der- i en Cirkel med radius 5 tegnes en korde med længden 8, find gradtallet for den bue, korden spænder over.. Hvordan finder jeg gradtallet? hvis det ikke er for besværligt for jer må i gerne regne det ud (: -
"Der Tunnel"
ForumindlægHej allesammen . Jeg sidder og skal i gang med at lave en stil om 2 af hovedpersonerne fra filmen "Der tunnel", men efter som jeg ikke har set halvdelen af filmen er det lidt svært . Er det evt. nogen der har lavet noget i den stil som kan sende nogle stik ord eller noget? Det er en opg... -
hjælp mig! min lærer er ond!
Forumindlægjeg skal dividere med to cifret tal og dividere med komma tal hvordan gør man det? opgave 1 er: 2,3 : 55,20. og opgave 2 er 1056 : 22. hvordan havde min lærer lige tænkt sig at jeg den mest dovne og ikke specielt kloge sjette klasses elev kunne lave DET!? nogen der er søde og hjælpe mig? ... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej...Er der nogen der kunne tænke sig at rette min engelske stil i dag? (A-niveau)Jeg har selv læst den igennem flere gange, så det skulle ikke være så slemt.Skriv mailadresse her, hvis du har lyst...Håber virkelig at der er en venlig sjæl herude.P.s grunden til at jeg ikke bare smider min stil ... -
RSA Kryptering (mat/da)
ForumindlægHej aktive brugere på Studieportalen, Jeg skal til at skrive SRP, og jeg har valgt at skrive i fagene matematik A og dansk A. Grunden til at jeg skriver er, at jeg ønsker konstruktiv feedback og evt. idéer til opgaven. Emnet er RSA Kryptering og grunden til, at jeg skriver i dansk er, at j... -
Pontoppidan
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen der ved noget om Henrik Pontoppidans enetaler?? Specielt hvad der karakteriserer dem??? Har googlet, men har ikke fundet svar..Håber der er en venlig sjæl eller to derude i cyperspace der kan hjælpe mig, for jeg er godt lost i det. Skal aflevere en stil om hans enetaler ... -
svingninger
Forumindlæget legeme, der er forbundet med en fjeder, sættes i svingninger, og bevægelsen er givet ved:x=0,6+0,3sin(8t)hvor tiden t måles i sek. og x i meter.bestem den største og mindste værdi, x kan antage. Angiv bevægelsens svingningstid. -
Fransk oversættelse som er meget svær.
ForumindlægJeg har prøvet at oversætte en lille smule men det falder mig virkelig for svært. Jeg skal bruge det til et foredrag så hvis der var en der ville hjælpe mig med at oversætte det ville jeg blive meget glad.Fra krig til krig:I 1830 troede Frankrig at de let kunne erobre Algeriet men nej, krigen var... -
Isolering af y
ForumindlægHvordan isolerer jeg den vædhæftet ligning? Y skal isoleres. -
Brøk på lommeregner?
ForumindlægHej.Jeg er begyndt på matematik c-niveau gsk, og har lige et spørgsmål, som nogle nok vil grine af, men hvis jeg ikke spørger lærer jeg jo aldrig.Det er et meget simpelt spørgsmål:Hvordan skriver man brøker ind på lommeregner? Skal siges at jeg har en TI-83.Og hvordan laver man om til en brøk på ... -
engelsk gramma hjælp...!
Forumindlægjeg skal sætte korrekte form af (tillægsord/biord) i feltet, men er virkelig dårlig til engelsk gramma, så håber der er nogen der kan hjælpe.....1. This dress is too _______(warm)2. The salesgirl looked ______ when I bought it in July.(funny)3. She new that I would feel______ in it.(uncomfortable... -
parallel tangent
Forumindlægjeg roder men en opg hvor jeg skal finde en parallel tangent til ligningen:f(x)=1/(X-2)t1: Y=-0,25*x+5/9t2: Y=-0,25*x+bhvordan finder jeg b? -
Nitrat!
ForumindlægKan nogen hjælpe!?Jeg har problemer med følgende spørgsmål?a) Forklar hvorfor engjorden skal være iltfri og indeholde meget organisk stof for at det gennemsivende overfladevand kan blive renset for nitrat?b)Forklar hvorfor det er uheldigt at nitratholdigt overfladevand ledes direkte til vandløb?m... -
"Tysk-retter" søges!
ForumindlægHej, jeg mangler en, som kan hjælpe mig med, at rette mine tyske stile. Jeg har tysk på højt niveau, så det skal selvfølgelig være en, som har godt styr på det! Jeg betaler selvfølgelig for det! Jeg har brug for en hurtigst muligt, så skynd dig at skriv, hvis det er noget for dig! -
integralregning
ForumindlægHej vil høre om der er nogle der ved hvordan man integrere kvdr.4x+1, samt 1/(kvdr.4x+1)på forhånd tak -
Hjælpe
ForumindlægHjælpe eø 3 år. Jeg kan ikke finde ud af opg. 3.12 nogle der kan hjælpe mig skal afl. imorgen??????? -
Simpel kemihjælp
ForumindlægHvilken formel skal man bruge for at beregne elektrodepotienalet for følgende halvcelle ved 25cZn(s)| Zn2+ (aq 0,084) Har glemt min formelbog på skolen og det skal afleveres i morgen....
