Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19901 til 19920 af 145363
-
Eddikesyre
ForumindlægVille blive rigtig glad hvis jeg kunne få hjælp Når man skal regne eddikesyreindholdet om til masse %, kan man regne på 1 liter eddike. Hvor stor en stofmængde eddikesyre er der i 1 liter? Beregn massen af denne stofmængde eddikesyre. Find derefter massen af 1 liter eddike ved at anvende den målt... -
afvigelses procent haster hjælp
Forumindlæger der nogen der kan være venlig og sige hvad jeg har gjort forkert... :S Nu vil jeg beregne masse% af eddikesyren, ved hjælp af følgende formel : Masse% = (m(eddike) *100) / m = (1321,144 g ·100%) / (1000 · 6,45567g) = 20,46 % Afv.% = ((20,46-4,8)·100% )/4,8 = 326,25% kan det lade sig gøre,... -
Bare et spørgsmål
ForumindlægNår spinaten blancheres (kommer i kogende vand), nedbrydes C-vitaminindholdet i spinaten. Forsøg har vist, at C-vitaminindholdet y, målt i mg/100g, kan beskrives ved y=31,5*0,887^tHvor lang må blancheringstiden højst være, hvis man ønsker et C-vitaminindhold på mindst 20mg/100g.Jeg vil spørge jer... -
Volumen
ForumindlægEn der kan hjælpe med hjemmeopgaven nederst på side 1, den handler om volumen? -
hjælp Danmark 1500 tallet,
Forumindlæghej.Er der nogen som måske har nogle noter til danmark i 1500-1600tallet muligvis også i 1200-1300tallet?tak på forhånd rosa -
intermolekylære kræfter
ForumindlægHej..Intermolekylære kræfter:hydrogenbindingerlondon-kræfterdipol-dipol-kræfterEr der nogen der vil forklare mig hvad forskellen mellem disse 3 IM er? -
Ligning i aflevering
ForumindlægHey jeg har nogle problemer med to ligninger som jeg ikke forstår. Jeg har vedhæftet min aflevering så i kan se den. -
Vurdereing af dansk stil
ForumindlægEr der mon nogen, som har tid (og lyst) til at læse en dansk stil igennem og komme med deres vurdering af hvor den bare sådan ca ligger på karakterskalaen?Jeg sender den til dig/jer vi akontakt, med mindre i ikke har noget imod at skrive jeres email i tråden. -
Procentvise ændring
ForumindlægHej. Jeg har løst A og B, men har lidt problemer med C. Håber nogen kan hjælpe. A) altså a=2,83.... og b=0,000044 B) C) ?????????? -
Definition på sin og cos ud fra enhedscirklen.
ForumindlægJeg skal give en definiton på sinus og cosinus ud fra enhedscirkelen. Jeg har tegent enhedscirklen ind og angivet cos(v) og sin(v) på den. Nogle bud på, hvad jeg ellers skal gøre? :-) På forhånd tak!! -
Hjælp
ForumindlægHvor er alle de tyske hjælpere :-(Nogen der kan hjælpe mig med denne sætning:Jeg havde ikke sagt noget.Ich hatte nicht gesagt.Hvordan siger man "noget" -
Sidste hjælp! :)
ForumindlægSå, nu er jeg næsten ved at være færdig.. Et sidste spørgsmål, er hvordan jeg reducerer følgende udtryk: (0,5*(2+Dx)^2+(2+Dx)) / Dx Meget gerne også en forklaring! :) -
Homer ligning
ForumindlægKunne godt tænke mig at få forklaret hvad homeriske lignelser er og hvad de bruges til, og hvorfor?mange tak -
Indsæt punkt på graf i MathCad
ForumindlægHejJeg har fået lavet en graf i mathcad, og vil insætte et xy-punkt, da jeg skal sammenligne noget teoretisk med noget eksperimentielt.Nogen der kan hjælpe? -
Ulighed
ForumindlægHvordan løses en ulighed, hvor en polynomiumsbrøk indgår? -
Hjælp
ForumindlægHvordan laver jeg en konklusion ud en rapport om nyttevirkning, hvor jeg har fået tre resultater. 1) 49,8 % (nyttevirkning) - kedel på kogeplade 2) 68,5 % (nyttevirkning) - kaffemaskine 3) 84,3 % (nyttevirkning) - El-kedel - hvad kan jeg drage af konklusioner - skal jeg tage højder for andet e... -
Amalie Skram
ForumindlægHey studis:) "Lucie" af Amalie Skram: hvis i har læst den, kan i måske forklare denne: "Hun bliver ikke accepteret af "samfundet", pga. fortiden - overfladisk samfund". Hvordan forklares dette med andre ord?! på forhånd takker! parisa -
Eksamensæt
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til terminsprøve i bioteknologi i denne uge, og har derfor lavet et gamelt opgavesæt. Jeg ville derfor hører om der var nogen der havde besvarelser fra bioteknologi eksamen d. 21 august 2014, så jeg kan sammenligne mine resultater? På forhånd tak for hjælpen :) -
FORUM/INDLÆG
ForumindlægHej, alt indhold fra det tidligere forum på den gamle side.. er det slettet eller hva?? kan slet ikk finde nogle af de der ofte stillede spørgsnmål og svar derinde ??? :S -
bare hurtigt spørgsmål om spansk
Forumindlæger der nogen der har nogen gode ider til nogle spansk sætninger gerne lidt lange. tak på forhånd.
