Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 19901 til 19920 af 34075
  • Perspektiveringen!

    Forumindlæg
    Hvor slemt er det, hvis man ikke kan perspektivere til en tekst fra samme religion, men kun til religionen i sig selv?
  • karakter gennemsnit ??

    Forumindlæg
    hej...går i/afslutter 3g på gym. - matematisk linje - gammel reform så jeg har lige et spg. angående udregning af gennemsnit: Når jeg reger gennemsnittet for mine årskarakterer ud bliver det 8,277778, på den seddel med karakterer står der at gennemsnittet er 8,2. Jeg har altid troet/fået af vide...
  • grundkernen i rel?

    Forumindlæg
    hvad har vi kristne som svare til de 5 søjler i islam syntes ikke vi har en "grundkerne" som sådan.. højest de ti bud måske? buddhisme har vel de 4 ædle sandheder og den 8-ledede vej?
  • HASTER,HJÆLP til download

    Forumindlæg
    Når jeg finder en tekst som jeg gerne vil downloade, trykker jeg på den grønne boks hvori der står download og så kommer der et nyt vindue op hvori der er cirka - INGENTING :S Sådan er det med alle opgaver jeg har prøvet at downloade..
  • organismetanken

    Forumindlæg
    Hej folkens! (rettere sagt godmorgen ;D) Hvad er organismetanken helt præcis? HVor bruges den? (eller hvad bruges den til?) Hvorfor er den så vigtig at kunne???? //På forhånd tak,,,
  • eksamener inden 3. g

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg tænkte på om man skal have 3 eksamener inden 3. g under den nye reform?
  • Perspektivering?

    Forumindlæg
    Hej, hvis man skulle lave den bedst mulige perspektivering af en novelle f.eks... Kan i så referere helt præcis hvordan den skal være.. Jeg ved at man skal perspektivere med en tidligere periode f.eks Romantikken osv.. Men hvad ville være det bedste.. Kan i give et godt eks.?
  • forskel på lærerseminarium

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at søge ind på skovlunde lærerseminarium, men jeg har ellers hørt så mange gode ting om frederiksberg seminarium, at jeg er nu i tvivl om hvadfor en jeg skal vælge. Tror i der er forskel på de forskellige seminariumer, for i den sidste ende bliver man jo en lærer.
  • ansøgninger m.m.

    Forumindlæg
    lige to ting 1. spiller alderen en rolle, når man søger videregående uddannelse 2. hvad gælder når man skal sende sit eksamensbevis til videregående uddannelse? enten skal skolen kopiere, eller kan man selv. og så få to andre til at skrive under eller hvad
  • Kardinalitet

    Forumindlæg
    Hvordan beregner man mægtigheden af naturlige og reelle tal? Gerne med eksempler også
  • skriftlige fag

    Forumindlæg
    Hej.. nogen der kan fortælle hva der skal til for at få høje og gode karaktere i skriftlig dansk samt skriftlig engelsk..? :S har været til årsprøve i fagene, og det er sku ikk gået for godt :S selvom mine normale karaktere er udemærkede :D håber på lidt hjælp, så jeg kan give den gas til næ...
  • Er det rigtigt?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har hørt af en masse at hvis man bare kan pythagoras i folkeskolen udenad så burde man kunne sikre sig en god karakter`? "Er det rigtigt?"
  • Formelsamling !!!

    Forumindlæg
    hey Er der nogen flinke folk herinde, som har en god formelsamling til matematik for 1g højniveau vil blive rigtig glad hvis i kunne sende det til mig.. Please
  • Jobsamtale

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til min første jobsamtale. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvad jeg skal gøre, og hvad det er, jeg ikke skal gøre?
  • Pointskala og karakter?

    Forumindlæg
    Hej med jer.. jeg var til sygeksamen i mat igår, derfor vil jeg høre om i ved hvordan det forholder sig med hensyn til Pointskala og karakter? Altså hvor mange point skal man have for at få 5 og 6 osv.. På forhånd tak :D
  • Eksperter i essays?! Help!

    Forumindlæg
    Hej alle essayister, jeg har en opgave jeg skal skrive som handler om at skrive et essay om ens tanker før man sover. Jeg har skrevet lidt, og har fået vide af vedkommende at det ikke opfylder kravene til et essay. Jeg vil helst ikke smide den herinde, nogle som vil se på den, og fortælle mig om...
  • Lavere karakter fordi jeg gik over tid

    Forumindlæg
    Hej alle, Er det normalt i faget historie b, at det trækker ned, hvis man går over tid?
  • isolér

    Forumindlæg
    isoler f i ligningen: 1/f = 1/a + 1/b hjæææælp ...
  • Niveau

    Forumindlæg
    Er der forskel på niveauet fra univesitet til universitet i Danmark?
  • haster. Salt, metal + syre.

    Forumindlæg
    hej (: jeg har fået spørgsmålet; giv en uddybende beskrivelse af hvordan man kan fremstille to forskellige salte ved hver sin metode. Saltene kunne fx være magnesiumsulfat og ammoniumchlorid. og de to måde er; - at lade en syre og base neutralisere hinanden - at opløse et metal i syre. Hvordan...