Søgning på: hitlers tale. Resultater: 19921 til 19940 af 59860
-
(DP) Primtal
ForumindlægBevis at der for alle heltal (Z) a, b>1 eksisterer uendelig mange ulige, positive heltal x (Z+) for hvilke a^x + b^x ikke er primtal. -
Irriterende klassekammerater?
ForumindlægKender I de kammerater som bare tror de ved en masse, men kommer til stykket- ikke kan en dyt?- Nej det er nu ikke det der er hensigten med denne debat- det jeg prøver at fremme, er nemlig, at denne person formår at provokere andre med sine kommentarer hele tiden. Ikke nok med hun ALDRIG bidrager... -
Reducer
ForumindlægReducer følgende (3x^2 - 1)^2 + (3x^2 + 2)^2 (4-3x^2) :-) er der nogen der kan hjælpe ? -
Nogen som kan hjælpe
ForumindlægHej jeg kan ikke finde ud af opgave b -
Mat hjælp!
Forumindlæga-2b _ 3a - 2b 6 9 Jeg har brug for hjælp. hvordan regner man den ud? (GERNE DETALJERERT) :) På forhånd tak... :D -
ulighed - hurtig hjælp
ForumindlægEr denne ulighed korrekt for synes ikke den passer. Link: http://peecee.dk/?id=36820 -
Numb3rs
ForumindlægHvad mener I om serien Numb3rs? Jeg mener, at den er god, og den giver et godt indblik i vores verden. -
Hjælp til chi-i-anden-test
ForumindlægI forbindelse med min biologiaflevering har jeg haft problemer med at løse denne chi-i-anden-test. Kan nogle hjælpe mig? -
blodsukkermåling
Forumindlæghej er igen med en rapport om blodsukkermåling og glykæmisk index, men der er et spørgsmål jeg ikke lige kan finde ud af. håber i kan hjælpe? hvilken sammenhæng vil man forvente der er mellem et levnedsmiddels glykæmiske index og kroppens insulinproduktion efter indtag af det pågældende levnedsm... -
Uligheder
ForumindlægHvordan vil i regne den her ud når der er to x'er i? 3x+2 (mindre end) x+4 Jeg vil umiddelbart sige: 3x+2 (mindre end) x+4 3x+2 -4 (mindre end) x+4-4 3x -2 (mindre end) x Er det rigtigt og hvordan kommer jeg så videre? og hvordan vil i lave intervalformen for dette regnestyk? -
Hjælp multiplikation (:
ForumindlægHej Jeg sidder med noget multiplikation. Vil man gange cifre fra 6-10, kan man bruge denne metode: http://www.youtube.com/watch?v=_eFnzNw10Qc 1) Hvorfor er det, at denne måde virker? Hvorfor kan man sige, at for hvert finger der er "nede" er det en tier? og resten er enere som... -
eksamen i stx
Forumindlæghej folkens h vil bare lige spørge lidt ind til eksamen i 1g. Hvor stor er sandsynligheden at man ikke kommer i noget som helst i 1g, da jeg heller vil op i flag næste år og hvad menes der med at der offentliggøres af prøver uden udtræk og offentliggørelse af prøver før 27/5? håber i kan hjælpe -
Sætnings grammatik (meget let)
ForumindlægSidder og har lidt problemer med om det hedder: "Im diese Museum gibt es zweihundert alte Autos." eller "Im diese Museum zweihundert alte Autos gibt es." Den danske sætning: "I dette museum findes der 200 gamle biler" (Sætning står for sig selv og er en hovedsæ... -
Aldehydnavngivning
ForumindlægStoffer består af en carbonkæde på 5 C'er. På begge af de endestillede C'er er der et dobbeltbundet O. På det 2. C er der en methylgruppe, hvor der sidder et dobbeltbundet O og et H på, dvs: -CHO bundet til det 2. C. Hvordan vil I navngive det stof? frodo har fortalt mig, at stamkæden ka... -
Ekspotientel udvikling
ForumindlægNogen som kan give mig nogle forslag til, hvor der findes ekspotientel udvikling i virkeligheden? -
Beregning af pH - eddikesyre
ForumindlægHallo derude :) Jeg er kørt fast! :( Jeg skal beregne pH i en eddikesyreopløsning efter afkalkning. Oplysninger: der fjernes 5,0g. CaCO3 (s) koncentration af eddikesyresyre: 0,22 M rumfang: 1,35 l Reaktionen forløber efter reaktionsskemaet: 2 H3O+ (aq) + CaCO3 (s) --> CO2 (g) + Ca2+ (aq)+ 3 ... -
C-vitamins evne som syre og reduktionsmiddel
ForumindlægHej med jer! Jeg skal til eksamen imorgen i kemi B, og et af temaerne er c-vitamin, hvor jeg skal gøre rede for c-vitamins evne som syre og reduktionsmiddel. men jeg kan ikke finde noget på nettet eller i mine bøger eller herinde??.. Jeg håber virkelig nogen herinde kan hjælpe mig.. -
Brug for hjælp med trekant!
ForumindlægJeg har følgende trekant - se link! http://img.photobucket.com/albums/v353/ElectricBoogie/Yeah/Trekant.jpg Jeg skal beregne vinkel B i trekanten ABD! Er der nogen der ved hvordan jeg gør det? -
Flyveaskes kemiske formel
ForumindlægHvad er den kemiske formel for flyveaske? HJÆLP! Så er I søde :) -
konformationelle form??
ForumindlægNogle der vil forklare havd den konformationelle form er? Tak!!!!
