Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 34369
-
sortfigur eller rødfigur
Forumindlæghey jeg vil godt lige vide hvilke fingur der er hvad? jeg kan ikke kende forskel på om det er en sort eller rød, en der kan hjælpe med en teknik? altså er motiverne sorte på rød eller sort figur? og hvis i kan komme med et par gode ting til hvorfor den ene er mere advanceret end den anden? tak -
Historie-årsprøve!!!!
ForumindlægHej.Vi har ikke fået en skid afvide, hvordan en årsprøve i historie forholder sig! - vi skal IKKE forsvare vores historieopgaven...Er der nogle, som har prøvet det? - eller nogle som kender noget til det? -
Matematikprøve
ForumindlægJeg har lige været til matematikprøve i dag, og det gik ikke helt efter forventningerne.En af årsagerne til det var at prøven var 100% identisk med et arbejdsark vi har haft for nogle uger siden. Jeg, og mange andre fra min klasse, blev meget forvirret over at resultaterne virkede som noget vi ha... -
P/q metoden
ForumindlægBevis for P/q metoden...!?? -
Oversættelse af små sætninger...
ForumindlægHej.. Kan i ikke hjælpe mig med oversættelsen af disse sætninger?? Bare så mange som i nu orker, alt hjælp kan bruges.. Muchas gracias gente...1 El Mariachi spiller på guitar og prøver at få job på byens forskellige barer 2 Moco er narkogangster og bor på en farm med en masse piger.3 Mocos mænd e... -
kort spørgsmål om differentialregning
ForumindlægEfter jeg har gennemgået mine notater fra matematik B, kan jeg se at min lærer både har brugt ordet differenskvotient og differentialkvotient. Nu er jeg så blevet i tvivl... men det er vel bare det samme, ik??? -
Kan man komme op i billeder/reklamer i 3g, mundt. Dansk??
Forumindlæg? -
Filosofieksamen - hvad skal man gøre?
ForumindlægHej alle.Jeg skal til filosofieksamen på tirsdag og har ingen anelse om hvad det går ud på? Hvad gør man? Man trækker vel en tekst, men er den kendt/ukendt? Er der spørgsmål? Og hvad gør man når man er færdig med at analysere teksten?Håber I kan hjælpe. -
Kennan og udformningen af trumandoktrinen
ForumindlægJeg læste på et tidspunkt, at Kennan mente at den amerikanske regering havde misfortolket hans X-artikel, idet trumandokrtinens inddæmningspolitik var geografisk, mens det han ønskede var en politisk inddæmning.Hvordan kunne en sådan politisk inddæmning have set ud? -
Geografi HJÆÆÆLPP
ForumindlægHej kloge mennesker :)Skal op i geografi her om et par dage og har lige et par spørgsmål jeg gerne vil have styr på:1) Nogen der ved hvad der skete under landbrugsreformerne i 1800-tallet?2) Har et dynamisk/termisk lavtryk altid en varm og en koldfront med sig? Og højtryk har ikke disse vel?3) Se... -
Indenlandsk udbudskurve
ForumindlægJeg har til forgæves prøvet at løse følgende opgave. Det der særligt forvirrer mig er hvordan den indenlandske udbudskurve findes. Jeg skriver lige hele teksten som den er præsenteret på opgaven: Antag, at markedet for æg i Danmark er kendetegnet ved fuldkommen konkurrence - og at æg sælges... -
fyC/engA - rumrejser
Forumindlæghej, Jeg tager udgangspunkt i '2001 A Space Odyssey' (rumrejsen 2001), men er der nogen, der har en ide om hvordan man evt kan få koblet noget fysik henover? Hej hej -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHejsaJeg tænkte på om det nu er muligt at læse de forskellige karaktergennemsnit og udtalelser angående de skriftlige eksamener... Altså sådan hvor godt folk over hele landet har klaret sig... Og hvor kan man finde det?Er ikke lige helt ind i det uvm.dk -
Realistisk "studiejob"?
ForumindlægHejsan!Ville lige høre om der er nogen, der har nogen erfaring med at studere på enten Handelshøjskole eller Universitet med et job som steward/-esse ved siden af? Har lige afsluttet gym. og ovenstående var måske en løsning for mig, når jeg skal til at studere... -
TI-83 til studerende! salg
Forumindlæghej...som I kan se sælger jeg min lommeregner en TI-83, som j har brugt i 2 år og den virker stadigt optimalt...men jeg ønsker at sælge den, da jeg ik studere og får ik brug for den...så j sælger den til en der skal bruge den til sit studie..og det skal nok være en fair pris...smid jeres bud heri... -
intergral
ForumindlægHej jeg mangler hjælp til en aflevering i morgen, håber der nogle som hurtigt kan jeg hjælpe mig Denne opgave skal løses uden hjælpemidler hvordan gør man det med mellemregninger Bestem intergralet: grænserne er b=1 og a=0 S 2x/(x^2)+1dx -
religion/samf. - metode
Forumindlæger der nogle som skriver i religin og samf. som har lavet metode, teori afsnittet færdig ? er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an, derfor ville det være nice hvis en kunne komme med noget som kunne hjælpe mig igang:) Og forresten skriver om indvandrere i Danmark;) -
Problemformulering
ForumindlægHejsa folkens! Jeg har et stort problem. Da jeg er 3.g'er, har jeg, ligesom alle andre 3.g'ere fået en AT opgave smidt i hovedet, som skal afleveres på mandag. Problemet er nu bare, min dansklærer føler ikke hun har nok tid til at hjælpe mig (hun er min vejleder i dansk, det skal lige sig... -
Naturvidenskabelig metode (hvordan?)
ForumindlægHej alle.. Det her har været forklaret i mange andre tråde - men jeg forstår det simpelthen ikke... Jeg skriver i biologi, og har ikke lavet nogle forsøg og går i min synopsis ikke ud fra en bestemt teoretiker eller en bestemt teori. Jeg redegør for det der står i mine bøger. Er det nok at redegø... -
Karakrere eller ej ?
Forumindlæghvad synes du ? ? udtagelse eller karaktere ? og hvorfor ?
