Søgning på: matematik eksamen 2020. Resultater: 19921 til 19940 af 60833
-
Hvornår lukkes en tråd?
ForumindlægHvilke kriterier benytter SP, når det besluttes at lukke en tråd? https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=359314 Spørgeren i dette link forbereder sig til sin eksamen og jeg kan ikke se at det er snyd. -
Jeg skal vælge snart, og ved ikke hvad jeg vil
ForumindlægHej Jeg går på HTX og skal vælge mellem en Tek/design studieretning eller en BioTek/Mat Studie retning. Er BioTek eksammen svær? Jeg er ikke så god til kemi, så det er derfor jeg spørger -
Reformelever får det svært på universitetet
Forumindlæg"Nu kommer reformstudenterne": http://universitetsavisen.ku.dk/dokument9/nyhedsarkiv/2008/dokument76/ Kort sagt er artiklens pointe, at reformeleverne får det sværere fagligt, fordi de nye fag (AT) og den nye struktur i gymnasiet gør, at tværfagligheden stiger på bekostningen af faglig... -
Årsprøve?
ForumindlægJeg har matematik på C, men har valgt på B i 2g... Hvis jeg skal på i skriftlig matematik.. Kommmer jeg så på i det skal ha' på B eller har haft på C? Er en smule forvirret.. -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Års/eksamenskarakter
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag her i juni måned. Jeg har selvfølgelig fået en årskarakter. Mit spørgsmål er om årskarakteren bliver slettet og eksamenskarakteren bliver sat ind istedet? Det siger vores samfundsfag lærer nemlig, (vores matematik lærer har sagt det samme) men ifølge denne side står... -
Eksamenset
ForumindlægJeg skal op til årsprøve i matematik og jeg vil i den anledning prøve at løse nogle eksamenset fra de tideliger år for at få noget øvelse, jeg har matematik A og går i 1.g. Har prøvet at kigge lidt omkring men kunne ikke finde noget -
Karakter
ForumindlægHvor mange point skal man have for at få 11 i matematik? -
Hvilke karakterer tæller
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er tvivl om hvilke karakterer der tæller o gennemsnittet. Fx har jeg matematik på b niveau og jeg går i 1.g. Hvis det er jeg ikke trækker det til sommer når jeg skal til eksame, tæller min årskarakter så... -
HJÆÆÆÆLP SØGES!!!!
ForumindlægProcentregning: a) Befolkningen på Pæreøen er på 417 indbyggere og forventes frem til år 2020 at vokse med 4%. Hvad bliver den forventede befolkning i 2020? b) Befolkningen voksende fra år 2000 til 2015 fra 378 til 417. Hvor stor var stigningen i % ? c) Hvad vil befolkningen på Pæreøen vok... -
At dumpe et fag?
ForumindlægJeg skal til nogle mundtlige studentereksamener her om ikke så længe og jeg har efter sommerferien formentlig tænkt mig at starte på dtu. for at komme ind på dtu skal man have et snit over 8 og samtidig have haft matematik og fysik på højt niveau (ihvertfald på den retning jeg kigger på). Men hva... -
Vægte på fagene
ForumindlægI et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ... -
Noter - overvurderet?
ForumindlægEr noter overvurderet?Har du brugt de noter, du har lavet gennem året til eksamen, elelr var det noget værre rod? -
Hvor mange eksamener?
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i 1.g. (Kemi-C)Nogen der ved hvor mange eksamener, jeg mininum skal til i 2.g og 3.g så ? -
bestået??
Forumindlæghvis man har fået 7 i både skriftlig og mundtlig matematik og 02 og 00 til eksamen ?? er det noget med at man skal tage gennemsnittet af disse og hvis den er over 02 har man bestået? -
terminsprøve
ForumindlægHeej med jer allesammen . jeg skal op i terminsprøve i næste uge og vil virekelig gerne vide, hvordan det var eksamen i sommers . Ville også gerne hvordan det var i Bioglogi, geografi og Matematik . på forhånd tak :D -
Hjælp med wordmat
ForumindlægEn pige jeg kender skal til eksamen i matematik i morgen. Hendes Wordmat virker ikke rigtigt. Det kan godt addere, men ikke addere. Hvad kan der være galt? Jeg har geninstalleret Wordmat. Word er fra Office365. -
Skriftlig karakter!
ForumindlægHvad hvis man i 2.g fik 03 i skriftlig mat og 5 i 3.g?? får man så 03 på beviset eller 5? -
hypotese
ForumindlægHar fået den her opg for hvor jeg skal lave 5 hypoteser som forklare mønstre og sammen hænge i udviklingen af den danske økonomi. Kan en sød sjæl hjælpe mig med at lave en hypotese så jeg ved hvordan man gør det -
Har fundet ud af det
ForumindlægXX
