Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19921 til 19940 af 34078
-
Optimering
ForumindlægHey, Hvad bruges optimering til? Eller hvor anvender man optimering? -
grundkernen i rel?
Forumindlæghvad har vi kristne som svare til de 5 søjler i islam syntes ikke vi har en "grundkerne" som sådan.. højest de ti bud måske? buddhisme har vel de 4 ædle sandheder og den 8-ledede vej? -
eksamener inden 3. g
ForumindlægHejsa, jeg tænkte på om man skal have 3 eksamener inden 3. g under den nye reform? -
organismetanken
ForumindlægHej folkens! (rettere sagt godmorgen ;D) Hvad er organismetanken helt præcis? HVor bruges den? (eller hvad bruges den til?) Hvorfor er den så vigtig at kunne???? //På forhånd tak,,, -
Perspektivering?
ForumindlægHej, hvis man skulle lave den bedst mulige perspektivering af en novelle f.eks... Kan i så referere helt præcis hvordan den skal være.. Jeg ved at man skal perspektivere med en tidligere periode f.eks Romantikken osv.. Men hvad ville være det bedste.. Kan i give et godt eks.? -
ansøgninger m.m.
Forumindlæglige to ting 1. spiller alderen en rolle, når man søger videregående uddannelse 2. hvad gælder når man skal sende sit eksamensbevis til videregående uddannelse? enten skal skolen kopiere, eller kan man selv. og så få to andre til at skrive under eller hvad -
skriftlige fag
ForumindlægHej.. nogen der kan fortælle hva der skal til for at få høje og gode karaktere i skriftlig dansk samt skriftlig engelsk..? :S har været til årsprøve i fagene, og det er sku ikk gået for godt :S selvom mine normale karaktere er udemærkede :D håber på lidt hjælp, så jeg kan give den gas til næ... -
Er det rigtigt?
ForumindlægHej, jeg har hørt af en masse at hvis man bare kan pythagoras i folkeskolen udenad så burde man kunne sikre sig en god karakter`? "Er det rigtigt?" -
Formelsamling !!!
Forumindlæghey Er der nogen flinke folk herinde, som har en god formelsamling til matematik for 1g højniveau vil blive rigtig glad hvis i kunne sende det til mig.. Please -
Jobsamtale
ForumindlægJeg skal snart til min første jobsamtale. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvad jeg skal gøre, og hvad det er, jeg ikke skal gøre? -
Pointskala og karakter?
ForumindlægHej med jer.. jeg var til sygeksamen i mat igår, derfor vil jeg høre om i ved hvordan det forholder sig med hensyn til Pointskala og karakter? Altså hvor mange point skal man have for at få 5 og 6 osv.. På forhånd tak :D -
Eksperter i essays?! Help!
ForumindlægHej alle essayister, jeg har en opgave jeg skal skrive som handler om at skrive et essay om ens tanker før man sover. Jeg har skrevet lidt, og har fået vide af vedkommende at det ikke opfylder kravene til et essay. Jeg vil helst ikke smide den herinde, nogle som vil se på den, og fortælle mig om... -
9. klasses projektopgave - valg af emne
ForumindlægHey, vi skal lave projektopgaven om ca. 2 måneder og allerede nu er min partner og jeg begyndt at tænke over, hvilke emner der kunne være interesssante, men kan slet ikke komme i tanke om noget.. Som overordnet emne har vi "konsekvenser", og jeg er helt lost mht. valg af underemne.. Kig... -
Fysik/kemi Rapport
ForumindlægHej nu har jeg fået den første fysik/kemi rapport. og jeg aner slet ikke hvad jeg skal gøre? nogle der kan hjælpe mig skal kun have inspiration. Så jeg har en idé -
isolér
Forumindlægisoler f i ligningen: 1/f = 1/a + 1/b hjæææælp ... -
Niveau
ForumindlægEr der forskel på niveauet fra univesitet til universitet i Danmark? -
Hjælp til eftervisning af Coulombs lov.
ForumindlægHejsa er der et sted på nettet, hvor man kan finde Coulombs lov? Jeg vil gerne se hvordan man efterviser den, da jeg gerne vil øve mig mundtligt. Hvis der ikke er en eftervisning af Coulombs lov på nettet, er der så evt. nogle søde mennesker som har lyst til at forklare mig det? :) - Jeg har sø... -
Reducer
Forumindlæg(p-2q)^2 + 4pq - (p-q) (p+q) Aner ikke hvordan jeg skal bære mig ad med at reducere dette udtryk? Ved at det sidste led = p^2 - q^2 Ville umiddelbart skrive det hele som: p-2q^2 + 4pq - p^2 - q^2 Men der er noget galt ikk? -
Spørgsmål til "Alle fag bestået"
ForumindlægHej alle sammen Jeg underskylder hvis der findes i indlæg om dette i forvejen, dette har jeg ikke kunne finde. Jeg vil gerne spørge jer om, hvis der eksempelvis står på en uddannelse, at engelsk B skal være bestået. Hvad er så afgørende for, om faget er blevet bestået? - Det samlede genne... -
Milena moser: letzte pizza
ForumindlægHej allesammen. Jeg kan ikke finde min tekst ''letzte pizza'' jeg har prøvet at søge inde i google, for at se om jeg kunne finde den der men det kunne jeg så heller ikke... Nogen der evt. kender en hjemmeside hvor jeg kan finde den ?
