Søgning på: tysk analyse. Resultater: 19921 til 19940 af 38620
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en tysk oversættelse i einfach so side 128 nr. 3, som jeg har meget svært ved.Nogen der kan hjælpe?
  • Rapunzel oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, Jeg har en oversættelse for til imorgen og jeg har lavet den. Er dog ikke den skarpeste til tysk, så det ville være dejligt hvis jeg kunne få en til at kigge på den :)
  • En sød sjæl der vil rette et lille referat?

    Forumindlæg
    Hej Er der en der vil rette et lille tysk referat på ca. 200 ord?(Jeg har kigget den igennem et par gange, så tror ikke, at der er så mange fejl)
  • Sætte ord ind i præterium

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kan hjælpe mig med at lave min tysk afl? :-) Handler om oversættelse af nogle tekster og sætte ord ind i præterium :-)
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Nogen der har lidt til til at rette min oversættelse af en dansk tekst til tysk det er næsten 9 linjer.Det kunne være rart.
  • en sætning

    Forumindlæg
    hej jeg har lige 2 spørgsmålhvordan siger man på tysk:han burde have været strengereog hvordan bøjer man ihrer?
  • Var der jøder i modstandsbevægelsen?

    Forumindlæg
    Hej. Var der jøder i modstandsbevægelsen under 2. verdenskrig? Hvis ikke, havde jøderne en anden lille gruppe sammen, hvor de kæmpede mod tyskerne?
  • Kort

    Forumindlæg
    hejsa.. er der nogen som vil rette 5 korte sætninger i tysk? hvis nogle gider, smider jeg dem ind i jeres indbakke mange tak.. :)
  • HHX, maj 2005

    Forumindlæg
    Hejsa.Til eksamenssættet fra maj, niveau B, hhx 2005, hvad var de to spørgsmål til den tyske besvarelse, kan I huske det ?
  • Freundschaft

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har skrevet en stil på tysk om Freundschaft. Kan i finde fejl i den? Jeg kan ikke vedhæfte den, men jeg sender den gerne til jeres profil.
  • Gleimstrasse 57 oplæg

    Forumindlæg
    HeyNogen som ved hvor man kan hente dette tysk oplæg henne?ved kun det handler om Gleimstrasse 57
  • Lara und Justus

    Forumindlæg
    Nogen der har et referat på dansk eller tysk liggende af: "Lara Und Justus oder Die unsichtbare Grenze" ?
  • Lille rettelse

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle som vil rette min tysk oversættelse på 6 injer.. ?? På forhånd mange tak.. P.s Jeg sender den ind i jeres indbakke..
  • Tjek det

    Forumindlæg
    Fik jeg dig igen? GODT:Jeg vil nemlig høre om der er nogle der gider at retet min tyske stil, den bliver på højst en side?Freud
  • Kort oversættelse, rettelser?

    Forumindlæg
    HejsaJeg har en meget kort tekst oversat fra dansk til tysk, een der gider rette?Mvh M-ria :)
  • Im Millionfieber

    Forumindlæg
    Nogen der har lavet denne tyske stil (HH2)? Er kommet til at smide mit opgave sæt væk. :(
  • Grammatik Hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har nogle problemer med det tyske grammatik. Og nu har jeg skrevet en stil. som jeg lig vil have en til at se på dette, det ville jeg være meget taknemmelig over. Det er kun 12 linjer. Tak på forhånd
  • rettelse ?

    Forumindlæg
    er der nogle der vil rette min tysk stil ? Håber der er nogle der har lyst !! Jeg kan sende den til jer, hvis det er..
  • Ventus Handelsordbog

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogle der ligger inde med dansk - engelsk samt dansk - tysk versionen af denne ordbog? Hvis ja, er det så muligt at jeg kan købe en kopi?
  • Hjæælp rettelse

    Forumindlæg
    Hjæælp er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min tyske stil??? Kan sende den via mail med det samme??