Søgning på: dansk noter. Resultater: 19941 til 19960 af 53144
  • Grundlovens § 20

    Forumindlæg
    Hej - er der nogen der kan hjælpe mig med, hvad grundlovens § 20 "i nærmere bestemt" omfang indebærer, og eventuelt hvilken litteratur jeg kan finde noget om det i? Jeg skriver artikel eksamen om dette i forfatningsret. :)
  • Isis

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvorfor terrorister altså ‘isis’ begår terror? Er det pga Gud?
  • Medicinstuderende (Medicin)

    Forumindlæg
    Hej kære brugere Jeg har et spørgsmål til jer medicinstuderende herinde. Jeg ville meget gerne høre, hvor mange penge bruger man på bøger på henholdsvis et semester (sådan cirka). Tak på forhånd!
  • Boganmeldelse(roman)

    Forumindlæg
    Hej jeg går på HF. Jeg mangler og aflever 3boganmeldelse, men da eksamerne nærmer sig og jeg er presset kan jeg ikke når aflever dem. Så vil jeg spørge om jeres hjælp. Det skla være en roman analyse samt fotolkning. (selvlæsteværk)Jeg håber at i vil svare mig... Vente på jeres svare. Jeg skal afl...
  • Engelsk: lidt hjælp ønskes..

    Forumindlæg
    Hey, er der en sød sjæl der vil kigge på mit engelsk... på forhånd mange tak!"det at han er stofmisbruger resulterer i at han er 'fraværende' dvs. at han isolerer sig selv fra omverdenen i og med at han undgår sin mor og sine venner" "The fact that he is a drug addict resul...
  • Divorce, english outline :)

    Forumindlæg
    Hejsa, er ved at lave min engelsk outline. Mit maintopic er Relationships, og jeg har så som subtopic valgt divorce. Er lidt lost for gode spørgsmål (altså dispositionen) Så kunne en af jer kloge hovder ikke give lidt inspiration til noget spørgsmål? :)) Ville være super sprødt.
  • eksamen til sommer

    Forumindlæg
    Hej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium.
  • Obligatoriske eksamener..

    Forumindlæg
    Ok, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau...
  • PHP

    Forumindlæg
    Nogle, er der nogle, som kan hjælpe mig med at forklare nogle php-koder.
  • Foredrag - om hvad?

    Forumindlæg
    Vi har i vores klasse fået den opgave at holde et kort foredrag hver, dvs. ca. 10 min. Vi arbejder hovedsageligt med at formulere os og øve os i at fremlægge, så emnet er i grunden ligegyldigt. Problemet er bare at jeg er helt tom! Jeg aner ikke hvad jeg skal holde foredrag om! I princippet kunne...
  • Læreruddannelsen - at dumpe i matematik.

    Forumindlæg
    Hej Jeg kunne godt tænke mig at være efterskolelærer, men som det ser ud nu, så er det usikkert at jeg består matematik b. Derfor vil jeg høre om det er påkrævet at matematik er bestået for at kunne søge ind? Eller skal jeg et smut på VUC?
  • Jobansøgning på engelsk

    Forumindlæg
    Hej.Jeg skal skrive en jobansøgning på Engelsk og ville høre, om nogen havde en liggende, jeg kunne se ? _For har aldrig prøvet det før, og aner slet ikke hvordan jeg skal få begyndt ?Håber der er en venlig sjæl [email protected]
  • Hurtigt?

    Forumindlæg
    Nogen der har noget om billdet "En rodeoscene" af michael kvium? Eller bare en ide om hvilken isme det er ? Og hvilken isme, "en køkkenscene" er? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. :)
  • AP Prøven, hvad kommer der ?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart til ap-prøve, men jeg er ikke 100 % sikker på hvad der vil komme til det prøve..? På forhånd tak og godt nytår ;)
  • Hvad er set up

    Forumindlæg
    Heej folkens Jeg er ved og lave opgaver Har læst en bog men forstår ikke helt hvad jeg skal finde..? Jeg skal finde noget set up!! Håber der er nogen der kan hjælpe!! -Tak på forhånd :D
  • Nogen der har eksempler på eksamesspørgsmål?

    Forumindlæg
    Halløj alleDer er nogen der har eller evt. kunne lave nogle eksempler på spørgsmål der kunne blive stillet til mundtlig eksame i geografi?Knus
  • Nogen der har fået 13?

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der er nogen der har fået 13 i de mundtlige eksaminer?Og om man er sproglig eller matematiker?Ved selv at der er et par stykker der har fået 13 hos os, begge matematikere, vi havde dog en sproglig der fik 13 i sin 3.gs opgave.Yeah ve ier snart færdige.
  • Oversættelse: Enkel vs. kompliceret

    Forumindlæg
    Vi har fået vores første engelske aflevering for, det er en engelsk oversættelse. Mit spørgsmål er, om jeg skal prøve at gøre sproget flydende og hverdagsagtigt eller lidt avanceret og ordbogskrævende. Kan ikke lige gennemskue, hvad læreren helst vil have. Tak for hjælpen.
  • Hjælp til 4 sætninger..

    Forumindlæg
    hej..nedenstående sætninger har jeg forsøgt at oversætte..vil blive taknemmelig, hvis nogle gad rette dem igennem for grammatiske fejl..1. No tienen cuidado que estar limpio. De passer ikke på med at være ren. 2. No hay coches, aviones y teléfonos dónde puede llamar por teléfono. Der er ik...
  • EU-grundloven?

    Forumindlæg
    Hej allesammen.Jeg er i den heldige situation, at jeg har fået en særdeles spændende samfundsfagsopgave for. Det er et af de mest spændende fag, men jeg har et spørgsmål.Hvor kan man finde informationer vedr. EU-grundloven?På forhånd tak.Vh Alexander Stephanou

Søgninger relateret til dansk noter