Søgning på: international økonomi opgaver. Resultater: 19941 til 19960 af 145363
-
noter til geografi bogen "alle tiders geografi"
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op i naturgeografi om mindre end en uge. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til nogle geografi notater fra alle tiders geografi bog. Det drejer sig om følgende sider/emner: Klima og klimaforandringer s 28-49 Vandets kredsløb s 212-226 Jordens udvikling og plade tekton... -
SSO i erhvervsret
Forumindlæghejsa... er der andre der har valgt at skrive SSO i erhvervsret om køb og salg af fast ejendom -
Rettelse af engelsk
Forumindlæger der en der kan rette min engelsk stil nU -
Hvor kan jeg finde ekssamenssæt i mat på UVM?
ForumindlægHejsa jeg har fået at vide af min lærer at for at finde et opgavesæt vi har for skal jeg blot gå til Uvm.dk (undervisningsministeriet) og søge efter Eksamenssættet August Jeg kan simpelthen ikke finde sættet så hvis der er nogle der er søde at hjælpe mig så jeg kan lave det, ville jeg virkeligt ... -
FuNkTioN, Ligning.
ForumindlægEr der en som vil være sød at hjælpe/vise hvordan man regner en funktion ud, med regneforskifterne f(x) = 2x + 5 og g(x)= -3x+1 , så skal en ligning fx : (f+g)(x)=f(x) løses ud fra det, hvordan gør man det? På forhånd tak. -
Problem med opg.
ForumindlægJeg har denne opg. http://i26.photobucket.com/albums/c129/voodoo-doll/opg.jpg Opg A og B har jeg regnet. A) a = 1,064 , b = 1521,97 Jeg brugte tallene (8,2500) & (23,16000) B) 11,173 Men har problem i og. C. Hvad jeg har sagt: b*a^x 1521,97*1,064^1 (som 1 år) = 1619,377 1521,97*1,064^2 (som ... -
Markedsundersøgelse
ForumindlægHej Nogle der haf forstand på hvordan man beskriver en igangsættelse af en markedsundersøgelse af eksportmarkeder..? Jeg har ingen ide om, hvor jeg skal starte.. Ved kun at man bør udvælge målgrupper, og undersøgelsestype, men er total lost.. -
Filer
ForumindlægHvordan lægger man filer herind? Fx et word-dokument? -
På højt niveau!
ForumindlægJeg skal konstruere en lånerforespørgelse til en bibliotekar. Emnet skal være Hans Scherfigs "Det forsømte forår" - om modtagelsen af bogen da den udkom i 1940. Kan det tænkes, at man på en uddannelse på universitetsniveau ville kunne have dette som emne? I så fald på hvilken? -
Fysik sygeeksamen 2006
ForumindlægHej... Er der nogen der kunne hjælpe mig med Fysik A sygeeksamen, september 2006? Har den for til om ikke så længe, og jeg har lidt problemer med den. På forhånd tak -
parabler og ligninger ( den rettede udgave)
Forumindlæg532) En cirkel har centrum i 6,2 og radius 5. Bestem stigningstallet for for de to tangenter til cirklen der går igennem (0,0) 657) En parabel med ligning Y=2x^2+bx-5 a) Bestem tallet b b) Bestem dernæst parablens toppunkt samt skæringspunkterne med førsteaksen 673) Funktionen f er givet ved ... -
Nogen som vil hjælpe over msn?
ForumindlægJeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe? -
Analyse
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl der har en analyse af historien "Just like that" ? - Tak på forhånd :-) -
halveringskonstanten
Forumindlæghej der står i min opg at L=100 * 0,69^x bestem halveringskonstanten for L og forklar hvad dette tal forsætter om lysinteten kan det ik passe man skal bruge en formel noget med nu har jeg ik lige formlen i hovdet er der nogen der kender den kan det være den her T1/2=a/0,5 -
"En stol for lidt" Helle Helle
ForumindlægHej Alle! Jeg er i gang med en analyse af Helle Helles "En stol for lidt".. Jeg er gået lidt i stå og er kun nået lidt ind på sproget, fortællerteknik/type mm. Nogle der har analyseret den, som vil hjælpe lidt?? Håber på at høre fra nogle ... :) Hilsen Julie K. -
kompleks tal ( " Haster")
ForumindlægVed I hvilke regneregler, der er vigtigt/ relevant, når man skal bevise en kompleks andengradsligning Desuden hvad forstår man ved de komplekse tal, herunder begreberne realdel og imaginærdel. -
Essay
ForumindlægHey folkens. jeg har lige brug for lidt hjælp her, jeg sidder og skriver et engelsk essay. Jeg skriver mit essay til en der skal have et kendskab til den novelle der bygget op om, altså have læst den. så er det okay at skrive et essay, hvor modtageren har været nødt til at læse teksten? eller ska... -
The Little Black Dress
ForumindlægHej alle. Er der nogen af jer som har læst "The little black dress", og som har nogle gode notater til den? Jeg synes nemlig den er ret svær at analysere :) -
hjælp
Forumindlæger der nogen der har lavet et sæt problem regning med olympiaden -
"Begreber"
ForumindlægHEJ:: Jeg ska snart til eksamen i old som mange andre :p øhm ja altså jeg har jo ikk fulgt så meget med, (hvilket jeg ka se er noget pis nu,) men ka sagtens nå at læse det meste op inden jeg ska til eksamen der er 10 dage endnu :P men ville bare høre om der er nogle der kan nævne de vigtigste...
