Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 19961 til 19980 af 48964
-
Søger efter skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at øve på nogle gamle eksamener i fysik A-niveaum er der nogle, som har det? -
Hvad går EU traktaten ud på?
ForumindlægHey allesammen. Skla til eksamen imorgen, men ved ikke rigtig hvad EU-traktaten går ud på?!?! Nogen der kan hjælpe? -
Talepapir
ForumindlægHejsa. Skal op til eksamen i AT i morgen. er der en som vil se på mit talepapir og give lidt kritik. Er der nok metode osv. ideer til forbedringer.? -
Wie
ForumindlægHvordan kan man på en bedst muligt præsentere sit emne på tysk?har I nogle andre ting man kan fyre af til en tysk eksamen? -
råd
Forumindlæghej jeg har Eng på A-niveau....er der nogen der har gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til mundtlige eksame -
B-niveau: hvordan forbereder i jer?
ForumindlægHej.... om en uges tid skal jeg til og til eksamen i kemi...og så ville jeg høre andre om hvordan i forbereder jer...? for synes det kan virke en smule uoverskueligt.... -
Engelsk terminsprøve
ForumindlægHejsa. Når man skal op til terminsprøve i skriftlig engelsk B, er det nogle nye opgave sæt eller er de gamle opgavesæt fra eksamen sidste år? -
Louis Pasteur
ForumindlægJeg har snart eksamen, hvor jeg skal fortælle om louis pasteur og hans metoder. Er der nogen der kan hjælpe mig ? -
Noter til macbeth
ForumindlægJeg søger nogle engelsk noter til Shakespear - Macbeth (: Skal snart til mundtlig eksamen i engelsk, og mangler lige nogle guldkorn til netop dette emne (: -
Atom
ForumindlægHej jeg er totalt blank og skal til eksamen i morgen hvordan udregner jeg protroner og neutroner i kerenen?? og skal forklares ud fra et periodisk system?? hjælp -
nedkøling exoterm eller endoterm process?? hjælp haster
ForumindlægHej Alle sammen Jeg har brug for hjælp hurtigt til min AT eksamen. Når man nedkøler madvarer sker der så en exoterm process eller endoterm process? På forhånd tak -
Normalfordeling, binominalfordeling.
ForumindlægHej folkens, jeg skla op til eksamen imorgen, der er et spørgsmål som jeg virkelig ikke fatter. Gør rede for binominafordeling og normalfordeling. :( -
Engelskeksamen
ForumindlægSkal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk? -
Engelsk Disposition 9 klasse
ForumindlægEr der slet ingen steder hvor man kan få en "opskrift" på hvordan man laver en korrekt engelsk disposition til en 9 kl eksamen. Håber meget på lidt hjælp -
Medieetik
ForumindlægHeej!!! Jeg skal til eksamen og kan komme op i medieetik, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad medieetik er, er der nogle der kan hjælpe mig??? På forhånd Tak -
Mat A niveau - bestå
ForumindlægGodaften alle, Til matematik eksamen på A niveau, hvor mange opgaver skal man have svaret rigtigt, for at man kan bestå - cirka? Til den del med hjælpemidler. -
Forberedelse til FSA biologi prøve
ForumindlægHej er der nogen som ved om der der adgang til nogle Biologi tests på nettet, hvor man kan øve sig til eksamen. har forsøgt at google, men uden held. -
Tredje eksamensforsøg
ForumindlægJeg læser til softwareingeniør, og jeg skal op til en eksamen i tredje forsøg i august, fordi jeg lige har dumpet 2. forsøg. Da jeg i sin tid valgte at læse IT (blev uddannet datamatiker sidste år, og læste derefter videre til ing. via merit), var koncentrationsevnen en af mine stærkere sider i... -
sagaanalyse?
Forumindlæghej skal til eksamen imorgen, ville lige høre hvordan en sagaanalyse ser ud? hvad man skal fortælle hvis jeg træk , en saga? tak -
NOVELLE!!! HJÆLP
ForumindlægDet haster!!! Kan man godt starte en novelle sådan her Mit navn er Ole, og jeg har nu boet på gaden i snart 13 år. De fleste vil nok kalde mig hjemløs, men jeg foretrækker at blive kaldt eventyrer. Det eneste jeg ejer er et par slidte jeans der snart har suget så meget vand at hvis man ...
