Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1 til 20 af 181597
-
Matematik A skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Skal til Mat A. skriftlig eksamen i morgen (HTX). Har tænkt lidt over om der nogle der sidder inde med nogle tips og tricks til at lave en bedre opgave, være mere produktiv osv. På forhånd tak! -
Matematik A Skriftlig Eksamen
ForumindlægKære SP, Jeg har i dag fået afsluttet min anden sidste eksamen, nemig matematik. Karakteren jeg får for det jeg har aflevere er afgørende hvorvidt jeg kan komme ind på mit ønskede studie. Jeg vile derfor høre om nogle matematik eksperter der havde tid til at se og vurderer hvad den ligger på i ... -
Matematik A skriftlig eksamen
ForumindlægHej , jeg har lige et spørgsmål til eksamensættet til Matematik A skriftlig eksamen d. 24 / 5 - 2013, opgave 10 a). Jeg forstår ikke hvorfor : "Som normalvektor vælges en vektor, der er modsatrettet ovenstående og halvt så lang" : ? Eksamensættet ligger her: http://www.uvm.dk/Uddan... -
Studienet til skriftlig matematik eksamen?
ForumindlægHej alle, jeg ville bare lige høre, om i vidst om det var lovligt at benytte download studienet materiale under den skriftlige eksamen i matematik. Og må man downloade opgaver fra et emne på studienet som kan ligne dem man får til eksamen, så man kan se hvordan de løses? Bedste hilsner, Mat A elev -
Matematik B eksamen skriftlig
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan matematik b eksamen skriftlig foregår i forhold til matematik c eksamen skriftlig. Første del er selvfølgelig uden hjælpemidler, men vil det sige man ikke må aflevere på computer (som jo kan hjælpe med CAS)? -
Skriftlig matematik eksamen
ForumindlægHej alle... Vil lige høre omkring reglerne for noter til skriftlig matematik eksamen stx A. Er det tilladt at tage note-kompendier herinde fra og medbringe til eksamen, eller hvordan er reglerne omkring dette? -
Matematik A skriftlig
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig eksamen og sidder og læser op. Er der nogle der kan forklare mig hvad: differentiere polynomier, potensfunktioner, ekx og ln(x) betyder? Hvad skal jeg læse op på omkring dette? -
matematik 22 maj skriftlig a eksamen
Forumindlæghej jeg var den 22. maj op til matematik skriftlig eksamen på a niveau. jeg regner med at jeg ligger på et 4-tal eller 7-tal, men jeg kan simpelthen ikke vente, og derfor spørger jeg her, om der er en som ville have lyst til at rette mine opgaver? mit andet spg er om der er nogle der ved hvornår... -
Skriftlig eksamen a - regneregler
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at repetere matematik, da jeg på torsdag skal op i det. Mit spørgsmål er, hvilke regneregler skal jeg kunne til delprøve uden hjælpemidler? Jeg ved jeg skal kunne - Logaritme regneregler - Regneregler for differentialkvotienter - Regneregler for integration -Regl... -
MATEMATIK SKRIFTLIG A - POINTS?
ForumindlægHej :-) Er der nogen som ved hvor man kan tjekke hvad de forskellige points svarer til i karakter ? (skriftlig mat A 2009) -
angående om matematik skriftlige eksamen
Forumindlæghej. jeg ville spørge til dem, der var op til matematik skriftlige eksamen på A-niveau i år. kunne i bruge internet til jeres eksamen? jeg er bare nysgerrig, fordi jeg har selv matematik på A-niveau og skal selv til 3.g efter ferien. -
Skriftlig eksamen på matematik studiet
ForumindlægHvordan er de skriftlige eksamener på matematik studiet. Skal man bevise eller regne eller en blanding? -
Matematik A skriftlig Eksamen svar December
ForumindlægNogle der ved hvornår man får svar på sin Matematik A skriflig eksamen hvis man var oppe d. 3 december 2025? -
Skriftlig eksamen i samf A - hjælp!
ForumindlægHej alle jer. Jeg er nok ikke den eneste der skal skriftlig samf i morgen d 25/6... Jeg har idt problemer med at læse op - jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg skal gøre og hvad jeg skal fokusere på. Har i nogle ideer? og ideer til hvad opgaven kunne komme til at handle om??? Jeg har sel... -
Skriftlig matematik (Uden hjælpemidler) eksamen for A-niveau
ForumindlægHej allesammen,jeg ville bare høre fra andre, som har været op til eksamen d. 17/5-04 i skriftlig matematik uden hjælpemidler for A-niveau.Havde I mange problemer med opgaverne? Personligt syntes jeg, at det var rimeligt svært, i hvert fald i forhold til nogle af de tidligere eksamensopgaver, som... -
Hjælp til noter til skriftlig matematik A
ForumindlægHej alle kloge hoveder :) Jeg står og skal snart til eksamen i matematik A skriftlig og har lidt svært ved det. Er lidt bange for at dumpe, så tænkte på om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig lidt så jeg kunne blive klædt lidt bedre på. Så ville hører af om der ikke var nogle, som ellers... -
Skriftlig eksamen i matematik
ForumindlægHejsa. Jeg har netop fundet ud af at jeg skal op i skriftlig matematik eksamen her d. 27/5. Har i nogle tips? Måske nogle ting man kunne få brug for, eller typiske spørgsmål? Tak ;-) -
Mat A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg sidder og kigger opgaver og øver til min eksamen . Men synes der er så meget og tror ikke jeg vil kunne huske det hele ?? så jeg tænkte om i kunne hjælpe med gode råd omformuler og opgaver som i tænker vil være en god ide at fokusere på -
Fysik A - Skriftlig Eksamen
ForumindlægSå har folk med fysik A været til skr. eksamen i dag. Sættet kan findes her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX081-FYA.pdf Personligt syntes jeg at sættet var rimelig meget som forventet. Opgave 1, 3 og 6 er rent "sæt ind i formel". Opgave 5 har de fleste formegentli... -
Matematik eksamen 2008 (STX-A skriftlig)
ForumindlægHej allesammen Nogen der har facit liste til eksamen august 2008 på A-niveau??
