Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1981 til 2000 af 3925
-
Opbygning af AT synopsis (2g)
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en synopsis, men jeg er i tvivl om opbygningen. Er der nogen der kan skrive punkt for punkt hvordan en god opbygning ville se ud? Her mener jeg de små overskrifter som problemformulering, konklusion, anvendte metoder, osv. -
AT - Teori og metode
ForumindlægHej. Jeg skriver min AT opgave om Himmelfart (rejsen efter døden), jeg er netop igang med at prøve at rede min Synopsis, som ikke var noget at råbe hurra for. I dette forsøg er det gået op for mig, at jeg ikke aner hvilke teorier og metoder der bruges i relgion. Derfor ville jeg hører om der er n... -
Hjælp at lave en resume for en lang noveller
ForumindlægJeg håber en a jer kan hjæpe mig til at lave en resume for en novelle eller artikler fra en avis... Jeg en udlænding som går på VUC... Jeg kan sende en artikle og den resume jeg har lavet... Jeg håber , at jeg kan få gode råder hvordan man laver en god resume af novellen eller artiklen. Eller du ... -
Temperaturfremskrivning vha. sinusfunktion?!
ForumindlægHejsa, jeg har fået en forskrift for temperaturer i en by: 8,58*sin(0,53x-2,5)+9,44 Jeg skal nu fremskrive temperaturen et år frem. Hvordan gør jeg det? Hvad skal der st på x's plads? Hvis jeg bare indsætter måned, 1, 2 og 3 osv. får jeg for høje tal. Har det noget med med radianer og grader... -
Elektroder
ForumindlægHvad er en første og anden ordens elektrode? Samt redox elektrode? -
Milgrams forsøg
ForumindlægHej. Jeg har nogle spørgsmål her, som jeg virkelig ville sætte pris på at få lidt hjælp/kommentarer til. : 1. Overvej hvad det er for nogle personlige egenskaber der gør, at nogle magter at sige fra i Milgrams forsøg. ... -
3.g opgave
ForumindlægHjælp; Jeg har brug for hjælp til en perspektivering af Mary Shelly's Frankenstein. Romanens budskan belyst gennem nutidige videnskabelige problemstillinger..Haster..På forhånd tak -
Helium-hjælp
ForumindlægHar virkelig problemer med at finde en perspektivering til kortfilmen helium, er der nogen der kan hjælpe? en kortfilm, tekst, digt, film som jeg kan perspektivere til. :) -
Magnesium og ilt
ForumindlægHejsa med jer Er der nogen, som ved, hvad man kan bruge magnesium og ilt til som perspektivering? Altså noget, som vi kan bruge ude i verden? På forhånd tak :) -
Analyse af Den ubetænksomme elsker
ForumindlægHi.. er der nogen der har læst Den ubetænksomme elsker?? Jeg manler en smule hjælp til analysen..noget til perspektiveringen.. \n\npå forhånd tak, -
mundtlig engelsk
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk i morgen, og jeg har lidt problemer med en perspektivering til emnet: Crime - Violence og ethnic minorities. Nogle idéer? Mvh Mia -
Eksperimenterende arkitektur
ForumindlægNogen der har beskæftiget sig med en kort designhistorisk perspektivering, der redegør for, hvordan og hvorfor man har eksperimenteret med forskellige arkitekturformer op genne, det 20 århundrede? -
en som er god til eng.
ForumindlægJeg har brug for nogle råd til den skriftlige eksame om hvad man skal skrive hvad vil være godt fx: Perspektivering er en god ting hvad mere ? -
Outline
ForumindlægHej Jeg er i gang med at lave en fremlæggelse om at være sort i Amerika i tidsperioden 1876 til 1965. Nogle gode ideér til perspektivering? -
Mundtlig fremlæggelse
ForumindlægHvad SKAL med i den mundtlige fremlæggelse? Jeg ved at man kan undlade ad'er, men skal sådan noget som perspektivering og konklusion med i alle tilfælde? -
Nogen der har læst "Den evige jøde"
ForumindlægNogen der har læst "Den evige jøde" og kan hjælpe mig med at analyse, fortolkning og perspektivering af den :) TAK -
Disposition
ForumindlægHej .. Er der nogen der ligger inden med en god disposition til Kristendom; Islam, Eskimoerne og Etik? Nogle gode perspektiveringer osv.. -
Analyse af den flyvende kuffert
ForumindlægEr der nogen der har en anlyse på den flyvende kuffert, som besvarer følgende; Fortolkning: Tema Budskab Perspektivering Tak på forhånd! -
Analyse
ForumindlægHej! Jeg har glemt hvad analyse, perspektivering og præsention er.. Kan du forklare hvad man skal i de tre forskellige ting? Gerne inden imorgen siden det er for til i morgen.. Tak.. -
Analyse af Ved Vejen
ForumindlægHej, vil bare høre om der er nogen der ligger inde med en analyse af Ved Vejen? eller bare har noget til; Komposition,Miljø, personkarakterstik og perspektivering til den litteraturhistoriske periode.
