Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2121 til 2140 af 3597
  • Gennem Rosenborg have

    Forumindlæg
    Er der nogen som har teksten til Herman Bangs "Gennem Rosenborg have"? Jeg har søgt på internettet, men kan ikke finde den. På forhånd tak.
  • karakter

    Forumindlæg
    Jeg bliver snart student, og jeg ved, at når man har været på særlige vilkår, så bliver årskarakterne fra 2.g overført som eksamenskarakter alle sammen, men det er sådan, at jeg i kemi har fået 03 i eksamen og 8 i årskarakter, kommer der bare til at stå 5 på eksamensbeviset?
  • forskel på lærerseminarium

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at søge ind på skovlunde lærerseminarium, men jeg har ellers hørt så mange gode ting om frederiksberg seminarium, at jeg er nu i tvivl om hvadfor en jeg skal vælge. Tror i der er forskel på de forskellige seminariumer, for i den sidste ende bliver man jo en lærer.
  • Roskilde Festival

    Forumindlæg
    Nåå, hvor mange nyder så det dejlige vejr herude i år? Folk tager solbad og pigerne er topløse. Åhh, vi elsker Roskilde Festival! :-) Nå, så vil jeg fortsætte med øllene og vente spændt på Red Hot Chili Peppers på lørdag!
  • Tysk stil

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en tysk stil om mig selv. emnet er præsentation. men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte den.
  • Valgmuligheder ved AT

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogen der ved om man kan vælge alle fag til AT-eksamen, eller om det skal være fag fra en studieretning?
  • Kultur

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg skal fremlægge kultur, men hvordan skal jeg forklare det, f.eks. hvis en person, mener at national identitet er KULTUR. Hvordan kan det forklares?
  • Peter Gabriel - hvilken genre?

    Forumindlæg
    Hey SP! Jeg har længe gået og spekuleret og diskuteret med bl.a. venner om, hvilken genre Peter Gabriel er? Nogen, der kan give et kvalificeret bud? mvh
  • Oprør, - 60'erne

    Forumindlæg
    Hvad har 60'erne med oprør at gøre, og hvorfor? Har i nogle gode problemstillinger til dette emne?
  • "IN TWO MINDS" HJÆLP

    Forumindlæg
    hjælp jeg skriver om in two minds og jeg skal lave en psykologisk redegørelse for Kates udvikling!!! er der nogen der har et forslag til hvordan jeg skal gribe den an??
  • "Polterabend"

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der måske kunne hjælpe mig med Jan Sonnergaards novelle "Polterarbend" Jeg skal beskrive det forhold drengene har til hinanden, og hvad der karakterisere dem som gruppe Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det`? Hjææælp
  • Naturfagsprøven

    Forumindlæg
    Hvilke under emner ligger under emnet Teknologiens betydning for menneskets sundhed og levevilkår
  • rette en mini tekst (hjælp mig)

    Forumindlæg
    Hej Alle sammen. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette den tyske tekst. Ps. Jeg er ret dårlig til Tysk, men har prøvet mig frem venter kl. 00.00 På forhånd tak Tysk Bein Chatten hat Simone du Christian aus Köln kennen gelernt und Eine Woche später...
  • Rytmiseret flydekor / Tears In Heaven

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der fandtes nogen der ligger inde med et rytmiseret flydekor af "Tears In Heaven"? Gerne i Guitar Pro hvis det haves. Greatly appreciated 8) tak<3
  • Stor stavebommert

    Forumindlæg
    http://www.fyens.dk/article/940085:Tv-og-radio--Boesser--Johannes-er-laekker Er det kun mig der mener at de burde skrive navne rigtigt? Hvad hedder manden egentlig? Og burde den journalist ikke få en anmærkelse for denne grove fejl?
  • Kemi på Medicin Ku 1. Semester

    Forumindlæg
    Hej, Håber, der er en venlig sjæl, som vil svare mig. Jeg er så heldig, at være blevet optaget på medicin på KU med vinterstart. Så vidt jeg kan forstå, fylder kemi en del på første semester. Er dette rigtig? Det er to år siden, jeg afsluttede kemi B, og føler mig lidt på bar bund med det. Vil d...
  • Adapter, jack/phono

    Forumindlæg
    .
  • Skønlitteratur

    Forumindlæg
    Jeg søger efter inspiration til diskussionsafsnit i en kronik. Jeg skal diskutere om, hvorfor der er så få forfattere med anden etnisk baggrund i Danmark, can u help me guys
  • Valg af studielinje på STX

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal starte på STX efter sommer, og jeg har besluttet mig for hvilken linje jeg ville på. Men jeg har stadig nogle spørgsmål oppe i hovedet. Er der evt. nogle af jer der ved, hvilke fag man har, og på hvilket nivuea man har det på, indenfor sproglinjen? Jeg ville gerne have Engelsk A...
  • Kort anmeldelse af en bog - hvordan??

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en anmeldelse af en bog og den må kun fylde ½ side.. Men hvad skal en anmeldelse egentlig indeholde? Der er jo ikke rigtig plads til et resume, og fortolkning kan der slet ikke blive tale om! Har aldrig prøvet det, selvom jeg snart er færdig med 3.g, er der nogen der ved hvordan??