Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2201 til 2220 af 181597
-
engelsk A mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan er det nu en mundtlig A niveaus engelsk eksamen foregår?? Man kommer 1 time før selve eksamen, ikk? Så får man en tekst, som man så skal fortælle om, og perspektivere til tekster man tidligere har læst.. Er det ikke bare det? Er der i øvrigt nogen der kan fortælle mig hvor lang sådan ... -
eksamens spørgsmål
Forumindlægheyer her nogen som kan give et eksempel på et fysik eksamens spørgsmål? -
Lektiehjælp til matematik A søges
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
Matematik A - Funktionsopgave
ForumindlægVi har to funktioner givet ved: f(x) = x^2 - 4x + 8 g(x) = 3x * e^(-x) a) Bestem den værdi af x, hvor den lodrette afstand mellem grafen for f og grafen for g er mindst mulig. -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg går i 1.g og vi har ikke fået at vide hvad vi skal op i til eksamen endnu. Hvis man ikke kommer op til nogen, kommer man så op til en af dem i 2g? Altså jeg afslutter matematik, bio, fysik og billedkunst på c, er det så årskaraktererne der gælder eller skal man op til en af dem i 2g? -
Matematik A: integraler / stamfunktioner
Forumindlægto funktioner f og F er bestemt ved f(x)=(x/x+1)^2 x>-1 F(x)=x+1-(1/x+1)-2*ln(x+1) x>-1 Gør rede for at F er en stamfunktion til f vil i godt hjælpe, jeg ved ikke hvor jeg skal starte! -
Hjælp til matematik A opgave
ForumindlægDen her opgave driller mig rigtig meget her er et billede af opgaven please hjælp -
dansk A Eksamen HF !!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd. -
dansk Eksamen A
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. -
Hjælp til matematik A opgave
ForumindlægDen her opgave driller mig en hel del Please hjælp På forhånd tak -
Mundlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa Jeg skal til mundlig matematik eksamen I morgen og jeg vile bare høre om der var nogen der vidste hvilke ting der var enormt gode at læse op på og hvilke emner der eventuelt kunne opstå i "prøveoplægget"(den opgave man trækker) Det ville være en stor hjælp, da jeg er lidt lost -
Mat A på HF
ForumindlægJeg skal starte på HF til sommer og jeg har valgt Mat A. Jeg skal til at købe mig en lommeregner. Jeg tænker på en TI-89 eller Voyage 200 være den bedste lommeregner at have, men må man bruge den TI-89 til den skriftlig eksame?? Hvad vil i anbefale? -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen i engelsk.(Gymnasiet, matematisk linje, højt niveau)Og så ville jeg lige høre om der har nogle gode råd hvordan man forbereder sig bedst.Og hvad det er godt at komme ind på til selve eksamen, osv.Mvh. Anna -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i Dansk skriftlig fremstilling i morgen, og jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg håber, i kan hjælpe med. Skal breve og dagbøger skrives i kursiv? Skal et åbent brev skrives i kursiv eller skal det skrives normalt ligesom et læserbrev? -
Matematik A niveau
ForumindlægJeg har en opgave, hvor jeg skal bruge min grafregner til at løse følgende:V(t)= 0,04*(30-23.87*e^-0,2t)^3 *11127,7*e^-0,4tHvordan gør jeg det? Jeg har en TI-83 lommeregner. -
Matematik A - differential regning
ForumindlægHej :-) Jeg er blevet stillet over for for den her opgave, at skulle forklare den her opgave mundtlig for de andre i min klasse. Og jeg må ærlig indrømme, at jeg ikke rigtig kan finde ud af den. Så håbede på lidt hjælp. opgaven lyder således; Funktionen f er givet ved f(x) = 3x2 - 6x + 5. ... -
samf skriftlig 2006
ForumindlægHvad tror i emnerne kan være til skriftlig samfundsfag i år?jeg tror måske det kunne komme til at handle om velfærdskommissionen, altså noget med velfærdsstaten og hvordan den skal opretholdes i fremtiden.. -
Den skriftlige matematikeksamen - hvordan gik det så?
ForumindlægHallo alles.. Hvordan er det gået med jeres skriftlige matematikeksamen? Jeg synes selv den var småsvær.. Skriv jeres karakter :)Hilsen LE FIG.. -
Eksamen
ForumindlægTil engelsk eksamen kommmer man kun op i læst stof, eller kommer man også op i ulæst stof? -
Problemstilling til matematik eksamen
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne spørge om ideer til min problemstilling til min eksamensopgave. Jeg skal have så mange af ee nedslående emner med ind i min opgave, som overhovedet muligt, og som giver bedst mulig mening. Ligninger Omkreds Areal Målestoksforhold Rumfang Vægt - masse - massefylde Pytha...
