Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2501 til 2520 af 181597
-
Eksamen
ForumindlægHej jeg skal til eksamen her til januar i engelsk inden for elektricitet, men ved ikke hvad at jeg skal skrive om, har i nogle forslag. -
MATEMATIK!!!! Hjælp....
ForumindlægHej! Jeg har en opgave jeg simpelthen ikke kan finde en løsning på! Reducer:3√((x+y)^3*a^9*b^3)((x+y)*a^7*b^5) -
Engelsk Eksamen.
ForumindlægHej! Jeg vil gerne øve mig på den skriftlige englsk eksamen på B-niveau, derfor spørger jeg, om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde gamle eksamenssæt, som jeg kan øve mig på? Har søgt på google, men der kommer ikke rigtig noget frem. :-( Tak på forhånd -
Matematik
ForumindlægEr der en venlig sjæl, der vil hjælpe? Jeg sidder med nogle opgaver som jeg ikke helt kan finde ud af. Se i det vedhæftet fil. -
matematik b
ForumindlægEn fuktion f er givet ved f(x) = 4*x^3 - x^2; - Bestem f(x) - Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (1,3) -
Kemi-eksamen A-niveau
ForumindlægHey! Hvor meget skal man gå i dybden med at beskrive udførelsen af det forsøg man kommer op i til eksamen? på forhånd tak! -
Vedr. 5 A fag til 4 A fag
ForumindlægEfter KU har været nogle r*vhuller og lave karakterkrav på 6.0 eller derover for optagelse, er jeg kommet i en rigtig dum situation. Jeg dumpede matematik på A niveau, da jeg i 3.G blev meget syg, og derfor ikke deltog i særlig meget af undervisningen. Jeg gav op. Jeg fik kyssesyge, og tabte mi... -
Matematik
Forumindlæghej eftervis at facit er korrekt: a) 104 - 67x = 211 (x-14) facit x = 11 b) 5(x+1) -3 (x-2) = 13 facit x= 1 c) 9(2-x)+5 = 2 (x+7) - 10x facit x= 9 d) 4x + 5 = 2(3+x) -1 facit x=0 -
Vurdering af skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej Sp. Jeg har lige været til afgangsprøve i FS10. (Dansk, skriftlig fremstilling) Og jeg sidder her og er ret utilfreds med min præsentation af min stil. Derfor vil jeg gerne spørge jer, om I vil vurdere min stil? Har den som PDF. Tak på forhånd. -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Dansk eksamen
ForumindlægBliver skriftlig og mundtlig eksam slået sammen til en enkelt karakterpå hf? Ligesom det er tilfældet med matematik på c-niveau -
HJÆLP MED MATEMATIK
ForumindlægHej, jeg er igang med at lave en matematikopgave. Og jeg er nået til en opgave jeg ikke forstår! Opgaven lyder: Forskriften for en eksponentiel funktion er: y = b * ax a) Omskriv formlen, så du isolerer b. Er det så b =y * a× ? Hvis nej, hvorfor og hvad skal der så stå? Håber i kan hjæl... -
Spørgsmål om mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHvordan scorer man 13 på A-niveau mdt. eksamen, mat-linje? -
Matematik A-niveau - Kontinuerilig hjælp søges
ForumindlægNogen som kender nogen der tilbyder lektiehjælp i matematik på A-niveau 1.g Vi bor i Odense C Det haster, så ring gerne hurtigt. Vh Vibeke Thomsen mobil 22 48 58 69 -
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Fransk eksamen A-niveau
ForumindlægJeg skal op i Fransk A i morgen og ville høre om der var en venlig sjæl som gad at rette grammatikken i mit oplæg: La Guerre Présentation : Je vais commencer par une petite introduction à la Seconde Guerre Mondiale. La Seconde Guerre Mondiale était un conflit militaire. France a été divi... -
Matematik
Forumindlæga 10s lægges sammen med summen af halvdelen af 16g og 6s.=13s+8g b Et tal lagt sammen med 8 er lige med 12-9 =-5 c halvdelen af et tal er lige så meget som 40 trukket fra et tal. f Tre gange det halve af et tal er mindst lige så meget som det samme tal lagt sammen med en. Synes bare ikke at c og... -
Tysk eksamen ):
ForumindlægHej, Jeg skal op til tysk eksamen d.9/6. Er der nogen der har nogle ideer/metoder til hvordan jeg kan øve sig, forbedre mit tysk ordforråd på mindre end en måned? (Jeg er super god til det skriftlige. Det er mere det mundelig, jeg ikke er så skarp til). Det vil være super dejligt, hvis der er no... -
Mundtlig eksamen A-niveau.
ForumindlægKære alle. Jeg tænkte på at oprette et indlæg vedr. dansk eksamen på A-niveau. Hvis folk har erfaringer fra deres eksaminer, er de velkommen til at fortælle om dem. De andre som skal til mundtlig eksamen, kan stille spørgsmål i, hvad de er i tvivl om, og hvordan de har tænkt sig at forberede ... -
Mat A - Eksamensopgaver
ForumindlægHey..Jeg kunne godt tænke mig at øve lidt til den skriftlige eksamen (Htx - Mat A) der kommer snart. Jeg mener at have hørt, At opgaverne findes på undervisningsministeriet, men jeg kan bare ikke finde dem..Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? Evt. nogen af jeg der ligger inde med dem sel...
