Engelsk

Engelsk Eksamen.

05. juli 2019 af Fatima2904 - Niveau: B-niveau

Hej!

Jeg vil gerne øve mig på den skriftlige englsk eksamen på B-niveau, derfor spørger jeg, om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde gamle eksamenssæt, som jeg kan øve mig på? Har søgt på google, men der kommer ikke rigtig noget frem. :-( 

Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. juli 2019 af Anders521

#0 Prøv følgende hjemmesider: link1 og link2


Svar #2
05. juli 2019 af Fatima2904

TUSIND TAK!!


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juli 2019 af Stygotius

Hvorfor ikke spørge  din lærer, hr. "Fatima" ???


Svar #4
06. juli 2019 af Fatima2904

Fordi det er sommerferie!!!


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. juli 2019 af Stygotius

Han /hun kan da sikkert kontaktes.


Brugbart svar (2)

Svar #6
06. juli 2019 af louiselort

#3
Hvorfor ikke spørge  din lærer, hr. "Fatima" ???


Seriøst hvad er dit problem Hr. “Stygotius”? Du kommenterer yderst sjældent konstruktivt, det eneste du laver er at kommentere en masse unødvendigt pis på de fleste opslag. Det er så trættende at se på!

Brugbart svar (0)

Svar #7
06. juli 2019 af Stygotius

Det er da et godt forslag at spørge sin lærer.

Desuden godtager jeg ikke åbenlyst snyd,og det burde du heller ikke.


Svar #8
06. juli 2019 af Fatima2904

#7 wtf det er da ikke snyd, at finde gamle eksamenssæt og øve på dem!!!!  Lad venligst vær med at kommentere yderligere! 


Brugbart svar (0)

Svar #9
06. juli 2019 af Stygotius

Næ, men at kalde sig som dreng med et pigenavn for at skjule sig er klart snyd. Hvorfor tror du ellers at de gør det ???


Svar #10
06. juli 2019 af Fatima2904

lol hvorfor tror du at jeg er en dreng?


Brugbart svar (0)

Svar #11
06. juli 2019 af Stygotius

-fordi du selv har angivet det.


Svar #12
06. juli 2019 af Fatima2904

være ikke opmærksom på det da jeg oprettede profilen! Få dig et liv istedet for, at beskylde folk med alt muligt shit!


Svar #13
06. juli 2019 af Fatima2904

* var


Brugbart svar (0)

Svar #14
06. juli 2019 af JEEJ2008

#5

Han /hun kan da sikkert kontaktes.


Ja for enhver lærer på sommerferie kan nemlig kontaktes af studerende der ønsker at øve sig....(?)


Brugbart svar (0)

Svar #15
07. juli 2019 af Stygotius

Vi taler om gymnasiaster, ikke studerende.  De  to ting er som bekendt ikke det samme.


Brugbart svar (0)

Svar #16
07. juli 2019 af JEEJ2008

#15

Vi taler om gymnasiaster, ikke studerende.  De  to ting er som bekendt ikke det samme.


En person der er under uddannelse refereres til som en studerende.


Brugbart svar (1)

Svar #17
07. juli 2019 af Stygotius

-ikke når det er i gymnasiet.  En "studerende" er en person som er i færd med at gennemgå en højere, teoretisk uddannelse på en højere læreanstalt. 

En gymnasiast eller en kontorelev eller en smedelærling er ikke en "studerende


Brugbart svar (1)

Svar #18
07. juli 2019 af Stygotius

En skoleelev er ikke en "studerende"

At ordet "student" på engelsk bruges i en meget løsere betydning, nærmest om enhver form for elev (en frisørelev, en tjenerelev), har ikke noget med dansk at gøre.


Brugbart svar (0)

Svar #19
07. juli 2019 af AngelOneOne

Personer der er indskrevet på videregående uddannelser på videregående uddannelsesinstitutioner, som for eksempel universiteter, erhvervsakademier, professionshøjskoler mv., kaldes for studerende.

Personer der går i folkeskole, erhvervsrettede ungdomsuddannelser, og gymnasiale ungdomsuddannelser, kaldes for elever.

Og skulle vi så ikke bare vende tilbage til det spørgsmål som brugeren (uanset kønsidentitet) søger om hjælp til?

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #20
07. juli 2019 af JEEJ2008

#19

Personer der er indskrevet på videregående uddannelser på videregående uddannelsesinstitutioner, som for eksempel universiteter, erhvervsakademier, professionshøjskoler mv., kaldes for studerende.

Personer der går i folkeskole, erhvervsrettede ungdomsuddannelser, og gymnasiale ungdomsuddannelser, kaldes for elever.

Og skulle vi så ikke bare vende tilbage til det spørgsmål som brugeren (uanset kønsidentitet) søger om hjælp til?

/Angel


"
studerende substantiv, fælleskøn
Bøjning pluralis: -
Udtale [sdu'de??n?]  [tip]
 

Betydninger

1.
person der er under uddannelse, ofte på en (højere) læreanstalt

men behøver ikke at være på en højere læreranstalt.

En elev er en studerende under uddannelse ansat mhp. at opnå en færdighed. eks. kokkeelev.


Forrige 1 2 Næste

Der er 30 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.