Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 2581 til 2600 af 65692
-
Studiestrategi i matematik
ForumindlægHvis man har svært ved almindelig algebra (7.-10. klassesniveau) og derfor ikke får stort udbytte af selvstudium, hvad er så de bedste tips til alligevel at komme igennem matematik B med en nogenlunde karakter? (helst et 7-tal) Mit oprindelige mål var at terpe derud med algebra, men når jeg brug... -
skritflig engelsk eksamen
ForumindlægHej alle her på studieportalen. Jeg skal snart op i skriftlig engelsk B eksamen (stx), og vil derfor høre om i har nogle gode råd til hvordan jeg bør forberede mig? Mvh 2000milo -
Eksamen "spørgsmål"
ForumindlægHej alle. Jeg kender en der skal til terminsprøve her i marts måned og han spørger om jeg ved om han muligvis ender med at løse et eksamensæt fra 2009 (fra sidste år)??? Plejer man at få eksamensopgaver der højest er et år gamle eller er det forskelligt? TAk på forhånd. -
Hej matematik på samsø festival
ForumindlægRodskilde Festival har det mål at nedbringe affaldsmængde på de 890 ton,der skal samles efter festivalen. Målet er at nedbringe mængden med 5% om året . på svararket er påbegyndt en tabel, der skal vise det ønskede fald i affaldsmængden. Årstal Antalår ... -
Matematik FSA i december 2014
ForumindlægHej Studieoirtalen! Jeg ved at der er nogle af jer som har gået gennem folkeskolen og dermed også FSA i matematik. Er der nogen af jer som ved om vi får specielle opgaver (altså nogle specielt lavet til os) eller om vi får nogle som andre har allerede givet? Tak! :) -
VIGTIGT eksamen tirsdag!
ForumindlægHej derude! Jeg skal op i skriftlig samfundsfag A (STX) på tirsdag. Er der nogen der har ideer til hvilke emner der kunne være relevante - hvilke der formentlig ville komme? På forhånd taaak! -
Liniærvækst til eksamen
ForumindlægHej! Jeg kan næppe kalde mig selv en matematik ørn. Faktisk har jeg utrolig dårlig forståelse af matematik, men skal dog til eksamen på mandag om en uge, så jeg ville lige høre, om der er nogen, der kan forklare mig teorien bag linærvækst, når formlen lyder: f(x) = ax + b A findes ved at sige &... -
Medicin til en eksamen, hvad hedder den ????
ForumindlægHej allesammen Det er nu et godt stykke tid siden, men engang i 2010 viste DR nyhederne, at der var gymnasieelever der ville indtage denne medicin for ikke at blive nervøse og for at klare sig bedre til eksamen Er der nogle der kan huske hvad medicinen hed eller hvornår det blev sendt på tv??... -
Spansk hjælp tilbydes til eksamen, afleveringer..
ForumindlægHola! Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være til afleverin... -
Matematik C supplering
ForumindlægHej Jeg er blevet student her i år, og skal bruge mat c for at komme ind på min uddannelse. Jeg har fået 00 mundtlig samt 02 skriftlig til eksamen. Kan jeg tage matematik c igen som supplering? Eller skal jeg tage mat b? Jeg har fundet et lynkursus her til sommer, så jeg kan nå at komme ind på m... -
MATEMATIK delen uden hjælpemidler
ForumindlægHej Matematik A eksamen til sommer følger den nye ordning, hvad er forskellen på den gamle og den nye?? Delen med opgaver uden hjælpemidler er på 2timer, hvordan kan jeg bedst øve opgaver uden hjælpemidler. Er opgaverne uden hjælpemidler “typeopgaver”? -
VEJLENDENDE EKSEMPLER PÅ EKSAMENSOPGAVER I MATEMATIK
ForumindlægHej, nogen der har facit til VEJLENDENDE EKSEMPLER PÅ EKSAMENSOPGAVER I MATEMATIK eller link http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf Jeg vil nemlig gerne øve mig, men uden facit, så kan det godt blive svært :( -
256 gb macbook nok til stx
ForumindlægHej jeg skal efter sommerferien starte på en STX ungdomsuddandelse. Har kigget på en ny macbook som jeg vil gøre gavn af på skolen. Ift. lagringsplads. Hvad forslår folk derude. Er det 256 gb eller 512 gb jeg skal have og kommer til at bruge på STX. -
Gode råd inden eksamen
ForumindlægHej allesammen. Landet ligger (desværre) således, at jeg har min psykologi eksamen her d. 9/6 - altså om to dage. Er næsten færdig med mine noter, og føler at jeg efterhånden er ved at få styr på det meste af min teori. Derfor vil jeg lige høre om der er nogle der har nogle gode råd eller er... -
Er jeg bestået i matematik A ?
ForumindlægHej, jeg har længe været i tvivl om jeg egentlig er bestået eller dumpet samlet set i matematik A. på mit eksamensbevis fra 2007 har jeg fået følgende karakterer: Valgfag på Højt niveau (A): Matematik, skriftligt: Årskarakter: 7 Eksamenskarakter: 8 Matematik,, mundtligt: Årskarakter: 6 ... -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Hvem retter min eksamen?
ForumindlægHey folkens, I denne uge har jeg været til HF-eksamen og afleveret opgaven i netprøver.dk Hvem er det der retter besvarelsen jeg har sent i dansk, engelsk og matematik (censor?) Kan vores lærere se vores besvarelsen eller ved de kun hvad karakteren er mv.? -
Hvad kan man forvente af dansk eksamen?
ForumindlægJa, nu er jeg desværre den heldige vinder af mundtlig dansk eksamen :( Derfor vil jeg høre om der er noget der har været oppe i det (helst 3.g-niveau) og som evt. lige kan forklare hvordan det foregik... Hvad kom I op i, hvad lægges der vægt på inde til eksamen? Tak! -
AT 2010. Idræt og Biologi. Valg af emne??
ForumindlægJeg kan virkelig ikke finde ud af jeg skal skal gøre med det her emne. Lige nu sidder jeg og læser og Oscar Hertwig og Frantz Howitz. Men det er bare så svært. Nogle som har en god ide?? -
Noter hjemmefra med til eksamen
ForumindlægHej alle.Vi fik at vide, dagen før vores 1. eksamen at vi måtte have vores noter med hjemmefra med ind til eksaminationen, og ikke kun i forberedelsen. Er det specielt eller det sådan for alle?
