Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2621 til 2640 af 57177
-
Dansk historie
ForumindlægHej derude. Jeg skal til at skrive min dansk/historie opgave i 1.g., og er meget på bar bund ift. danske tekster. Jeg har valgt emnet arbejderbevægelsen (det moderne gennembrud) og overvejer følgende: En analyse af Bondeidyl, som skildrer forholdene for arbejderne, derefter en kort analyse af ... -
Dansk kronik
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle der vil læse min dansk opgave i gennem, da den er meget vigtigt og har meget betydning for min års krakter (sidste karaktergivning i 3.g) Jeg håber meget der er en venlig sjæl der vil hjælpe, da jeg har svært ved disse slags opgaver. -
Noveller om Danskhed
ForumindlægHej, jeg skal til Dansk muntlig eksamen, hvor jeg har trukket Danskhed. Er der nogle, som har nogle noveller, lyrik, digte eller kunstbilleder, som handler om det at være en del af Det danske sammenfund eller at man føler man ikke bliver betragtet som Dansker? Tak på forhånd (: -
Dansk nationalidentitet
ForumindlægHej alle Hvad mener I den danske nationalidentitet består af? -
Hjælp, lidt sjovt dansk :)
Forumindlæg3 danske byer gemmer sig i følgende omskrivninger: Kronprins i form Stofslot Skaf en anløbsplads Hjælp, dr der nogle som kan hjælpe mig?? :) Hurtigt :) -
Dansk Stil
ForumindlægHejJeg søger en dansk stil der hedder "Et landskab" til inspiration.Tak på forhånd -
skriftlig dansk
ForumindlægEr der nogen der ved hvilket emner, der var til skriftlig HF eksame i dansk 2005??tak på forhånd! -
Dansk opgave
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en dansk opgave? -
Dansk stil
ForumindlægHej Jeg tænkte på, om der ikke var nogen derinde, der ville være så venlig at kigge min dansk stil( brev) igennem for evt. Tegnsætning og forkert ordstilling... Håber nogle kan hjælpe mig. Jeg skal aflevere den imorgen eftermiddag , sende mig din email så sender jeg den med det sammen.:) -
noter til Madonna, livets dans og det røde gardin
ForumindlægHej alle. Er der nogen, der har skrevet nogle noter/lavet en analyse af billederne, "Madonna" og "livets dans", samt af teksten ,"det røde gardin"? -
Your not laughing now are you?
ForumindlægSkal analyserer en tale af Nigel Faarages som hedder Your not laughing now are you? Nogen der har læst den og kan hjælpe med at finde hvad hans intention er -
Spansk/dansk, dansk/spansk ordbøger
ForumindlægHej. Jeg har en dansk/spansk & en spansk/dansk ordbog til salg. Jeg skulle bruge dem til spansk, men de blev maks åbnet 2 gange, så de er så gode som nye. Står du og mangler sådan nogle kan jeg kontaktes på [email protected] Hilsen Charlotte -
Skoleskift nu eller efter eksamenerne i grundforløbet??? (uge 43) STX .
ForumindlægHej alle sammen Jeg har virkelig brug for hjælp!! Jeg er startet i 1g og går på et gymnasie som jeg, ved jeg ikke gider at gå på i 3 år. Gymnasiet er en time væk, fra der hvor jeg bor og det er mega trættende. Jeg har også fundet, ud af at de ikke tilbyder fransk som begyndersprog og den studie... -
Hjælp til at rette min dansk stil før 25.10.10 23.
ForumindlægHej jeg har lige skrevet et engelsk stil.. Håber naturligvis nogen af jer ville hjælpe mig med at rette mine stavefejl, sprogfejl, komma, punkter og hvad i ellers kan finde When I was three years old I lived in a big house with my dad and half sister. My parents were divorced and my half sister... -
Dansk {[Årsprøve{]
ForumindlægHejNogen der ved hvad sidste års dansk syge eksamen var? Altså skriftlig dansk!.. -
HJLÆP til dansk
ForumindlægHvordan skriver man et oplæg i dansk? -
Haster!!!! brug for Lidt matematik hjælp!!!!!!! (STX 1.g - Mat niveau A)
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer i matematik, kan slet ikke finde ud af de her opgaver, håber nogen har lidt tid til at hjælpe mig. Dey handler om Trigonometri. Opgave 1) Trekant 'ABC' er retvinklet med C = 90 grader. Beregn de manglende sider og vinkler, når: A = 43 grader og c = 34,9841 B = ... -
dansk analyse
Forumindlæghej, jeg skal snart op til dansk mdt. og ville lige vide om nogen har en analyse af læreplads , af kim fupz. -
Skriftlig dansk
ForumindlægHvilke emner var oppe i dansk skriftlig eksamen sidste år i HF? -
God til DANSK !!
ForumindlægHej "studies" !! Er der nogle der vil rette min dansk synopse??? Tak på forhånd!
