Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2701 til 2720 af 154032
-
skriftelig eksamen? hvordan foregår den?
ForumindlægHej...Sidder og skal vælge valgfag på højniveau (gym)... Overvejer samfundsfag, men hvordan foregår den skriftelige eksamen??? Håber i vil svare hurtigst muligt...På forhånd tak..MVH Amalie -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig eksamen
ForumindlægHej Er der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, er nemlig ikke helt enig med den givende karakterer. Skriv privat! -
3 spørgsmål til en biologi-aflevering.. Hjælp!
Forumindlæg1. Hvad er et nucleotid?2. Nævn 3 lipider3. Nævn 3 proteiner4. Hvad er de tre vigtigste funktioner hos en cellemembran? -
Biologi: Kvælstof i kroppen
ForumindlægHej :) Hvilke vigtige organiske forbindelser i kroppen indeholder kvælstof (nitrogen)? -
Naturgeografi/Biologi på STX
ForumindlægHvis I skulle vælge mellem de to fag på C nivau, hvilket ville i så vælge? Hvad er fordele og ulemperne ved begge fag og hvad er der forskel på hvad man laver i timerne? -
EKSTRA HJÆLP TIL BIOLOGI B
ForumindlægHej, Jeg søger en ekstralære i biologi til at finpudse min viden indenfor faget før eksamen, Jeg bor i gentofte men kan sagtens mødes i københavnsområdet hvis det er :) Løn gives selvfølgelig! mvh josephine -
Biologi Rapport - Kost og Livstil
ForumindlægHej Mennesker... Jeg skal skrive en biologi rapport. Opgave: Jeg skal lave en undersøgelse omkring kost og livstil og beskrive processen. Problem: Jeg har ikke haft biologi siden 8. Klasse pga. personline årsager så er helt på bar bund... Nogen som kan hjælpe mig med at komme i gang? -
Matematik B skriftlig eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl omkring matematik B skriftlig eksamen: Den del der hedder "med alle hjælpemidler", der skal man skal bruge CAS værktøj til ligninger osv, er det korrekt? Eller er skal det forstås sådan, at man KAN bruge hjælpemidler, men hvis man selv løser ligninger osv, trækker d... -
HJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013
ForumindlægHJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013 -
Matematik C Skriftlig eksam !!
ForumindlægImorgen skal jeg op i matematik c skriftlig eksam, og jeg er ikke så perfekt til mat !!! Er næsten dårlig til det :( Er der nogen der kan giv mig råd på hvad jeg skal øve mig på mest ??? PlzzZ HELP ME :-S -
Dansk - skriftlig årsprøve eksamen
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål ang. den skriftlige årsprøve / eksamen i dansk. Må man gerne have opgaver med, fx hentet her på studi, og bruge dem til inspiration ?Fx hvis jeg har hentet en eksamensstil fra sidste år, og jeg skal skrive den samme til årsprøven, må jeg så gerne bruge den til insp... -
Skriftlige eksamener på STX
ForumindlægHej. Når man skal til en skriftlig eksamen på STX, er det så tilladt at have downloadede hjemmesider liggende på sin computer? Pft. -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
Placebo effekten - Dansk og biologi
ForumindlægHej, Jeg skal på Mandag snakke med mine 2 vejledere/lærere omkring det emne jeg vil skrive om, og jeg vil rigtig gerne skrive om placeboeffekten. Vil gerne lige vide om emnet hører mere til psykologi, eller om man også kan skrive om det i biologi? Jeg vil også høre om i har forslag til hvad man... -
Skriftlige prøver tips?
ForumindlægHej! Nogle der har nogle gode råd og tips til hvordan jeg får bedst mulige karakterer til de skriftlige prøver til 9. klasse afgangsprøven? Altså indtil videre dansk (læsning+retskrivning+skriftlig fremstilling) og matematik (færdighedsregning+problemregning). -
Psykologi og biologi i SRP
ForumindlægHar i forslag til interessante emner til SRP under fagene Psykologi og biologi? -
3g opgave biologi og idræt
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive 3g i fagene biologi og idræt. Jeg tænkt mig at skrive om fodbold og fodboldskader. Jeg skal sammenkoble de 2 fag og skrive om fodbold. Problemet er jeg ikke kan finde nogen emner at skrive om inden for de 2 fag.. har i nogle bud eller gode tips.. på forhånd tak :) -
Biologi FSA, digital
ForumindlægHey Så er biologi også færdig! -Hvordan gik det for jer, jeg fik 12... Selvom jeg syntes den var meget svær! -
Skriftlig dansk imorgen !
ForumindlægHej, alle sammen :) Der er skriftlig dansk imorgen til 9.kl, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal øve ! Har i gode råd ? -
Noter til skriftlig naturfag (9. klasse)
ForumindlægJeg skal her på onsdag have en skriftig naturfagsopgave. Jeg er ret god til det, men jeg vil rigtig gerne have nogle noter mens jeg sidder til prøve. En der vil hjælpe?
