Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 2841 til 2860 af 181597
-
Matematik eksamen (Spørgsmåler, hjælp tak) Haster!
ForumindlægHej, jeg skal op til problemregning i matematik (eksamen) Jeg har nogle papirer (problemregning) fra termins/skole, som jeg øver mig i. Jeg har hele facit/svarene skrevet ind i mit hæfte, men jeg har ikke skrevet spørgsmålerne ned ligesom det her: 1) 1.1 "Spørgsmål - Hvordan regner man det ... -
Hjælp til matematik!!
Forumindlæghej jeg har nogle ligninge og reduktionstykker som jeg skal aflevere imorgen.. jeg fatter altså bare ik' de her ligninger! :( er der ik' nogen der vil hjælpe mig?? pleas.. det er de her stykker jeg skal ha' regnet ud. Ligning: 1) 2x+3=3(1-x) angiv eksakt løsning (f.x. som brøk) Re... -
Hjælp til mdtl. samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej alle!;) tillykke til de af jer der har fået hue og held og lykke til alle os andre der mangler den sidste eksame for at blive studentX) Jeg har lige trukket samfundsfag 24 timers opgave. Temaet er "Hvordan styres Danmark?". Jeg har fået nogle artikler: Farvel til ti års blokpolitik.... -
Matematik
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til en opgave. Når en basketball blivver kastet skrådt opad, kan sammenhængen mellem tiden t (sekunder) efter bolden er sluppet og højden h (meter) over jorden beskrives med et andengradspolynomium. tabellen nedefor viser sammenhørende værdier for t og h for et b... -
Matematik
ForumindlægHej StudiePortalen. Jeg sidder her med en opgave som jeg, tror man kan lave på en anden måde men er ikke sikker. Opgaven går ud på at jeg skal lave en Projektionstegning af en Kasse. Mit spørgsmål er bare om at jeg kan lave den på GeoGebra på en 3D version og så bare udfolde den i stedet for? -
matematik
ForumindlægHVem kan regne den for mig plus udregnen tak - x +-x-11 = 2 + 4 x - 3 -
matematik
ForumindlægHej, jeg stødt på et lille problem, håber nogen kan hjælpe. Filen er vedhæftet. Jeg har lavet det med monotoniforhold, men de to andre har jeg ikke kunnet svare på :( -
matematik
Forumindlæghjælp med opgaven please hvis 125% er 52,5 hvad er så 100% hjælp -
Eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg er i gang med at læse til kemi eksamen, hvor jeg skal have hjælp til nogle begreber. - Elektrontæthed - Betamiunsstråling - Tælletal - Polymertyper - Forbrændingsreaktion - Afstemning af kemisk reaktion - Ophedningsreaktion - Begrænsende faktor/overskud - Fældningsreaktion - ... -
Kemi A HTX eksamen 2010
ForumindlægNogen der har, eller ved hvor man kan finde, svarene til denne eksamensopgavesæt fra i sommers ? Har fundet en masse fra STX, men jeg går på HTX og kan ikke finde noget... Nogen der kan hjælpe ? -
Skriftlig Spansk årsprøve
ForumindlægHey alle sammen, Jeg skal op til spansk årsprøve i morgen, og så tænkte jeg bare på om der var nogle der havde nogle gode råd, eller anden form for hjælp. Jeg har forstået at vi skal oversætte et stykke, og derefter skrive en stil på 250 ord eller sådan.. Nogle der har erfaringer med dette? Ved h... -
Matematik opgaver
ForumindlægHey...jeg har lige haft en prøve-eksamen i matematik!problemet er bare at jeg har fået den tilbage, hvor der er enkelte fejl...Min lærer har ikke haft mulighed for at komme med de rigtige løsninger, grundet tidsmangel, da vi er igang med et andet emne, der ligger udover pensum...derfor kunne det ... -
Matematik B afgørende karakter
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ? -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave jeg ikke kan finde ud af, det kunne være godt hvis I hjalp mig med opgaven trin for trin, det vil være en stor hjælp for mig. Opgaven lyder: Funktionen f har forskriften f (x) = x3 - 6x2 + 5 a) Gør rede for, at grafen for f har en vendetangent, og bestem røringspunkte... -
Kemi A - mundtlig eksamen HTX
ForumindlægHey.. Er der nogen der ved hvordan spørgsmålene ser ud til Kemi A - mundtlig eksamen på HTX ? På forhånd tak.. -
Matematik Hjælp
ForumindlægDet er Matematik :) Når A =4 og B= 7 a plus b - (-3a)= b2 plus (ab) plus 2ab= a(a plus b - b2)= Beregn hvordan og hvad man gjorde? Tak Hilsen Adis -
Opgave i spansk skriftlig studentereksamen
ForumindlægHej En fra min klasse var opp i spansk skriftlig her i sidste uge, hvor jeg først skal op i det i morgen. Er opgaven forskellig eller er det den samme? :) Skal siges at jeg går i 3.g og har spansk på A niveau. -
Samf eksamen
ForumindlægHej alle sammen^^ Jeg har idag fundet ud af, at jeg skal op i skriftlig samfundsfagseksamen, og vil derfor gerne hører om i kan skrive lidt om de forskellige ting der i samfundet/samfundsfag. Tak på forhånd^^ -
DUMPE EKSAMEN?
ForumindlægHej jeg har lige et spørgsmål vedrørende eksamener på universitetet. Så vidt jeg har forstået kan man søge dispensation om et 4. forsøg hvis man dumper en eksamen. F.eks. hvis man lider af en sygdom. Hvis sygdommen er langtidsvarende og man dumper 4. forsøg kan man så søge om et 5. forsøg osv. s... -
Hjælp til skr. og mndt. mat-eksamen
ForumindlægJeg skal her om to dage op i skr., og om en uges tid op i mndt. matematik-eksamen (1G).Så jeg ville høre om lidt ting:- Hvordan foregår mundtlig eksamen i mat?- Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til begge ting?- Hvor kan jeg evt finde notater som jeg kan bruge?- Ligger der tidligere skr. ma...
