Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2961 til 2980 af 154032
-
Robert Fischer - skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle jeg har været til tysk eksamen idag, så tænkte på om nogen har lyst til at kigge den igennem og give en uforpligtet karakter? ;) 2. Schreibe über Robert Fischer und seine ersten Monate als Auslandsstudenten in New York. Die Geschichte „Robert Fischer“ die im Jahr 2007 geschri... -
Tips til skriftligt dansk
ForumindlægJeg kunne godt bruge nogle tips til hvordan man bliver bedre til at formulere sig i skriftligt dansk.. så man kan få lidt højere karakter i dansk stil.. Jeg mangler lidt de der ord, vendinger og formulering som får teksten til at flyde.. Hvordan kan man øve sig i det.. -
Bedømmelse af skriftligt dansk eksamen
ForumindlægHej derude Jeg var i dag til skriftlig dansk eksamen, og jeg har selv en rimleig god mave fornemmelse, jeg er SÅ spændt på, at få en karakter, men samtidig nervøs. Jeg er ordblind og der vil derfor hænde nogle uundgåelige fejl. Er der et par kloge hoveder, der vil læse den igennem og gi... -
15 aug. 2014 VØ eksamensopgave - Tivoli A/S
ForumindlægNogen der ligger inde med denne eksamensopgave som man muligvis kunne få som inspiration? -
National test – Biologi
ForumindlægGoddag Jeg er løbet ind i et problem, som I forhåbentligt kan hjælpe mig med :-) Jeg skal snart have national test i Biologi, men har problemer med profilområderne :-( Jeg ved ikke hvilke profilområder, hvert emne høre til, og det er så her i træder ind i billedet. Den levende organisme: Lev... -
Jeg har brug for hjælp har dumpet dansk A hvad gør jeg nu
ForumindlægHej. Jeg har lige været til eksamen i Dansk A både skriftlig og mundtlig, men har dumpet skriftlig og bestået mundtlig med 02. Jeg ved jeg har dumpet dansk a fordi gennemsnittet ikke er over 02. Hvilke muligheder er der for at jeg kan bestå dansk a på ville gerne søge videre og så dumper jeg s... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægI dag var jeg oppe til dansk skriftlig eksamen, hvor jeg valgte at skrive kronik. Jeg er typisk god til de skriftlige eksamener, men pludselig kunne jeg mærke at jeg blev varm, stresset og ufokuseret. Jeg begyndte virkelig at gå i panik... pludselig. Og idet det gik op for mig at jeg gik i panik... -
stile til skriftlig årsprøve???
Forumindlægder var en som skrev herind der lige havde været oppe i samfundsfag årsprøve og for at få inspiration kiggede personen rundt herinde og læste andres stile mm... personen opdagede at han/hun kom op i en opgave som Han/hun havde læst herinde. pudsigt nok...Men hvor henne herinde kan man gå ind og ... -
Skriftlige opgaver fra studentereksamen
ForumindlægHej med jer,Tænkte på om man kan få sin danskstil, matematikprøve og lignende fra eksamen tilbage et eller andet sted?God sommer,Rytmus -
dansk skriftlig fremstilling 2009.
Forumindlæghejsa. tænkt bare på om nogle af jer her inden, har været oppe i dansk stil idag. og har skrevet om nr. 1 - den der hedder gengæld. Ville bare hører om i har skrevet om mennesker eller dyr. da jeg får afvide at jeg har misforstået emnet, fordi alle andre fra min klasse har skrevet om mennesker, o... -
1999 skriftlig eksamenssæt....haster
ForumindlægJeg har problemer med opgave 1 e) i følgende sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf Håber nogle kan komme med et svar til opgave 1 e), da jeg ikke forstår hvordan jeg skal svare. Skal nemlig afleverer i dag kl. 16:00 På forhånd tak! -
Ang. tysk skriftlig
ForumindlægHvad vil i give den i karakter? Lesen oder lieber Fernsehen? Ich vorziehen lesen, weil es ist mehr Gesund für der Sehkraft. Viele Menschen mit Brillen, sitzen oft davor das Tv. Der Unterschied auf lesen oder Fernsehen sehen, ist das Strahlen, der Fers... -
Skriftlig fremstilling i tysk
ForumindlægEr der nogle af jer, der var oppe i tysk maj sidste år. Og hvad skulle den stil, man skulle skrive i sprog og sprogbrug i fsa handle om. Tak på forhånd -
Skriftlig matematik C eksamen
ForumindlægHej allesammen! Nu nærmer vi os jo eksamenstiderne, og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen som ligger inde med en .pdf, et link eller lign. med en gennemgående, god formelsamling til de forskellige opgaver? Et "must have" til eksamen? tips og tricks? Tak på forhå... -
En skriftlig diskussion? please hjælp :(
ForumindlægHvordan skriver man en diskussion?Skal diskutere med udgangspunkt i en artikel.Skal jeg tale om artiklen, eller bare om emnet og nævne lidt artiklen?Og hvordan diskuterer man? -
Engelsk B skriftlig
ForumindlægHej Jeg skal til terminsprøve i morgen og har ikke mulighed for at tage printer med, så jeg skal bruge skolens printer, men har ingen anelse, om hvordan det helt præcist kommer til at foregå.. Det er noget med, at man får et USB stik inden prøven osv.. Er der et specielt program, man skal downlo... -
Bedømmelse af skriftlig engelsk
ForumindlægHej SP, Er der en venlig sjæl og ekspert der har tid til at se min Engelsk Skriflig B eksamen igennem og give en bedømmelse? Jeg er nemlig usikker på den sidste del af opgaven, og har selv fundet et par fejl men er usikker på hvorvidt det trækker ned med x karakter. Håber der er hjælp af finde - ... -
KAN DU HJÆLPE MED BIOLOGI ?
Forumindlæghej derude. jeg er igang med at lave noget biologi, men har svært ved at svare på de spørgsmål. Håber på nogle kan hjælpe med at svare på de nedstående spørgsmåler. hvilke celler laver respiration ? Respirationen foregår i plantecellers? Hvilken del af planten sørger for vandtransport fra røddern... -
Kendetegn ved Mundtlig og skriftlig dansk og mundtlig og skriftlig genrer.
ForumindlægHalløj SP. Håber I nyder weekenden. Så jeg har brug for hjælp til at vide hvad kendetegnene ved mundtlighed i dansk er og i skriftlig dansk. Og ved heller ik hvad de mundtlige og skriftlige genrer er. På forhånd tak -
Biologi-B eksamen
ForumindlægJeg har i dag trukket mundtlig eksamen i Biologi B. (En 24 timers prøve) Til dem af jer, der har prøvet at være op i det. Hvordan oplevede i det selv? Var den svær? og hvad lagde lærer og censor mest vægt på da de skulle give karakter?
