Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3221 til 3240 af 3597
-
Vi søger skribenter!
ForumindlægNewMusicNet koncernen søger skribenter til anmeldelser/artikler/portrætter mm.Har du en krillen i dine fingre, og en hang til at skrive om musik, så vil vi meget gerne høre fra dig. Genremæssigt, søger vi skribenter i alle genre – dog skal du være mindst 16år.NewMusicNet råder over flg. musikmaga... -
Hjælp til opgaver med lyd og lydstyrken.
ForumindlægHjælp søde mennesker. c) Lydstyrken fra en højttaler er på 98 dB. Hvilken lydintensitet svarer det til? Hjælp: Her skal du regne den anden vej. Isoler I i formel (2). Opgave 2: Lydstyrken i hverdagen Hvad er typiske lydstyrker for almindelig samtale, hvisken, en motorsav og lyden ved e... -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
Rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
rettelse af kort tuysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
rettelse af kort rysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
rettelse af kort tysk tekst
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
Hjælp jeg skal aflevere i morgen! please en der kan hjælpe med rettele
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
High Fidelity - hjælp :(
Forumindlæghej med jer.. Har fået en opg. om romanen, den lyder på: To what extent can we say that High Fidelity is a Bildungsroman? Here you might mention some of the literary influences on Nick Hornby as a writer? Er herre dårlig til engelsk og er så hen af vejen faldet lidt fra da vi læste bogen, tror ... -
Analyse af Danskhed
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig, skal snart op til mundtlig afgangsprøve i dansk. Jeg har valgt et digt og så vil jeg spørge om nogle af jer kan finde nogle symboler eller metaforer i digtet. Jeg har tjekket og synes ikke rigtig der er nogen, men jeg ved det ikke please hjælp. Den her tekst: danskhede... -
Danmark mit fædreland af H.C. Andersen
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med at finde metafor besjælling osv i digtet nedenfor I Danmark er jeg født, der har jeg hjemme, der har jeg rod, derfra min verden går. Du danske sprog, du er min moders stemme, så sødt velsignet du mit hjerte når. Du danske friske strand, hvor oldtids kæmpegrave stå... -
INDRE KOMPOSITION DET HASTER!!!
ForumindlægHvad er indre komposition og i hvilket sammenhæng er det i digtet “Danmark, Mit Fædreland" af H.C Andersen? Tak på forhånd. DIGTET: I Danmark er jeg født, der har jeg hjemme, der har jeg rod, derfra min verden går. Du danske sprog, du er min moders stemme, så sødt velsignet du mit hj... -
METAFOR ELLER SYMBOL? HASTEEEEER!!!!
ForumindlægEr det markerede af digtet “Danmark, mt fædreland" af H.C. Andersen en metafor eller et symbol? Da man jo siger at Dannebrog faldt ned fra himlen? DIGT: I Danmark er jeg født, der har jeg hjemme, der har jeg rod, derfra min verden går. Du danske sprog, du er min moders stemme, så ... -
HJÆLP TIL FRANSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej SP Er der nogen som lige gider at oversætte den her dansk tekst til fransk, så jeg kan se om jeg har gjordt det rigtig og hvilke fejl jeg har. Tusind tak Mvh Nikolaj Tekst: Jean Louise, som kommer fra Frankrig, har besøgt mange lande i Afrika og Asien. fx Marokko, Algeriet, vietnam og Austra... -
tysk - inden imorgen please
ForumindlægHej, jeg har noget tysk som skal aflveres her imorgen. Jeg vil blive ekstrem glad hvis nogle vil tjkke det igennem. Jeg håber folk har tid idag, ved godt det måske er lidt for sent, men tager da chancen alligevel, på forhånd mange tak.(Gommen) hatte Gäste auch von Norwegen, Schweden und Deutschla... -
Dansk- Fransk oversættelse
ForumindlægHej er nogen der vil rette den her oversættelse ?? Hurtigt til mig ?? fra dansk til fransk...Den danske tekst som skal oversættes til fransk: Et bryllup i Tunesien varer nogen steder en uge. Man slagter får. Det er mændenes arbejde, mens kvinderne laver mad. Bruden bliver dekoreret med mange lag ... -
betydningsforskel, besvarelse
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave der lyder:Forklar betydningsforskellen mellem sætning a og sætningb.a) The DJ was about to start the music at 8 o'clockb) The DJ was to start the music at 8 o'clock.Jeg har besvaret opgaven med:Begge sætningers verber star I futurum, dog dannes futurum i sæt... -
Optagelse som markedsøkonom problemer med matematik !
ForumindlægHej allesammen ! Så er snart tid til at søge ind på studie, og min ambition er at læse på erhvervsakademiet på lyngby som markedsøkonom. Har dog lige et lille problem og det er at det kræver matematik på B- niveau.Min sag er at jeg sidste sommer aflsuttede en studie retning der hed Matematik A og... -
På DVD
Forumindlæghej alle. har fået nogle opgaver for, og har svært ved de her 3. muligt nogle der kan lave dem/ hjælpe mig med dem? altså skrive hvordan man finder ud af det? (: kunne være en stor hjælp.. tak på forhånd Peter køber dvd'er, som kan rumme 4,7 GB. Et musiknummer fylder ca 35.... -
Noter søges
ForumindlægJeg skal op i tysk/Mundtlig her til Juni og er meget usikker da jeg mildt sagt ikke er den skarpeste til tysk.... :PDerfor ville det hjælpe mig meget hvis der var nogle der kunne give mig nogle noter til følgende tekster: - "Oma und Opa"- "Interview zum T"- "FAQ - Häufig ...
