Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3321 til 3340 af 154032
-
Hvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C
ForumindlægHvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C, og består med 02 i musik. kommer man så til at forstsætte til næste år eller får man sparket ud af skolen?? mangler stadig NF som jeg forventer , at jeg får 4-7 ps. går på HF Hilsen Mikkel -
Matemariklærer - mat a - krav til at undervise - HASTER
ForumindlægHer er din tekst med forbedret struktur, klarhed og korrekt stavning: --- **Hej** Jeg har Matematik A, men står i en frustrerende situation med en lærer, der ikke har styr på det grundlæggende matematik og ofte laver fejl. Nogle gange opdager han dem ikke før modulet er slut—medmindre vi påpe... -
Matematik A maj 2008 HTX Facitliste?
ForumindlægHejsa, Jeg skal bruge en facitliste til skriftlig eksamensopgaven HTX maj 2008. Jeg skal nemlig rettet nogle opgaver. Jeg har opgave sættet fra uvm.dk, men jeg har problemer med at finde facitlisten. Det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde facitlisten. -
Skriftlig opgave om udviklingen af danskernes brug af internettet
ForumindlægHey alle Jeg sidder med en skriflig opgave som skal afleveres her inden jul. Vi skal skrive om danskernes internet-vaner og udviklingen indenfor dette. Jeg er dog lidt blank på en indgangsvinkel... Nogen har nogle gode idéer Mvh. -
hvad er forskel på molekylær biologi og biokemi
Forumindlægja, hvad er forskellen mellem biokemi og molekylær biologi? udover navnet? tak på forh. mvh. biba -
Biologi-eksamen niv B
ForumindlægJeg skal til eksamen i biologi og vil høre om der er nogen, der har nogle gode råd til, hvordan man evt læser op til Biologi-eksamen.Skal op i fuldt pensum. Jeg har biologi på den gamle ordning (HF). Biologi er nok den værste eksamen, da jeg syntes det er et svært fag og er død angst for at dumpe... -
Rette min biologi rapport?
ForumindlægEr der nogle der gider at rette min biologi rapport, please.. det er til i morgen?? -
Biologi aflevering om nervesystemet
ForumindlægHej! Nogen der er skarpe til biologi, og har lyst til at læse min afleveringen igennem om nervesystemet? -
Ex på metode (samf/biologi)
ForumindlægHej Nogle der kan give et eksempel på metode (samf/biologi)? På forhånd tak -
AT i Biologi -Historie
ForumindlægHej, alle dejlig mennesker er der nogen der har et rigtigt godt emne i Biologi og historie til AT 2010 -
Matematik Eksamen B-niveau skriftligt
ForumindlægJeg skal op til skriftlig eksamen i matematik på tirsdag - hvordan forbedreder jeg mig bedst muligt? -
Biologi B mundtlig
ForumindlægHej, Jeg har lidt problemer med denne figur http://www.nucleus.dk/fysiologibogen/9/182.pdf Jeg mangler et overblik, for har forstået, der er noget deponering i lever og muskler, men har svært ved at sætte det samme. -
Biologi spørgsmål om fedt
Forumindlæg1. Hvordan er triglycerid opbygget? 2. Hvad består et enzym af og hvordan foregår en enzymatisk katalyse? 3. Hvordan nedbrydes fedt i tyndtarmen? 4. Hvor findes lipase og hvilken funktion har det? Tak for hjælpen på forhånd -
Min rapport i biologi
ForumindlægHej Jeg har vildt svært ved at finde svar på det jeg søger efter, så ville høre om nogle af jer kunne hjælpe med det. spørgsmåålet lyder således: Lyn, hvad sker der hvis man bliver ramt. - påvirker naturen. berøringselektricitet håber i kan hjælpe mig :) -
Biologi C notater
ForumindlægJeg eftersøger så mange Biologi C notater som muligt, og det ville være super dejligt, hvis der var nogle, der har notater til bogen "Biologi til tiden" udgivet af Nucleus.På forhånd tak! -
Biologi C hormoner
ForumindlægJeg har fået dette spørgsmål men jeg er ikke helt sikker på hvad skal svare? Er der nogen der ved om de kan hjælpe? 2. Der kan være rigtig mange årsager til, at kvinder ikke kan blive gravide. I nogle tilfælde ser man, at kvinder, som har normal LH-produktion, kan hjælpes til at blive gra... -
Biologi spørgsmål ;D
ForumindlægHeej (: Nogen som kan hjælpe? Hvordan kan det være at CO2-koncentrationen er meget lavere i vandet end i bunden? På forhånd tak! -
Biologi eksamen - 24 timers forberedelse?
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvordan den mundtlige biologi eksamen, med 24 timers forberedelse foregår? Er det nødvendigt at læse alt man har haft igennem året eller er det okay kun at læse det man nu trækker dagen før? eller kommer ens eksamen også til at strække sig ud over det man trækker? -
Hvad sker der hvis jeg dumper historie A eksamen?
ForumindlægHej! Jeg skal til min mundtlige historie eksamen i morge, og jeg har ikke læst op. Jeg har ikke planer om at bruge mit gennemsnit til noget, og min mentalesundhed har ikke givet lov til at læse op, så jeg behøver ikke kommentarer på dette tak:) Jeg regner derfor heller ikke med at klare det god... -
Differentialligninger - skriftlig eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægHvilke typer af opgaver kommer der oftest under dette emne i den skriftlige eksamen uden hjælpemidler?
