Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3401 til 3420 af 65692
-
Historie A eksamen - kildekritik
ForumindlægHej :) Ved I, om der er nogle aktive lærere / eller folk, som har viden vedrørende historiefagets metode? Jeg skal nemlig til historie-eksamen på stx i næste uge og har nogle problemer med kildekiritikken.. Lad os sige at kilden er et levn, for så blander jeg stadig de faglige termer sammen... -
MATEMATIK, C-NIVEAU - UVM HJÆLP...
ForumindlægLINK MED OPGAVER: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/Laaste%20mapper/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Hf/090831_opgave_matC_hf.ashx Er lidt blank her. Skal have lavet opgaverne nr. 1, 2, 4, ... -
Matematik hjælp søges! - Nordsjælland
ForumindlægHej allesammen. Jeg går i 2.G og jeg synes at differentielregning er virkeligt svært, og jeg har problemer med at følge med i undervisningen. Jeg går på Espergærde Gymnasium, og jeg bor i Tikøb som ligger lidt ude derfra. Jeg håber på at kunne få et forløb ud af det, 1-2 gange om ugen, hvor at j... -
Hvad er konsekvenserne af at blive væk fra en eksamen?
ForumindlægTil min store overraskelse blev jeg instillet til 2"g" HTX eksamen. Det er selvom jeg mangler nogle matematik projeker.Jeg vil derfor høre hvad der sker hvis man bliver væk fra mundtlig matematik eksamen(b niveau på 2 år og derfor afsluttende, skal ikke have det på 3året)Sådan som jeg h... -
Matematik hjælp
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man kan udlede formlen for det her? (det er vedhæftet) -
matematik u. hjælpemidler - opgaver+besvarelser
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til den skriftlige matematikeksamen u. hjælpemidler.jeg ville derfor genre gennemregne et par opgavesæt fra tidligere år, men også gerne have resultaterne/besvarelserne til så jeg kan se om jeg regner rigtigt.De fleste opgavesæt kan man finde på http://www.uvm.dk/ men... -
hjælp til matematik
Forumindlæghej er der en der er rigtig god til matematik og at forklare matematik opgaver? fordi jeg er ikke særlig god til det og har virkelig brug for hjælp... jeg har nogle opgaver som jeg skal láve... jeg vil ikke sætte dem ind så i laver dem for mig jeg vil have at en af jer hjælper mig med at lave dem... -
Eksamen?
ForumindlægNogle der i korte træk kan forklare eskimoernes baggrund? Måske kender i nogle links med gode informationer, som vil kunne hjælpe mig i mine forberedelser? PÅ FORHÅND TAK -
Hjælp eksam
ForumindlægHej. kan nogen fortælle mig hvad de vigtigste ting man skal huske om de følgende religion. 1. kristendom 2. islam 3. buddhisme 4. måske også lidt om eskimoernes religion. -
Matematik hjælp?
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse en matematik opgave. :-) Opgave: 1/2x^3 - 3/5^2 - 5/4x - 1/8 Håber at der er nogen der kan hjælpe. -
matematik eksponentiel vækstudvikling
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med opgaverne til mundtlig eksame: 1) Gør rede for den ekponentielle vækstudvikling 2) Gør rede for den eksponentielle udvikling -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide om man skal op i en eksamen, hvis man har valgt kemi A som valgfag. Og hvis der er, bliver det lodtraækning angående om det skal bliver mundtligt eller skriftligt? -
Eksamen?
ForumindlægJeg skal op til samf. eksamen her snart, og ved ikk hvad jeg bl.a. skal læse til? Har det på C-niveau . hvad kan man komme op i? hvad skal man kunne? :) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket skæbnefortællinger i dansk... Er der nogle som kan komme med nogle bud om hvad jeg kan bruge som eksamens tekst.?..?? -
eksamen
ForumindlægNogen der har været til historie eksamen og ved om man må vise en video under fremlæggelsen?? (ikke som produkt) skal op imorgen, svaarr ;/ -
Eksamen!
ForumindlægHej! Har et spørgsmål her til eksamens som jeg ikke helt kan løse: Hvordan beskrives Kroisos hos Herodot, på vasemaleriet og i Bacchylides? Håber nogen kan hjælpe:) -
Eksamen
ForumindlægHey,Ja, jeg har så været den store idiot at glemme at skrive underskrift på sidste side af min dansk skriftlig eksamen. Sp jeg vil lige spørge om, hvor fucked jeg er? Jeg har en underskrift på min første side. -
Eksamen
ForumindlægHvordan er Bio C eksamen ? -
matematik mærkelig opgave
Forumindlægheej har virkelig brug for hjæpl til denne opgave! den er vedhæftet som fil. -
IT-eksamen i mat
Forumindlæger der nogen her der skal til IT-eksamen i matematik?synes godt nok at den er svær, men jeg har valgt projekt B.
