Privatlærer

Matematik hjælp søges! - Nordsjælland

29. oktober 2018 af VictoriaSchluter

Hej allesammen. Jeg går i 2.G og jeg synes at differentielregning er virkeligt svært, og jeg har problemer med at følge  med i undervisningen. Jeg går på Espergærde Gymnasium, og jeg bor i Tikøb som ligger lidt ude derfra. Jeg håber på at kunne få et forløb ud af det, 1-2 gange om ugen, hvor at jeg både får lært diffenreltielregning helt på plads, og bare generelt bliver forberedt i eksamen til foråret. God aften !!! 

Hilsen Victoria


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. oktober 2018 af ringstedLC

Kom med nogle opgaver, vis os hvad du har fundet ud af (mellemregninger) og spørg, hvis der er noget, du er i tvivl om ved svarerne. Eller se på nogen af de mange tråde med differentialregning (brug søgefeltet) og spørg til dem, hvis der er noget. Husk: Vi ser også nye "svar" til gamle tråde.

Se et eksempel med forklaring på differentialkvotient og monotoniforhold her: https://forum.webmatematik.dk/viewtopic.php?f=12&t=325#p750

PS. Anfør dit aktuelle niveau, når du opretter nye tråde.


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. november 2018 af alexanderpb

Hej Victoria,

Jeg kan bestemt hjælpe dig med undervisning i matematik.

Jeg har 'delt' min e-mail med dig her på Studieportalen - Kontakt mig meget gerne, så tager vi en snak med det samme.

God aften til dig :-)

Mvh.

Alexander


Skriv et svar til: Matematik hjælp søges! - Nordsjælland

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.