Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 3421 til 3440 af 160716
-
HUEN PÅ STX
Forumindlægjeg sidder her og er nervøs, hvad er minimus gennemsnitetfor at bestå eksamen i 3 g? og få udleveret beviset? -
Tutor søges Mat B & Tysk forts STX
ForumindlægHej, Tutor søges til Mat. B og Tysk Fortsætter der begge afsluttes til sommer. Område: Søllerød (god off. transport med busser + Nærum privatbane) -
Valg af emne. Biologi A og Historie A
ForumindlægHej :) Er der nogle der har et forslag til valg af emne til mit studieretningsprojekt. Jeg skal skrive i Biologi A og historie A . -
Løsninger til studentereksamensopgaver, især maj 2003
ForumindlægEr der nogen der har en oversigt over løsninger til eksamensopgaver? Ikke nødvendigvis fulde besvarelser, men løsninger ville være en rar ting, så man kunne tjekke om man havde regnet nogenlunde rigtigt.Jeg mangler især maj 2003, men ellers alt efter 1998 kan bruges.Mvh Cyber -
regression a=0???
Forumindlæghej har lavet en opgave med regression hvor jeg bestemmer a og b jeg får så bare a=0 og b=8,16 det giver da ikke mening til ekspoentiel regression b*a^x jeg har oploadet et billede af det -
Matematik Virkelig brug for hjælp
ForumindlægFsa 2002 maj-juni 2.2 min lommeregner kan ikke lave den regning. ville være super sødt hvis i lide kunne hjælpe. -
Matematik tutor?
ForumindlægEr der nogen der kan anbefale en matematik tutor? Jeg går i 2.g og har brug for en som kan hjælpe mig. Hilsen Mette -
PLZ! Haster....skal bruge hjælp til matematik!
ForumindlægHej Jeg har fået en opgave der lyder således: For A-formaterne (papir) gælder at: B/L = 1/2*L/B B er bredde og L er længde Vis at forholdet mellem bredde og længe er 1/(kvadratrod-en af 2) skal bruge det til i morgen Hjælp! på forhånd tak -
STX eksamener
ForumindlægHeej derude Hvor mange eksamener kommer man i alt op i på gymnasiet stx her i 2012 ? -
hjæælp til matematik opgaver!!!
Forumindlæg1.Jeg skal isolere d i denne formel: V = 0,70*h*d^2 ???? 2. I denne opgave skla jeg have hjælp til b) og c). Jeg har bestemt tallene a og b: Det antal laks, der årligt bliver fanget i Skjern Å, er vokset i perioden 2002-2006. Figuren viser, at udviklingen med god tilnærmelse kan beskrives ved ... -
Eksamen maj 2004
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig? -
Matematik eksammen
ForumindlægHej skal op til matematik imorgen. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle metoder, hvor man kan øve sig. Mange tak -
Matematik opgave
ForumindlægHej ., Er der nogen som kan hjælpe mig med, at læse den her opgave ? (a-x)(b-x)(c-x)(d-x)(e-x)(f-x)(g-x)(h-x)(i-x)(j-x)(k-x)(l-x)(m-x)(n-x)(o-x)(p-x)(q-x)(r-x)(s-x)(t-x)(u-x)(v-x)(x-x)(y-x)(z-x) .,. husk der er gangetegn mellem hver parentes ., jeg vil skyde på at faciten er : 0. på forhå... -
HHX eller stx ?
Forumindlæghej alle sammen :) jeg ved virkelig ikke om jeg skal vælge stx eller hhx ??? nogen der kunne hjælpe ldit :) på forhånd tak :D -
bestemt a
ForumindlægEn som kan hjælpe? -
Opgavesæt til Matematik
ForumindlægHey, da jeg ikke kan få fat i matematiksættet til min opgave, da jeg er syg, ville jeg gerne høre om der er nogle der har/kan skaffe dette opgavesæt. Det drejer sig om Matematik FP10 Maj 2015. Spørger ikke om svarene, kun opgavesættet. -
Matematik...pls hjælp
Forumindlægheej er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave en funktion er givet ved f(t) = 2 * sin(1,5 * t) + t a) beregn funktionens nulpunkter i intervallet t ∈ [ 0, 2 π] b) Beregn den afledede funktion f ' (x) c) Beregn tangenten til grafen i punktet der har førstekoordinaten 1. plz hjæ... -
HHX eller STX
ForumindlægHej Som mange andre før mig har jeg problemer med at finde ud af hvad vil efter sommerferien. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om jeg vil på HHX eller om jeg vil på STX. Jeg interessere mig helt vildt meget for de matematiske fag på HHX, og er også ret sikker på at jeg vil tage en vider... -
matematik aflevering
ForumindlægI need help har en matematik aflevering som jeg ikke helt forstår og den skal aflever om 4 timer. jeg har det svært med forstår den, det ku være rart nogen der gider og forklar hvordan man laver det. -
MATEMATIK EKSPERTER?
ForumindlægHej, er der nogle af jer herinde som påstår at de er eksperter i matematik og godt ville hjælpe en knægt i nød med matematik eksamen på høj niveau? Hvis det er muligt er jeg meget åben ind for skype undervisning, og betaler gerne med penge. Kontakt mig hurtigts muligt.
