Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3441 til 3460 af 65692
  • mdt eksamen - Trekantsberegninger

    Forumindlæg
    Hej! Sidder og forbereder mig til mdt matematik eksamen b niveau, og er stødt på dette spørgsmål: Trekantsberegninger Du skal gøre rede for relationer mellem sidelængder og vinkler i vilkårlige trekanter Er i tvivl om hvilke emner der i denne forbindelse ville være nærliggende at komme ind på, ...
  • SRP STX klimakrise og økopoesi??

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal snart skrive SRP, og vil gerne skrive i fagene dansk og samfundsfag. I dansk vil jeg gerne bruge forfatteren Theis Ørntoft. I samfundsfag forestiller jeg mig at jeg kan undersøge noget klimapolitik, men jeg ved ikke om jeg kan bruge klimakrisen som emne uden et naturvidenskabeli...
  • HÆLP til matematik aflevering..

    Forumindlæg
    der er vedhæftet en fil ... please hjælp mig kan bare ikke få noget af det til at passe :/ er så dårlig!!
  • Matematik B årsprøve-Hvordan?

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen! Dette er mit første indlæg herinde, så bær over med mig hvis det er dårligt formuleret eller i den forkerte sektion! ^^ Jeg skal op til Matematik B årsprøve her d. 3. januar, og vores lærer har ikke sagt en eneste ting omkring den, hvordan den foregår, hvilke slags spørg...
  • Matematik ln(x)

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvordan man kan vise at funktionen ln(x) er voksende ???
  • B: Matematik terminsprøve HHX

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogle, der ved, om ministeriet laver deciderede terminsprøver og sender ud til skolerne, eller er det op til skolerne selv at udarbejde dem? Mvh. (Undskylder mange gange, hvis jeg har postet forkert....)
  • Hjælp til eksamen!

    Forumindlæg
    Hej...Er der ikke nogle der har en masse notater til musikvideoer, sagprosa, digte mm. som man kan bruge til eksamen, så man ved hvad man skal komme ind på. Det kunne være rigitgt fedt. Hvis I har noget må I gerne sende det til [email protected]å forhånd tak...MVHJesper
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op til eksamen i kom/it, og vil gerne spørge jer om i har nogle forslag til hvordan jeg kan lave en god fremlæggelse. Jeg har om en selv lavet hjemmeside, der handler om sport.
  • EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej, eksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg vil gerne træne lidt op til engelsk i disse emner: - læseprøven - lytteprøven - og seve stilen håber i kan hjælpe mig, har brug for hjælp :(
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan er det nu lige det foregår til mundtlig eksamen på den gamle reform? Man trækker et spørgsmål eller to?! Hvilken type spørgsmål kan det eksempeltvis være? Er der evt. nogen der har været oppe på et tidspunkt som kan give eksempler?
  • Eksamens hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg søger en person som er villig til at hjælpe mig med min eksamen i fysik på videregående Mere grundlæggende oplysninger m.m. tages i indbakken - Del din mail med mig
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, der er sket det jeg har misforstået min dansk skriftlig eksamen, og fik desværre 00. Men afsluttede med 4 4 det skal lige siges jeg faldt fra 10. Er jeg stadigvæk bestået?
  • Mat STX A

    Forumindlæg
    Hej! Nogen som kan hjælpe mig med denne opgave?:). Vil meget gerne have det forklaret hvordan man gør. Se vedhæftet fil:)
  • Eksamen...

    Forumindlæg
    Hej med jer.. skal op i mat imorgen.. vil bare høre om i har nogle god forslage til hvad jeg kan øve mig på?? og er der nogen er jer der god til at at bruge lommerregngern? måske har i link til hvordan man kan bestemm fx. binomalfordilng osv.. på forhånd tak
  • Haster.... har eksame

    Forumindlæg
    Hej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:(
  • Eksamen

    Forumindlæg
    hvad er modernismen, (ved jeg ikke) og postmodernismen kendetegnet ved postmodernismen formelle fornydelse og relle bryd som man kan se i frie vers og individet er produceret mod det sen moderne samfund..Kan man sige det eller lyder det forkert?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej ville bare høre om der er nogen der har nogeb gode tekster til det jeg har trukket? jeg har trukket ( Det moderne og folkelige gennembruds tekster) God dag :)
  • HF matematik c

    Forumindlæg
    Hej jeg ville bare spørger om der er nogle som har lavet den her til eksamen i hf i 2008 august og som kunne hjælpe mig med den? Skal ikke lave opg 5! Hvis i ikke kan åbne den vedhæftet fil skriver i bare :) Mvh Kevi
  • Hjælp til matematik

    Forumindlæg
    Hej alle her inde på studieportalen, jeg ville lige høre om i vidste hvordan man kunne blive bedre til engelsk,matematik,dansk,
  • Hvad svarer naturfag til? Matematik c? Eller slet intet niveau?

    Forumindlæg
    Nogle af mine veninder, som jeg har spurgt og som var sikre på at de hver især havde ret siger at naturfag svarer til matematik på c-niveau, og den anden siger at det slet ikke svarer til noget. Jeg skal nemlig have taget et matematikkursus, har bare valgt hf-enkeltfag eller hvad det hedder, selv...