Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 3521 til 3540 af 154032
-
Eksamensprojekt - Biologi og Psykologi Depression
ForumindlægJeg skal til at lave en synopsis til Eksamenprojektet. Jeg har valgt Biologi og Psykologi om emnet Depression. Nogen som har ideer til en problemformulering eller evt. materiale jeg kan bruge? Jeg søger selvfølgelig også selv i diverse bøger og på nettet men hvis nogen havde noget helt genial... -
Utilfreds m. karakter for Skriftlig Fremstilling
ForumindlægJeg har fået en karakter for en skriftlig fremstilling, og jeg er bestemt ikke glad for den. jeg mener at den er minimum en karakter mere værd end det jeg har fået. hvad skal jeg gøre hvis jeg er utilfreds med den? -
Den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) + a⋅f(x) = b
ForumindlægHej Alle. Jeg er igang med at bevise den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) + a⋅f(x) = b , men der er noget som jeg ikke helt forstår.. Beviset ligger her: bogwebs.systime.dk/mathweb12/mathwebhhxa/mathweb/hhxa.asp# (Gå ind under Differentialligninger -->Bevis: Fulds... -
Evalueringsopgave i NV: Biologi og Naturgeografi
ForumindlægHej! Jeg har trukket biologi/geografi til NV eksamen! Mit emne er: Udnyttelsen af det danske landskab Og min problemformulering: Gør med udgangspunkt i biologi og geografi rede for, at det danske landskab er dynamisk og diskuter, hvilke udfordringer det giver i forbindelse med brugen af vo... -
FSA Terminsprøver Dansk Skriftlig Fremstilling
ForumindlægHej Hvilke opgaver kan man komme op i, i år? Hvilke Og kan man også få nogle gamle opgaver=? Hjælpp pleasee -
Hvornår kan man få de skriftlig karakter?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig efter at få at vide hvordan det er gået, så hvornår kan man få ens karakte at vide? Tak på forhånd for et svar. -
Fed idé - Den større skriftlige opgave
ForumindlægHejNu skal nogle af os (3.g'erne) jo snart igang med at skrive, og i den forbindelse er jeg interesseret i at høre om, der er nogen, der har gode ideer til selve udformningen af opgaven? Her tænker jeg på alternativt "papir" eller graffiske elementer såsom et vandmærke på hver side.... -
Gode tips/noter til skriftlig engelsk?
ForumindlægNogen der har? -
Enter, sænket- og hævet skrift, ikke i funktion.
ForumindlægAd overskrift. -
Samf (A)/Bio (B) - idealet om den perfekte krop
ForumindlægHej alle, jeg skal op i AT på fredag og har brug for hjælp! Problemformulering Hvilken sammenhæng er der mellem mediernes fremstilling af kropsidealer og spiseforstyrrelser hos unge piger? Og hvad betyder det for kroppens sundhed at leve med en spiseforstyrrelse? Problemstillinger Hvordan fre... -
Skriftlig Dansk HF eksamen 27/5-14
ForumindlægHej folkens. Jeg var oppe idag og undrer mig om det er gået godt eller ej. Jeg skrev om opg. 1. Hvad skrev i andre om? -
Hvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen. -
Styrker og svagheder i biologi og samf.?
ForumindlægJeg er i gang med forberedelsen til den mundtlige del af AT. Jeg skriver om GMO og har fundet frem til følgende: Biologi (naturvidenskab): Det naturvidenskabelige fag biologis empiri består hovedsagligt i observationer, eksperimenter og erfaringer omkring natur, stoffer, indre opbygninger etc.... -
Biologi/historie - AT - Rejser
ForumindlægHej allesammen. Jeg har valgt fagene biologi (naturvidenskab) og historie (humaniora) til AT-eksamen 2009. Overemnet er rejser og ny viden. Indtil videre havde jeg overvejet at skrive om vragdykning med fokus på nedsænkningen af to hospitalsskibe i slutningen af 1. verdenskrig. Men her i weekende... -
Biologi - Eksamens Spgsm. - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har snart Biologi eksamen. Og har fået udleveret Biologi C/B spørgsmål. Men der er et par som jeg ikke kan. Er der nogen der kan hjælpe. Jeg er MEGET dårlig når det kommer til økologi./økosystemet. SÅ jeg vil være jer forevigt taknemmelig hvis i kunne hjælpe. Og det her er faktisk ku... -
AT Samfundsfag - biologi- kunstig befrugtning
ForumindlægHEj alle. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.. Jeg skal til AT-eksamen på onsdag. Jeg har skrevet i biologi og samfundsfag om kunstig befrugtning, hvor jeg har set på hvad det vil betyde for vores samfund i fremtiden, menneskelig som økonomisk. Mit problem er bare at jeg ikke rigtig kan finde ... -
Teori og metoder i Biologi?
ForumindlægHalløj I min synopsis som omhandler Aids og virussens psykiske og fysiske konsekvenser, har jeg valgt at kombinere fagene dansk og biologi. En af mine underspørgsmål lyder således: Hvad er HIV-infektion/AIDS, og hvilke fysiske konsekvenser forårsager det? Hvilken form for metode eller teori s... -
HAR BEHOV FOR Biologi C noter
ForumindlægHALLLØj dejlig mennesker Jeg har brug for en del biologi c noter. Vil I ikke være sød og hjælp en stakkels én som mig?? PLEEEEAASSEEEE Mine emner er: - klimaforandringer - gensplejsning - super Size me - formering - kulstofkredsløb - genetik - arveforhold hos mennesker ... -
HJÆLP TIL FYSIK/BIOLOGI/GEOGRAFI - ER DESPERAT
ForumindlægHar lige trukket emne i fysik/biologi/geografi eksamen, og fik emnet "bæredygtigt produktion". Jeg vil rigtig gerne skrive om medicin i landbruget, men det er jo lidt svært da det ikke ligefrem er bæredygtigt! Men er der nogen der kunne finde nogle problemstillinger til det alligevel? ... -
fysik biologi geografi
Forumindlæghej mig og min ven skal lave nogen arbejdsspøgrsmål på vores problemstilling den lyder (hvordan opstår naturkatastrofer og hvorfor vælger man at benytte atomkraft selvom det har konsekvenser for naturen og milijøet) og vi skal have 20 spøgersmål i alt der hanlder om vores problemstilling og v...
