Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 341 til 360 af 181597
-
STX - Biologi A skriftlig
ForumindlægSå er de skriftlige eksamener overstået fra min side af - så kan vi ånde lettet op. Jeg vil lige høre hvad i synes om opgaverne i den skriftlige biologi A eksamen og hvilke i valgte at lave? Personligt synes jeg opgaverne var meget anderledes end de jeg er vant til, jeg er bl.a. overrasket om a... -
Skriftlig eksamen - spr. eng. A-niveau
ForumindlægHvad synes i om teksten etc.? Mit største spørgsmål er, om Suky også døde til sidst? Nogle siger det ene og andre det andet... Personligt opfangede jeg ikke at hun var død - men jeg har heller ikke skrevet at hun var levende. Så når jeg rent faktisk ikke har skrevet noget forkort, men bare at hun... -
STX Matematik A Eksamen
Forumindlæghello allesammen :-) er der nogen der har svar til eksamenssættet i dag som jeg måske må se :-), så jeg kan se om jeg overhovedet har lavt nogen rigtige -
Spektroskopi i skriftlig eksamen - Kemi??
ForumindlægHey, sidder lige og læser: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vejledende%20opgaver.pdfOg: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/lov/bilag21.htmJeg skal ikke kunne alt det her Spektroskopi til kemi høkniveau eksamen imorgen, vel?? -
råd til skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej, jeg er en 3.g'er der skal op i skriftlig fysik eksamen på a niveau. Har i nogle råd til hvordan jeg kan forberede mig? Vh Jessica. -
Matematik a-niveau. Hvis dumper, hvad så?
ForumindlægHej. Jeg har matematik på a-niveau på hf, og jeg er i tvivl om, hvilken betydning det kan have, hvis jeg dumper mundtlig og/eller skriftlig? Kan jeg stadig få fuld hf eksamen? Jeg har ikke været til matematikeksamen på c- eller b-niveau. Jeg er ret overbevist om, at jeg består, men hvis uheldet ... -
Hjælp til en opgave skriftlig eksamen
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med en opgave. Skal til matematik eksamen skriftlig, så jeg øver mig i gamle opgaver. Har problemer med at tegne en graf som har krav. Kravene er: - Dm ]-8;5] - Funktionen er positiv i Dm - Funktionen har globalt maksimum i punktet (2,5) - f(0)=3 Har glemt hvi... -
Point skriftlig mat eksamen
ForumindlægJeg har svært ved at finde ud af hvor meget der egentlig skal til for at bestå skriftlig mat eksamen på A-niveau.. Er der nogle der ved hvor mange point man skal have for at bestå? og hvor mange opgaver det ca. svarer til at man skal regne rigtigt? Kunne være meget dejligt af få et lille indtry... -
Matematik A mundtlig eksamen
ForumindlægHar i nogle foreslag til, hvad jeg kan inddrage til emnet vækstmodeller? Mit eksamensspørgsmål er: 1 Vækstmodeller Du skal specielt gøre rede for lineær vækst men også omtale andre vækstformer. Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres og integreres. Jeg er i gang med at lave dispos... -
Svar på skriftlig eksamen
ForumindlægHej.. Er der nogle der ved hvornår man får svar på skriftlig matematik C.? Var oppe i mandags. Mvh Kinimond -
Dansk Skriftlig eksamen 3.g.
ForumindlægHeey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai -
skriftelig eksamen? hvordan foregår den?
ForumindlægHej...Sidder og skal vælge valgfag på højniveau (gym)... Overvejer samfundsfag, men hvordan foregår den skriftelige eksamen??? Håber i vil svare hurtigst muligt...På forhånd tak..MVH Amalie -
Skriftlig eksamen, hvad synes I?
ForumindlægSå er det overstået... Jeg havde opgave 3:pop/rock, men synes godt nok ikke den var sååå god igen.. I hvert fald irriterende med et nummer, jeg kendte i forvejen. - og den der tone til sidst var da bare mærkelig ??? Endvidere mærkeligt, at der ikke var nogle skalafremmede akkorder.. -
matematik A - uden hjælp
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig eksamen i matematik A. Tænkte på om nogen kunne fortælle mig, hvad der er værd at lære uden ad til den del uden hjælpemidler. Evt. Formler osv. Samtidig, hvad der hyppigt bliver stilt opgaver omkring - stadig uden hjælpemidler... på forhånd tak -
Eksamen til Matematik B
ForumindlægSomsagt går jeg på et adgangskursus, hvor jeg har følgende fag. Engelsk C-B , Matematik B-A , Fyisk B og Kemi C Jeg har været op i kemi, men har ik fået karakterene i nu Jeg var op i skriftlige matematik B og fik 00, men jeg har meldt mig til reeksamen. Så mit spørgsmål er, bliver det en svære s... -
engelsk skriftlige eksamen 2010
Forumindlæghej hvad hedder emnerne til eksamenssættet for henholdsvis : stx b maj 2010 stx b august 2010 stx b december 2010 -
Mundligt matematik eksamen A
ForumindlægHej jeg skal mundlig matematik eksamen her om et par dage, har læst en del på spørgsmålene, men noget der undrer mig er, at der ikke i alle spørgsmålene er beviser ? fx. kan jeg ikke finde noget bevis i spørgsmålet om vektorfunktioner eller i spørgsmålet omkring statistik :S Er det korrekt at... -
Matematik STX skriftlige
ForumindlægHej er der nogen der har været op i matematik skriftlige og som har fået sit karakter der vil være søde og lægge sin besvarelser ind, så jeg kan se dem. Det skal være den fra 31 maj 2012 På for hånd tak hilsen Sara -
Dansk skriftlig eksamen.. STINKER!
ForumindlægHvad er det for nogle svære opgaver og kom med i år? Synes de altid har virket nemme, men bare fordi det nu er vores endelig studenter eksamen, så skulle den blive sværere??? ARHGGGG!!!!Nåh men jeg er skide bange nu.. for at jeg dumper.. Er der nogen der næsten tror de dumper? Mit gennemsnit er p... -
program til skriftlig eksamen
ForumindlægEn lille rundspørge:ville nogen af jer betale penge for et matematikprogram (der er lovligt at medbringe til skr. eksamen), hvor konceptet er at du vælger emne (eks. vektorer i planen) derefter oplyser hvilke oplysninger du har, og så hvilke oplysninger du bliver bedt om at udregne, og derefter s...
