Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3821 til 3840 af 65692
-
matematik
ForumindlægKan I lige hjælpe med disse to opgave, tak. 1. 0,55 hvor meget er det i procent? 2. 4 x 5 (-2) = -
Matematik
ForumindlægClaus køber 0,5 kg jordbær til 22,50 kr. Og betaler med 100 kr. Han skal have... kr. tilbage. Skal jeg så sige 100- 22,5= 77,5 -
Matematik
Forumindlæghvordan kan man finde et kvadrats sidelængde hvis man kender arealet -
Matematik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at løse de 3 funktioner. Bestem stamfunktionen til følgende polynomier: -
Matematik
Forumindlæg25 styks mandariner til 11,95 kr. hvor meget koster en mandarin -
Hjælp til matematik.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med ligninger? A.) 4-2(3-x)=7x -
Hjælp til Matematik!
ForumindlægHar fået en opgave som jeg ikke rigtig forstår, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe! i 2004 søsatte Vikingeskibmuseet en kopi af Skuldelev 2. Skibet blev døbt ''Havhingsten'' og så er der et skema i opgaven hvor der står at -Navn på skibsfundene: Skuldelev 2 -´Bygge... -
Matematik
ForumindlægHej Jeg er lige stødt i nogle problemer med disse opgaver. Er der en venlig sjæl som vil hjælpe. Det haster.. - Se det vedhæftet fil Tak på forhånd. -
Matematik!!
ForumindlægHej hvad er 1+1 på forhånd tak -
Matematik
ForumindlægI 2016 var der 34.000 enlige fædre der boede med deres børn. Tallet er steget med 38% siden 2006 Hvor mange enlige fædre var der i 2006 der boede med deres børn? -
Matematik
ForumindlægHåber i kan hjælpe, da jeg ikke er sikker på at det er rigtigt. Billede er vedhæftet:-) -
Matematik
Forumindlæghej har lidt problemer med hvordan, jeg skal gribe de her opgaver an de er vedhæftet. -
eksamen..
Forumindlæghey...Nogle som har nogle foreslag til, hvordan man forbereder sig til skriftlig dansk eksamen? -
Eksamen
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen næste uge og jeg ville gerne have hjælp til at besvare et spørgsmål som jeg ikke kan finde ud af. Hvordan kan en solcelle producere mest elektrisk energi muligt?. Håber i kan hjælpe med at besvare den hurtigtst muligt. -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Hvis man skal til dansk mundtlig eksamen og ikke har læst op på pensum eller øvet og man skal op i morgen. Hvad gør man så?? -
Eksamen hjælp!
ForumindlægNu står jeg og skal til eksamen i dec i kemi c, hvilket burde have været en dejlig let eksamen, men situationen er den at vi har haft en rigtig dårlig lærer, som ikke har kunnet lære fra sig! Er der nogen der har nogle gode råd til kemi eksamen, som evt. kunne hjælpe lidt, da jeg synes jeg li... -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop fået min karakter for skriftlig engelsk, dog er jeg ikke helt tilfreds med karakteren, for jeg synes jeg har gjort det som jeg plejer, dog har jeg fået en karakter under det jeg plejer. Ved ikke om det er fordi min lærer er blid eller om der reelt er noget om snakken. Er der é... -
EKSAMEN!! til jer der var til mat skriftlig idag?
ForumindlægHej! Til jer der var til folkeskolens matematik færdighedsregning hvad svarede I så ved opgaven om hvor mange gange den lille trekant kunne være inden i den store? jeg gættede på 6, men havde desværre ikke tid til at regne det efter... :( -
eksamen
ForumindlægHey...Er her nogle som har nogle gode ideer til, hvordan man forbereder sig til mundligt eksamen? -
Stx A-niveau opgave 2.005 - hjælp.
ForumindlægJeg er kørt helt fuldstændig fast i denne opgave. Opgaven lyder: "I NATO's varslingskæde indgår AWACS-fly, der er flyvende radarstationer. De flyvende radarstationer har den fordel i forhold til radarstationer på jorden, at de kan iagttage flyvemaskiner, som ellers ville være skjult på...
