Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4041 til 4060 af 65692
-
matematik
ForumindlægHej jeg er en pige på 15 år, jeg går i 9. klasse og har problemer med matematik.. Hvis du bor i nærheden af københavn og du mangler et job og du kan hjælpe mig så kontakt mig venligst på 42 94 96 11 det haster! eller min email : [email protected] -
HJÆLP MATEMATIK!! HASTER..
ForumindlægHej, jeg snart op i mundtlig matematik.. Der er et spørgsmål som jeg er lidt usikker på.. Udviklings - typer: Gør rede for begreberne lineær og eksponential udvikling. Forklare hvordan man kan undersøge og afgøre, hvilken typer udvikling der er tale om. Gern med eks. og forklaringer ;) -
Matematik
ForumindlægHej jeg er ved at lave en matematik opgave, som jeg har svært ved at lave, men jeg vil gerne spørge jer om I vil hjælpe mig med opgaven trin til trin. På forhånd tak. Opgaven lyder: En sølvsmed sælger en sølvmønt, i hvilken det er muligt at få indgraveret en tekst. Det koster 8 kr. pr. bogstav, d... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej, der er en opgave i matematik jeg ikke helt kan finde svaret på. Opgaven: I stedet for at lave sin egen opsparing, kan Lea indsætte sin opsparing på en speciel højrentekonto i banken. Nedenstående formel beregner, hvad Lea kan få i opsparing efter 2 år: A = Beløb efter 2 år b = 4500 kr. r =... -
eksamen
Forumindlæghej! jeg skal starte i 9 klasse og er lidt nysgerrig over hvilken emner jeg kan komme op i fysik/kemi mundligt eksamen, jeg ved jeg kan komme op i metaller, men hvilken andre emner kan jeg også komme op i? -
eksamen
Forumindlæghej hej.. jeg står og skal til fysik eksamen på torsdag.. går på adgangskursus til maskinmester uddanelsen.. vi har skrevet en opgave som jeg så skal op i.. men har aldrig prøvet det før, så tænkte om der var en der kunne fortælle hvordan man lige skal gribe det an ? på forhånd tak:) -
Eksamen..
ForumindlægSå har jeg været til eksamen i dag, og det gik desværre ret dårligt. Så jeg håber jeg er bestået så jeg ikke skal til reeksamen. Efter eksamenen fandt jeg ud af jeg havde lavet nogle dumme fejl.. generelt kan jeg finde på at lave dumme fejl i de mest simple spørgsmål under eksamen. Hvad kan d... -
Matematik
ForumindlægHej, kan nogen hjælpe mig med at se om de er rigtige :) ?Opgaven lyder; Udregn følgende tal:a = (6x-5y)(3x-10y)-(2x+7y)(9x+4y)b = (3x-4y)(x+y)-(2y+x)(2x-3y)-(4x-y)(y-x)c = (4a+3b)(2a-b)-(3a+2b)(3a-2b)-a(2b-a)Jeg har får:a = -146xy+22y^2b = 9x^2+3y^2-7xyc = b^2Hvis de ikke er rigtige, kan I så ikk... -
eksamen...
ForumindlægHey.. r der nogle, der kan fortælle mig datoerene for hvornår gymnasieelever skal op til de skriftlige prøver. Tænker på 2 g.... -
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht... -
HASTER EKSAMEN
ForumindlægHvorfor er der ikke måneformørkelse, ved hver fuldmåne? -
eksamen
Forumindlæghmm jeg er gået lidt i stå med emnet svingninger... er der nogen der kan give nogle forslag til, hvad man kunne snakke om, hvis man trækker dette emne? -
eksamen!!
Forumindlægkære alle sammen... jeg går i 10. klasse og skal snart op til de mundtlige prøver.. i Engelsk trak jeg World issues så hvis i har nogle gode ideer til hvad jeg kunne tale om så må i meget gerne skrive...?? og det kan være hvad som helst fra en film til et digt.. alt gælder!! tak på forhånd ;) -
eksamen
ForumindlægNu gælder det lige straks samfundsfageksamen på c-niveau og nervøsiteten breder sig. Har ladet mig fortælle det er vigtigt at kunne relaterer til nutidig politik osv... Jeg er ikke sikker på jeg er nok inde i politik til at kunne gøre det overbevisende og havde tænkt mig at holde mig til teorier.... -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal snart til psykologi eksamen. Hvad er vigtigt at ligge vægt på? -
EKSAMEN!!
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen? er det en kendt eller ukendt tekst man skal op i? hvis det er begge hvad vægter så mest? -
Matematik
ForumindlægHej allesammen. Skal op til mundtlig matematik imorgen. Jeg skal op til prøven med min klassekammerat. Hun er meget bedre end mig til matematik. Så jeg er bange for at hun får en højere karakterer end jeg vil gøre. Har i nogle ideer til hvordan jeg kan... -
Matematik mudligt B !?
ForumindlægHej en af mine spøgsmål til eksamen lyder; Difinition på differentibilatet. Tangent til graf for differentiabel funktion. Iddrag projektet om optimering. projektet gik ud på optimering og monotonoforhold (bla. vendetangent, minimumsværdi, lokalt mininumm ekstrema, monotoni linje osv) Mit spøg... -
matematik
ForumindlægMan ved at cirkelbuen AB er lig 9.og at højden af denne cirkelbue er 1,5.Hvordan kan man udfra disse oplysninger finde radius for cirklen?- Maria -
EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg har lige et mindre spørgsmål ang. spansk eksamen...har læst i nogle af indlæggende at det er en go ide at have et A4 ark til hver tekst og så bare kopiere d over og fokusere mest på ektemporalen, MEN man trækker jo kun et uddrag af teksten skal man ikke fokusere på det og i givet fald kan man...
