Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4421 til 4440 af 181598
-
Engelsk Skriftlige B-niveau 2003
ForumindlægHej folks!Vil lige høre om der var nogen sproglige derude, der har været op til engelsk skriftlig (for sproglige - obligatorisk) ligesom mig, og hvad de synes om oplægget - Prospect House. Jeg personligt havde svært ved at skrive om det, men efter at have snakket med nogle af mine klassekammerate... -
Pensum til 1. delprøve Mat A STX
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik her imorgen, og vil i den anledning læse op på diverse formler til 1. delprøve da jeg gruer for at glemme noget. Er der noget der har en præcis betegnelse af hvilke ting der forventes at man kan huske til den 1. delprøve? På forhånd tak :-) -
MAT A-niveau! SKR. EKSAMEN i morgen..
Forumindlæghej -held og lykke med mat skr. eksamen i morgen til jer alle..lad os bede for at det må gå godt;) -
2004 kemi skriftlig opgave 1b)
ForumindlægHej, Jeg sidder og løser den skriftlige kemi eksamen fra 2004 og er stødt på et problem nemlig opgave 1b): http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560 Mit Bud: Jeg kan se at phenol har en hydroxygruppe, men hvad mere kan jeg marker og karakterise... -
ENGELSK A STX 2010 - Eksamen
ForumindlægOhøj derude Er der nogle der ligger inde med STX ENG A eksamen fra 2010? Vil specielt gerne have fat i første del for at øve grammatikken!... Håber der er nogle der kan hjælpe! -
Hvor mange fejl i skriftlig engelsk for at få under 12?
ForumindlægHvor mange fejl skal man have i skriftlig engelsk eksamen for at få under 12? -
Gode begreber til AT-eksamen
ForumindlægHer er meget centrale begreber, der er vigtigt at have styr på til AT-eksamen. Alt efter fagkombination (og de teorier, man bruger i sin opgave) kan man gå ind og samle sig et overblik til eksamensdagen. Enkelt - let - og struktureret. _________________________________________________ Vigtige be... -
Lektiehjælp til 2g, matematik på a-niveau
ForumindlægHej, Jeg søger en person, der kan hjælpe min niece med matematik på A-niveau. Hun går i 2g i Ishøj, og har brug for lektiehjælp til bl.a. differential-regning og vektorer i 3 dimensioner. Hvis du kan tage hjem til hende i Glostrup evt. et par gange om ugen, vil jeg gerne betale for hjælpen. Skriv... -
SRP tutor i matematik A søges!
ForumindlægHalløj studieportalen Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg søger derfor en tutor som kan hjælpe mig med nogle differentialligninger og en udledning af J.B Kellers sprint model. Jeg skriver SRP i matematik A og idræt B og emnet er 100m sprint løb. Det er selvfølgelig mod betaling -
Eksamenssæt fra d. 26 maj Spansk A
ForumindlægHej. Er der nogen, som har eksamensættet liggende fra i går d. 26 maj? Jeg har brug for at læse op til min skriftlige eksamen, så jeg ville gerne lige gå sættet igennem. Anyone? Kode: 1stx151-SPA/A-26052015 Tobias -
Eksamen med 5 A niveau-fag
ForumindlægJeg går i 2.g og overvejer at hæve to ud af mine tre b niveau-fag til A-niveau i 3.g. Men hvis jeg gør dette, vil jeg så hundrede procent komme til eksamen i dét b niveau-fag, jeg ikke hæver? Er chancen større, eller er den det samme, som hvis jeg kun hævede et enkelt b-fag til A? På fo... -
Dansk A
ForumindlægHvor kan man finde de tidligere skriftlige eksamensopgaver/sæt i Dansk A STX? -
Kan jeg hæve til a niveau?
ForumindlægJeg har været til skriftlig eksamen i mat i år (2.g), men jeg har nu fået lyst til at hæve mat til a niveau. Kan man det hvis man har været til eksamen? Da vi valgte valgfag og hvilket fag vi ville hæve tidligere på året sagde lærerne at det var muligt at ændre fag senest en måned inde i det nye... -
MATEMATIK AFLEVERING HAR BRUG FOR HJÆLP!
ForumindlægJeg har et spørgsmål angående min mundtlig eksamen i matematik på A-niveau og jeg er stødt ind på følgende spørgsmål, som jeg simpelthen ikke forstår?? Du skal redegøre for konstanternes betydning for polynomierne via differentialregning l(x)=ax+b og p(x)=ax2+bx+c Kan en hjælpe mig? -
Facit matematik A 24. maj 2019 stx
ForumindlægEr der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik-A gl. ordning? Kan evt. vedhæfte opgavesættet -
Dumpet i matematik c – kan det læses op?
ForumindlægHej alle. Jeg har dumpet i matematik c på hhx. Fik 00 i skriftlig og 02 i mundtlig. Hvis jeg nu eksempelvis vil ind på en uddannelse, hvor der kræves matematik b, kan jeg så læse det op til b, eller skal jeg først tage c om for at bestå – og så dernæst læse op til b? Tak på forhånd. -
Liniærvækst til eksamen
ForumindlægHej! Jeg kan næppe kalde mig selv en matematik ørn. Faktisk har jeg utrolig dårlig forståelse af matematik, men skal dog til eksamen på mandag om en uge, så jeg ville lige høre, om der er nogen, der kan forklare mig teorien bag linærvækst, når formlen lyder: f(x) = ax + b A findes ved at sige &... -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
mundtlig eksamen på hhx - A niveau
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan mundtlig Mat A eksamen foregår på HHX?Har hørt en del forskelligt, så jeg er kommet i tvivl. Nogen siger at man trækker et bevis, hvilket undrer mig lidt da vi stort set ikke har beskæftiget os med beviser i løbet af året... -
Generelt om samfundsfag A mundtlig eksamen
ForumindlægPå tirsdag skal jeg op i 24 timers mundtlig samf. på A niveau. Jeg søger egentlig bare noget viden om hvorledes samfundsfag mundtlig eksamen egentlig fungerer - vi har ikke rigtig fået nogle oplysninger fra vores lærer. Så nævn nogle gode råd, emner man kan trække og gerne hvad de lægger vægt på....
