Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 4761 til 4780 af 40685
-
noter til eksamen
ForumindlægHej, Jeg søger lidt notater til alt sådan set.. Men mest med henblik 3.g a-niveau ! Behøver ikke at være fyldstgørende noter, men bare så man har en idé om tingene ! Jeg har kigget lidt på sitet, men kunne kun finde om 2.gradsligninger .. -
Novelle til eksamen
ForumindlægJeg har trukket noveller som fordybelsområde til dansk mundtligeksamen, jeg skal persektiver til: En æggesnaps, Amanda engel, Drivhuset, Tennis, Nådsensbrød og Irene Holm. Har i nogen idér til en novelle? Den skal være mellem 4 og 7 sider. -
Eksamens opgave
ForumindlægEmne: Arbejdsløshed i Danmark Problemstilling: Vi vil undersøge hvordan arbejdsløshed i Danmark kan påvirke det økonomiske kredsløb _______________________________________________________________________________________ Hvad sker der med lønningerne ved høj og lav arbejdsløshed? Hvordan påvirk... -
Naturfags eksamen.
ForumindlægHej alle sammen, Når man skal fremlægge om hvorfor vand er så vigtigt for alle levende organismer, er det så dårligt og starte med at sige ca. en side om hvad vand er for noget og dens funktion? -
dansk eksamen
Forumindlæghej nogen der ved om man må skrive notter på sin synopsis? -
HASTER. EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej er der nogle der ved, hvad 1datasæt betyder -
Eksamens emne
ForumindlægHej. Ville spørge om der var nogen der kunne hjælpe mig, da jeg ikke helt kan huske hvilket emne "den rette linje y=ax+by=ax+b" går under. Ja.. nogen der kan forklare for mig, hvad det går ud på? -
Historie eksamen HASTER
ForumindlægHej. Jeg har trukket forløbet om Danmarkshistorie fra vikinger til velfærd. Dog handler alle mine kilder kun om velfærdsstaten. Hvor høj grad skal jeg ligge vægt på mit forløb? Altså jeg tænker på om de kommer til at stille masser af spørgsmål til mit forløb? -
Eksamen + integralregning
ForumindlægJeg skal op til mat B og har brug for hjælp til dette spørgsmål: Bevis nogle sætninger om stamfunktionen og det bestemte integral. Hvilke beviser er bedst at bruge? -
Eksamen - Der Langläufer
ForumindlægHej, jeg har trukket Der Langläufer af Tom Finsen side 40-44. Er der nogle med gode noter eller andet til den, så ville jeg være utaknemlig glad hvis du gad sende det til mig. På forhånd tak. -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægHej! er der nogen der ved om korstogene var et kulturmøde eller et kultursammenstød? -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg er helt lost i øjeblikket, nogle som har en idé til hvordan jeg kan udregne det her? En projektør står på kanten af et 4,0 meter dybt svømmebassin. Den er anbragt 1,0 meter over vandoverfladen og lyser i en sådan retning, at den danner en lysplet på vandoverfladen 2,0 meter fra bassinkanten ... -
Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej jeg er tvivl om hvorvidt jeg skal flette min perspektivering ind i referatet af den udleverede tekst. Blev i tvivl da jeg så dette på uvm.dk Svage elever magter ikke at perspektivere og nå frem til analyse og fortolkning og til at sammenholde ukendt og kendt tekst. De refererer først paralle... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN!
ForumindlægJeg har trukket kærlighed til Dansk Muntlig og leder derfor efter en tekst. Jeg har nu ledt, ledt og ledt, men kan ikke finde en tekst med kød nok på.... Så ville høre om der er nogle som har lyst til og hjælpe mig, da jeg virkelig har brug for det!:) -
skal til eksamen imorgen haster !!!
Forumindlæghar et spørgsmål der lyder således: fortæl om sinus - og cosinus relationer ??? er der en venlig sjæl, som evt kan hjælpe med det spørgsmål? er helt på bar bund ! -
kemi eksamen hjælp
Forumindlæghej alle flittig elever jeg vil hører om der er nogen der kan give en rigtig gode måde på at kunne huske kemiske formler... Får jeg er nervøs når jeg skal til kemi eksamen hvordan jeg kan huske formlerne... så aner ikke hvad jeg skal gøre.. hilsen Mette på forhånd tak -
Trigonometri - Eksamen
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg har eksamen her om lidt, og jeg skal lave en masse dispositioner, men der er nogle af spørgsmålene som jeg har lidt svært ved :p Bla. disse: o Forklar hvordan ensvinklede trekanter kan bruges til at bestemme højder. o Forklar hvordan man kan måle ... -
HJÆLP TIL NATURFAG EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket emnet, 'vand og levevilkår', til min tværfaglig naturfag -mundtlige eksamen. Nogle, der kan anbefale nogle bøger eller kilder under emnet, eller har lavet noget lignende som I kan vedhæfte for inspiration? Derudover, hvis nogen har eventuelle ideer, da vi ellers... -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
Noter historie eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til historie eksamen på tirdag, og jeg ville gerne vide om man hvad man må have med? tak.
