Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 4881 til 4900 af 181598
-
eksamen hhx
ForumindlægHej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik B (hhx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :) -
Re-eksamen
ForumindlægSå fik jeg 5 i skriftlig naturfag (sproglig linje). Synes prøven var ret svær og jeg får da også 8 i skriftligt og 8 i mundtligt normalt, både i tests og generelt. Det ødelægger fuldstændig min erhversdrøm hvilket jo ikke er så rart. Mit spørgsmål lyder om det kan lade sig gøre at tage en re-eksa... -
Valgfag (kemi A, fysik A, engelsk A)
ForumindlægJeg har studieretningen: Mat A, Fys B, Kemi B Jeg skal have hævet et fag fra B-niveau til A-niveau! Jeg er i tvivl, om jeg skal hæve enten fysik, kemi eller engelsk på A-niveau. Endvidere er jeg i tvivl, om jeg skal have 5 A-niveau-fag. Er der nogle, med samme studieretning, der har erfaringer på... -
a i en potensudvikling?
ForumindlægHvad udtrykker a i en potensudvikling, hvor det fx udtrykker fremskrivnigsfaktoren i en eksponentiel udvikling? -
hjælp til A=|det(a,b)|=|a|*|b|*sin(V)
ForumindlægHej derude, jeg skal lave noget mundtligt matematik, og jeg skal først gøre rede for vektorbegret i 2 dimentioner og bevise nogle regngeregler. Dernæst skal jeg bevise: A=|det(a,b)|=|a|*|b|*sin(V) hvor a er vektor a og b er vektor b. Jeg er gået helt i stå. Jeg kan ikke helt regne ud om det er ... -
Spansk A....
ForumindlægHej Jeg har spansk på A niveau på STX. Går lige pt. i 2.g og er glad for det, men.... Mit spansk er ikke så godt, dels pga min lærer, men også min egen bekostning. Jeg hader når jeg skal have spansk fordi jeg er så dårlig til at lære nye sprog! Jeg frygter virkelig eksamen, især den mundtl... -
Gyldne snit. a * a^2, hvad er a?
ForumindlægHejsa, jeg håber, at der er nogen derude, som vil hjælpe mig :) Vi har nu i matematik omkring det gyldne snit, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan man laver denne opgave. Opgaveformuleringen lyde således: Et linjestykke med længden a + a^2 er delt i det gyldne snit, så de to stykker er hhv... -
Mundtlig eksamen i matematik på b-niveau - nogle gode råd?
ForumindlægHej skal snart til eksamen, har I nogle gode råd? -
Intet skriftligt fravær tilladt på mit gymnasium, lovligt?
ForumindlægEfter vi har fået en ny rektor til dette studieår er der blevet skærpet en del regler. Som overskriften lyder så er det især denne regl jeg undrer mig over. Er det lovligt for et gymnasium at kræve at en elev ikke må have skriftligt fravær? Reglen fungerer på den måde at der skal afleveres alt. ... -
A Sprogrettelse.
ForumindlægHejsa, er her nogen som vil være så elskværdige at læse min tekst igennem? Jeg har oftest mange fejl med sprogbruget samt stavefejl. På forhånd tak (: Her er teksten: A diary, isn’t it a bit foolish and childish? Well, in fact if you don’t have anyone to talk to, to share you deepest thoughts ... -
stor skriftlig opgave på 3 år hhx
ForumindlægHej, står og skal til at vælge hvilket emne jeg vil skrive om.. har valgt følgende fag: IT-A og Dansk-A hvor IT-A er hovedfaget.. har i nogle forslag hvad jeg kan skrive om ? (: - På forhånd tak.. -
Afsluttende eksamen virkelig brug for hjælp! :)
ForumindlægHej Alle brugere. Jeg står i et kæmpe dillemma jeg er ved at forberede mig til den afsluttende eksamen i matematik i morgen: jeg kan virkeligt ikke forstå følgende opgave, så hvis nogle ville give en hjælpende hånd med ville jeg være evigt taknemmelig: Lad følgende funktio... -
Mat A
ForumindlægHej.. Jeg vil lige høre om der er nogle, som ligger inde med en matematikprøve (skr.) for A-niveau. Skal have det næste år, og vil derfor gerne forberede mig lidt.. Det er ligemeget hvilket årstal, såfremt det blot er Mat A :) -
Dansk A - eksamen 8 december 08
ForumindlægHejsa. Er der nogle der tilfældigvis har lavet overstående eksamens opgave, der evt. kan sende den til mig så jeg kan sammenligne min egen opgave med den ? -
eksamens opg. 4.048
Forumindlægeksamensopgaver i matematik opg. 4.048 jeg har prøvet at regne den ud men er gået helt i sort og håber derfor at der er nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt..En funktion f er bestemt vedf(x)=(x-3)/(x^2-6x+8)bestem definitionsmængde, nulpunkter og fortegn for fHåber der nogen der vil hjælpe mi... -
Eksamen i Teknologi A ? - HTX - Opgave struktur ?
ForumindlægHeej Jeg skal op i teknologi A eksamen, hvor vi skal udarbejde en opgave, hvor vi bla. har resumer af alle lavet arbejder gennem 1,2 og 3 g Derudover skal vi dokumentere vores kunnen indenfor de forskellige punkter i teknologi. (som problemtræ, miljøvurdering mv) Nogen som har prøvet det ? Vil ... -
Oplæg til Fysik A HTX Maj 2009 Eksamen
ForumindlægJeg har virkelig brug for oplægget til Fysik A - HTX Maj 2009 eksamen, hvis nogen har den liggende på pc eller kender et link til den, vil i så ikke være venlige at uploade her eller sende det til mig på min mail: leif-010190@hotmail.com Hvis i har lavet opgaven må i også godt sende det, hvis i ... -
Matematik B STX tidligere eksamensæt
ForumindlægEr der nogen, som ligger inde med eksamensættene til Matematik B for STX fra de seneste 2 år? Det eneste, jeg kan finde på internettet er facit, men ingen opgavebeskrivelser. Vil gerne kigge dem igennem for at kunne læse op her i påskeferien. Tak på forhånd! :) -
Matematikopg. A+
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der kan hjælpe med opg. 3.027 i bogen eksamensopgaver i matematik, da jeg er kørt fast i den. Kan ikke skrive den her, da der indgår en tegning. -
A niveau
Forumindlæghej vil lige spørge hvis jeg tager A og ikke for gode karekter I A men har fået bedre karekter I C og B er det så ikke bedre bare ikke tag A
