Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5001 til 5020 af 181598
-
Kompendie i matematik
ForumindlægHejsa. Jeg skal til matematik eksamen fredag og ville gerne have downloadet Jeres kompendie i matematik formelsamling, men når jeg åbner den kommer der ingen download knap....? Er der andre steder den kan hentes....? Mvh Heidi -
Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, STX A-niveau, 2006..
ForumindlægDer spørges tit til hvordan man løser opgaver fra: Vejledende eksempler på eksamensopgaver i matematik, STX A-niveau, 2006.. Her i indegår en del af opgavernes løsninger: http://peecee.dk/upload/view/103545 og løsninger i matchcad: http://peecee.dk/upload/view/103549 -
Mundtligt eksamen - spørgsmål bliver udleveret på forhånd
ForumindlægHej Når man skal op i mundligt i et fag, får man så nogle spørgsmål på forhånd, altså inden eksamen, som man kan forberdre sig på? -
mat a skr eksamen maj 2009 + august 2009
Forumindlæghar i besvarelserne til stx mat a fra maj 2009 + august 2009? :D det haster! plz help me -
eksame udtrækning?
Forumindlæghar et spørgsmål angående matematik på hhx, jeg har det på c niveau nu, men skal afslutte det på B niveau, er det 100 % jeg kommer op til eksame i det? -
Jeg Søger Hjælp til Matematik A HTX MAJ 2008
ForumindlægHer er Opgave: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080530_opgave_htx_081_matA.ashx Vil meget gerne have en facitliste da jeg har udarbejdet det hele i hånden og ikke er så god til at skrive det ind her.. -
Mat. b+a OG kemi B/ Fysik B ?
ForumindlægJeg står og har ændret udd. plan, ligefør min hf eksamen. Jeg vil RIGTIG GERNE læse Veterinærmedicin (Bachelor og kandidat), men min hf var (nærmest) tilrettelagt efter hvad min første plan var (Jura, eller socialrådgiver). Nu står jeg så og mangler matematik på B OG A, udover dette skal jeg ogs... -
Afsætning - A og International økonomi A
ForumindlægHej! Jeg overvejer at tage på HHX som min ungdomsuddannelse. Jeg har tænkt over studieretningen Afsætning og International økonomi, begge på A niveau. Problemet er at jeg ikke ved hvad de går ud på. Nogen som kan forklare mig lidt om studieretningen? Er det meget matematisk eller hvordan? Det vil... -
Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-) -
Samf. A eksamen: Det internationale system og dansk udenrigspolitik
ForumindlægHej. Jeg sidder alene og har trukket "Det internationale system og dansk udenrigspolitik" Jeg kunne rigtig godt brug nogle råd til hvorledes jeg skal gribe dette an os respons på min problemformulering og problemstillinger. Mine bilag omhandler at Dk's udenrigspolitik har ændret sig... -
Hjælp til mundtlig fransk 24-timers eksamen (a-niveau) !!
ForumindlægHej derude ! Er der ikke en sød sjæl, der har lyst til at hjælpe mig i morgen d. 25-06-2013. Jeg trækker min 4-siders tekst i fransk, som jeg efterfølgende har 24 timer til at forstå, analysere, fortolke og perspektivere til et andet emne. Jeg er mildest sagt en kujon til fransk, men har de... -
skr eng eksamen
Forumindlæghej, er der nogen der ved, hvad stiloplægget fra engelsk skriftligt eksamen sidste år (B-niv) var? -
Hvad er regression i matematik?
ForumindlægHvad er regression i matematik? -
Konstanten A
ForumindlægGodaften alle sammen! Jeg sidder her med en matematik opgave hvor jeg bøvler lidt med det ene spørgsmål, det lyder således: ''f(x)=2x^3+ax2-4x+1 Hvor a er en konstant a) Bestem konstanten a således, at f har lokalt ekstrema i x=2'' Hvordan skal jeg beregne dette :-) På forhån... -
Bestået matematik?
ForumindlægHej. Har jeg bestået matematik, hvis jeg har fået 7-7 i årskarater og 02 mundtlig og måske 00 skriftlig ? Jeg har hørt at man tager gns af alle 4, er det rigtigt eller hvad ? -
Tysk A skr. eksamenen. Gode råd.
ForumindlægHej alle. Jeg går på STX og skal til skr. eksamen i tysk A om et par uger. Jeg vil høre om der er nogle der har været oppe sidste år elelr før, som har nogle gode råd, guide til hvordan man gør det bedst, gamle opgaver etc., som I har lyst til at dele med? Jeg har tjekket både på studiene... -
Klappen gik ned til Mat A - klage?
ForumindlægHejsa Jeg var oppe i mat A, hvor min klap gik fuldstændig ned. Jeg havde forberedt mig godt til alle mulige spørgsmål man kunne trække. Men ligeså snart jeg gik ind i lokalet så glemte jeg alt. Jeg fik det virkelig dårlig , hvor mit hjerte begyndte og banke og jeg kunne slet ikke sige noget. Det... -
Grafisk betydning af a og b i eksponentiel udvikling?
ForumindlægJa, jeg skal til matematik eksamen imorgen og sidder lige med et par spørgsmål. Spørgsmålet lyder: Forklar hvad betydning a og b har i regneforskriften y=b*a^x for den eksponentielle udvikling, gerne den grafiske betydning. Er der en der kan forklarer mig betydningen af a og b i ord. og den g... -
Vækstmodeller til mundtlig eksamen
ForumindlægHej - jeg er ved at sidde og forberede nogle eventuelle dispositioner til en mundtlig eksamen i matematik a, og jeg er kommet i tvivl om, hvad jeg ville skulle komme ind over i et spørgsmål. Spørgsmålet handler om vækstmodeller, hvor jeg skal arbejde med lineær og eksponentielle vækstmodeller hh... -
Tysk A
ForumindlægHej! Jeg har besluttet mig for at tage tysk på A- niveau. Egentligt er jeg ikke fremragende til faget og valgte lidt ud fra udelukkelses metoden, da jeg hverken ønsker FY, KE eller EN. Jeg vil dog gøre en ihærdig indsats for at blive bedre både skriftligt og mundligt. Jeg tænker at det v...
