Søgning på: historie noter hf. Resultater: 5121 til 5140 af 33009
-
TAK
ForumindlægHenten nogle dansk noter igår og TAK..!får normalt 6 i dansk fik 10..! :Omange tak studieportalen.dk -
Ich lauf niemandem mehr nach
ForumindlægHej :)Jeg skal skrive en opgave omkring teksten: "Ich lauf niemandem mehr nach"Er der nogle som har nogle gode noter til teksten? -
Lommeregner: Ti84 Plus
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der er nogen der har noter til lommeregneren Ti84 Plus? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig :) -
Der Ausflug
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode noter omkring teksten "Der Ausflug"? Det må blandt andet gerne handle omrking om det er en krimi eller ej? -
Dansk SSO opgave
ForumindlægNår man laver noter til SSO må man da godt angiver flere kilder der siger det samme? er det godt eller skidt? Jeg tænker på om det bliver betegnet som underbyggende at der er flere kilder der siger det samme, eller om det bare er overflødigt,eller rod? Og så vil jeg høre om man må lave sin persp... -
Hvordan læser man op i old?
ForumindlægHej Jeg skal op i old d. 11 og har først læsedag i dag pga. eksamen d.7! Men er virkelig i tvivl om hvordan man læser op, tror måske jeg skriver for mange noter. Sidder med den skænne Ødipus nu.. åhh.. Men gode råd om eksamenslæsning i old, modtages med glæde.. Tak - Og held og lykke med jeres ... -
Gymnasie?EUX- VIGTIGT hjælp
ForumindlægHej, jeg har en lillebror, som er en smule forvirret angående hvilken studie han skal vælge. har har tideligere gået i en tiende klasse, hvor han ikke tog ret seriøst, da han havde en ønske om at komme ind på en erhverv uddannelse. det gjorde han så. nu fortryder han valget, da det slet ikke er... -
eksamens hæfte
Forumindlæghej :) Jeg skal skrive en dansk stil ud fra et eksamens hæfte vi har fået udleveret. Hæftet er selvfølgelig blevet væk for mig, så mit spørgsmål er om opgavehæfterne fra studenter eksamen kan findes et sted på nettet? -
Lidt om "præmedicin" GSK kursus
ForumindlægGSK Præmedicin Gentofte HF En lille information om præmedicin for kommende elever. Jeg gennemførte Præmedicin kurset på Gentofte HF i skoleåret 11/12, og før første skoledag ønskede jeg, at nogen tidligere elever havde skrevet lidt om hvad, jeg kunne forvente af kurset. Desværre fandt jeg in... -
Burde jeg droppe ud??
ForumindlægHej folkens. Jeg er 19 år, og er ved at afslutte 2. g. Problemet er at jeg ingen interesse har i gymnasiets fag (har fys-kem studieretning), og tanken om at skulle lave opgaver er drænende. Jeg har også en stor interesse indenfor musikproduktion, og elsker tanken om livsstilen som musiker ('t... -
Skal ha A niveau matematik men mange siden jeg havde b..forslag?
ForumindlægHej Det er nogle år siden jeg blev færdig i gymnasiet og har siden ikke rigtig beskæftiget mig med matematik Jeg har søgt ind på en videregående uddannelse, som kræver mat A. Jeg har tilmeldt mig et lyn-kursus i sommerferien og skal bare bestå, da det et krav for at komme igang med uddannelsen Je... -
Fortælling.
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der ikke sidder en der ude, der kan jeg hjælpe mig med begrebet fortælling. Jeg vil gerne have noget inspiration til at skrive en indledning i en stil om fortælling. På forhånd mange tak. -
hhx efter gym ?
ForumindlægJeg har hørt at man kan tage hhx efter gym, men sån' at man kun ska gå der i ca. ½ år.. Det er godt nok ik oprettet i Horsens, hvor jeg bor, men har overvejet det alligevel, da jeg tror den ku være god at ha, når man går og overvejer noget indenfor handel, men stadig er langt fra sikker..Jeg ... -
1,08
Forumindlæghej jeg bliver hf student har læst vuc enkelt fag, gælder 1,08 regelen også for mig eller er det kun gymnasie elever og hf studenter. undskyld jeg spørger dumt jeg fatter bare ikke den regel, hvis den gælder for mig er det bare fint og hvis ikke er det også fint. håber at i kan hjælpe mig med vne... -
Fortællertype i Herman Bangs novelle Irene Holm
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at kigge på fortællertypen i Herman Bangs novelle Irene Holm. Jeg har dog svært ved at finde ud af, om der er tale om en personbunden eller alvidende fortæller. Jeg har undersøgt sagen på nettet, hvoraf jeg kan forstå, at der er tale om en alvidende fortæller. Mit... -
Vanrøgt, hvordan kommer vi det til livs?
ForumindlægHej allesammen! På baggrund af den seneste tids mange avisartikler om vanrøgt indenfor landbruget: (lange dyre transporter, bundne søer, burhøns, tremmekalve og vanrøgt i al almindelighed m.m.) vil jeg gerne have jer til at give nogle kommentarer til novellen herunder, meget jeres egen fortolknin... -
Gys
ForumindlægHar skrevet en forholdsvis uhyggelig historie el. gyser histore.. -
årsagsforklaring
ForumindlægHvad er årsagsforklaringer i historie ? Er det "blot" forklaringer på årsager ;) -
Frühzug
ForumindlægHej, hvordan ville i genfortælle historien fra lærens synvinkel? er totalt ideforladt. tak på forhånd -
Rettelse? Hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen, jeg har brug for hjælp.. Jeg kan ikke se hvorfor disse sætninger er forkerte og hvorfor de er: It is about that we should not take nature for granted. The story takes place in Egypt, a warm and sunny country, opposite Jons negative and cold thoughts TAK
