Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 5221 til 5240 af 181598
-
Wikipedia til eksamen
ForumindlægJeg har downloadet wikipedia (kun på dansk), og lagt det på min eksterne harddisk. Spørgsmålet er om jeg godt må bruge det, da jeg rent faktisk ikke er på internettet, men har alle artikler liggende på harddisken. Og reglerne er vel bare at man ikke må være på internettet, og har ikke noget og gø... -
Mundtlig matematik hjælp
ForumindlægHej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik) -
Fysik på A-niveau - vigtigheden af eksperimentel/ praktisk kunnen?
ForumindlægHej, så det her spørgsmål lyder måske en smule sært, men jeg har lige et spørgsmål vedrørende vigtigheden af at være god til laboratoriearbejdet. Tingen er at jeg for ikke så længe siden afsluttede et fysik B-forløb, og jeg fandt det virkelig, virkelig interessant og klarede det også godt til eks... -
13-Skalaen i Matematik
ForumindlægDengang der var 13 osv. kunne man så godt få 13 i matematik? Fordi 2 + 2 = 4 og så kan man jo ikke gøre det meget bedre. -
Eksame søger hjælp
Forumindlæghej jeg er en fyr på 20 år , hedder abdi og bor i århus jeg har eksame her til juni, så søger en der kan hjælpe med matematik B kan kontaktes på tilf. 27180469 -
Mundtlig matematik
ForumindlægHey!Jeg skal op i mundtlig matematik b-niveau er på 2. år HH, og vil lige hører efter jeg har læst de tidligere tråde ang. den mundtlige eksamen om der er nogen der har nogle eksempler på de opgaver der bliver stillet, vi har nemlig ikke rigtig fået ret meget af vide af vores lærer.Så det ville v... -
Modeller i matematik
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan modeller anvendes i matematik? Og hvordan man går ind og ser på modeller i f.eks. historie, matematik og kemi. Hvad er forskellen? På forhånd tak.. -
Smuk matematik
ForumindlægJeg er glad for begge mine fag, som er matematik og musik på universitetet. I særdeleshed er jeg forundret over, at man kan synes, at et stykke matematik er så smukt, at det næsten er til at fælde en tåre over. Lad mig høre, ærede matematikere, hvad er det smukkeste stykke matematik, I kender ti... -
Etik - eksamen
ForumindlægKan man komme op i etik til eksamen? I så fald, hvad for en tekst ville man så evt. få?.. -
Integrationsprøven i matematik
ForumindlægHej allesammen, Jeg er igang med at lave matematikdispositioner til min mundtlige eksamen i matematik B. Jeg vil høre om der eksisterer et bevis for integrationsprøven? Min disposition lyder sådan: Du skal indføre begrebet stamfunktion og bevise nogle regneregler for ubestemt integrale. ........ -
erhvervsøkonomi eksamen
ForumindlægNogen der har lavet erhvervsøkonomi opgave om Danventil A/S ?? -
Tangentligning (Matematik HJÆLP!)
ForumindlægHar brug for hjælp med følgende matematik spørgsmål :) -
Jura eksamen
ForumindlægHej! Hvordan er det jura eksamenerne foregår? Er det sådan at man skal aflevere afleveringer på 50 sider? På forhånd tak! -
Fysik eller matematik?
Forumindlæghey!\nJeg skal til at vælge om jeg vil have fysik eller matematik på højt niveau, men jeg er meget i tvivl. Kan godt lide begge fag. Er der nogen der ved hvad der er lettest? -
Lidt glemt matematik!
ForumindlægHej. Jeg har lige glemt lidt meget nemme småting, som jeg håber i kan svare mig på. Helst hurtigst muligt: 2 ligninger, hvor jeg ikke kan huske reglen: (a+b)(a+b)=? (2a-3b)(2a+3b)=? -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægHej Jeg træk mudtlige Bioteknologi A. Det er en 24 timers eksam, så jeg skal trække onsdag og op til eksamen torsdag. Jeg har dog stadig ikke fået eksamensspørgsmålene. Der er ca. 15-16 stykker så det tager en del tid at forberede og øve alle. Jeg vil spørger om der er nogen der ved, krav til h... -
Matematik håndbøger
ForumindlægHej folkens, jeg er ny herinde.. Har ikke rigtig fået kigget mig omkring, men jeg har lige et spørgsmål, som I måske kunne svare på... :) Jeg læser i 1.g g STX og har Matematik på A. Jeg skal måske til årsprøve i matematik her til sommer.. Har nogle herinde nogle forslag til håndbøger som man k... -
Matematik hjælpelærer i mat b søges!
ForumindlægHejsa Jeg er begyndt på mat c til b og har eksamen her i starten af jan, jeg er grundet sygdom gået glip af et par timer og vil derfor gerne have en hjælpelærer til at hjælpe mig med at gennemgå alt det forsømte, jeg bor i kbh området og vi ville kunne mædes og mig, dig eller på cafe/ bibliotek. ... -
god eksamen
Forumindlægjeg er af forskellige årasger nødt til at klare mig godt til eksamen om en lille måneds tid. derfor søger jeg en privatlærer der kan undervise mig på kemi A niveau. prisen er ikke et problem. problemet er blot at jeg har svært ved at finde nogen. jeg har nemlig prøvet at surfe på nettet ef... -
Indekstal (Matematik)
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med opgave a og b
