Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 5841 til 5860 af 176851
-
Forberedelse? Forslag? Eksamen..
ForumindlægHejza! Jeg skal jo op i skriftlig matematik (problemregning + færdighed) og jeg er jo virkelig nervøs omkring det.. - Er der egentlig nogen måder på, man kan forberede sig til problemregning? - Og får man egentlig ekstra point i problemregning hvis man har flot orden og kommunikation? n_n -
Mundtlig eksamen engelsk - please hjælp!
ForumindlægHej alle.. Har brug for hjælp - nogen der kan forklare kort hvad "Starved of love" af Fay Weldon handler om? - Har svært ved at lave et resume af artiklen..! KH -
Matematik b 2008 eksamen..
Forumindlæghey.. nogen der ved om man kan finde opgavesættet fra stx matematik b 2008 , besvaret ??? -
Hjælpemidler til skriftlig engelsk?
ForumindlægJeg skal til skriftlig engelsk i morgen. Må man tilgå egne noter, hvis de ligger offline på computeren fx. På skrivebordet? -
HJÆLP til eksamen i fransk... i morgen!! :)
ForumindlægHello : ) I morgen skal jeg til studentereksameni fransk mundtlig (A-niveau), og jeg har i dag trukket et uddrag af romanen "La vie devant soi".af Émile Ajar. Der er desværre flere steder i teksten, hvor jeg ikke helt forstår sammenhængen.... Er der en, der vil oversætte følgende stykk... -
Engelsk A, HF - Privatlaerer soeges!!
ForumindlægJeg har brug for en dygtig engelsklaerer, der kan hjaelpe mig lidt med forberedelse til eksamen start december. Du skal gerne have faaet en god karakter i Engelsk A indenfor de sidste tre aar. Allerhelst laeser du Engelsk paa uni. Kontakt mig venligst snarest. Mange hilsner Cecilie -
Ligninger og formler HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægJEG SKAL TIL EKSAMEN OM FÅ DAGE OG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL DETTE SPØRGSMÅL: Gør rede for løsning af ligninger af forskellig type, herunder omformingsreglerne. KAN NOGEN HJÆLPE MIG MED AT FINDE ET EKSEMPEL SOM JEG KAN BRUGE TIL EKSAMEN, SÅDAN SÅ JEG KAN TAGE DET MED IND ... -
Har trukket Kunstbilleder i dansk eksamen!!!
ForumindlægHej, jeg har trukket Kunstbilleder i dansk eksamen og jeg ville spørge jer om hvad der er mest ralevant at tag med i min analyse. Jeg har ikke så meget styr på kunstbilleder, derfor ville det være dejligt hvis nogle har nogle gode råd. Hvis i har nogle gode tips til Kunstbillede eksamen eller no... -
Live like a dog alone
Forumindlæghej jeg har fået skriftlige aflevring, hvor jeg skal skrive comment on the title Live like a dog alone er der nogen der har lavet den, eller hvad i tænker på den overskrift som jeg kunne måske bruge til min aflervering. håber i gider hjælpe mig tak på forhånd -
Engelsk mdt. eksamen - rettelse
ForumindlægHey! er det er, som har mulighed for, at rette mit engelsk manusskript igennem for grammatiske fejl? Segragation and discrimination in the 1950's in the USA Why did I choose this topic: chose the topic Segregation and discrimination in the USA in the period ... -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej guys! En der har lavet en outline angående Teen pregnancy? Der kan sende den til mig eller bare give ideer til over emner?? er virkelig presset i forhold til min engelsk eksamen. Tak på forhånd:) -
tips til mundtlig eksamen?
ForumindlægHej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i samfundsfag A-niveau stx. Jeg ved, jeg får nogle bilag/kilder som dækker over et overordnet emne. Ud fra det skal jeg selv udarbejde en synopsis, inddrage nyt materiale og lave en disposition til lærer + censor. men er der nogle, der evt. kan... -
hjælp til et mat A-projekt (eksamensforberedelse)
ForumindlægI forbindelse med et mat A projekt angående parameterkurve har vi arbejdet med 3. ordens Beziér-kurve med 4 kontrolpunkter; efter udledning får man følgende funktionsforskrift: ??B(t)=(1-t)3*P1 + 3t(1-t)2*P2 + 3t2(1-t)*P3 + t3*P4 hvor P1, P2, P3 og P4 angiver de fire kontrolpunkters koord... -
Give gave til lærer før eksamen
ForumindlægEn veninde og jeg har tænkt at give én af vores lærere en fælles gave fra os og et fint kort, bare så han får at vide, at han har gjort et virkelig godt arbejde. Vi er på et valgfagshold sammen, og han er virkelig god til at forklare, og er også klart én af vores yndlingslærere. Vi har haft... -
SAMF. SKR. EKSAMEN
ForumindlægHej alle (: Skal man eller skal man ikke bruge modeller, teorier etc. i samfundsfag skr. eksamen ?! Her tænker jeg fx på Toulmins argumentationsmodel, Realisme, Idealisme osv.. Hvis ja, er det så noget, der trækker op?? Tak på forhånd ! PS. > Vi har et par gange brugt Toulmins model, men har i... -
Hvis man dumper sin eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal på gymnasiet nu her efter niende, men kom i tvivl om om jeg stadig godt kan komme ind hvis jeg dumper en af mine eksamener? -
Samfundsfag eksamen emner
ForumindlægHeeej allesammen. Er der nogle aktuelle emner, som er værd at læse som forberedelse til samfundsfag skriftlig? :) -
Biologi aflevering A
Forumindlæghej allesammen. Ville bare lige spørge om der var en der kunne hjælpe mig med at løse disse tio opgaver, fra et eksamens sæt.. Har prøvet på at løse dem hele dagen, men kan bare ikke komme videre...-----------------Ved hjælp af varmebehandling kan man fremstille triploide ørreder. De triploide ør... -
Svar for de skriftlige eksaminer
ForumindlægHej, Hvornår får man svar fra de skriftlige eksaminer? -
Råd til mundtlig matematik eksamen
ForumindlægSkal til Mundtlig MatB eksamen i næste uge, sider og forbereder og blev i tvivl om hvad der ville være bedst, skal jeg "forberede" udregninger og lignende så jeg ikke står og fumler med en lommeregner inde til eksamen.
